T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest czwartek, 18 kwietnia 2024, 14:51

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 8 sierpnia 2010, 13:17 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): niedziela, 8 sierpnia 2010, 12:55
Posty: 3
model: transporter
silnik: 2.4D

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
do czego służy kiedy ją używać jak ją wyciągne to zaczyna stukać w silniku. mam też problem bo dymi na czarno jak przyspieszam a niebierze oleju poradzcie mi coś dziękuję

Witaj nowy użytkowniku!
Na naszym Forum cenimy sobie kulturę osobistą dlatego też
brak słowa powitania w Twoim pierwszym poście będzie równoznaczny z jego usunięciem.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 8 sierpnia 2010, 14:01 
Offline
Administrator

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 10:16
Posty: 5288
model: Mixt
silnik: ACV

Podziękował: 51 razy
Pomógł: 617 razy
To przyspieszacz wtrysku, ma za zadanie ułatwiać rozruch zimnego silnika. Skoro po jej wyciągnięciu silnik zaczyna wydawać niepokojące dźwięki sugerowałbym sprawdzenie kąta wtrysku czyli ustawienie pompy.


_________________
Administrator w stanie spoczynku.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 8 sierpnia 2010, 15:13 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): niedziela, 8 sierpnia 2010, 12:55
Posty: 3
model: transporter
silnik: 2.4D

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Dziękuje kolego jestem nowy na forum jeśli robie coś nie tak proszę o uwage.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 10 sierpnia 2010, 08:46 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): środa, 21 kwietnia 2010, 08:38
Posty: 207
Lokalizacja: Warszawa
opis: 28 do setki... :o)
model: T4 Czarna Rozpacz
silnik: 2.5 ACV Turboklekot

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 13 razy
U mnie też lekko stuka po wyciagnięciu dźwigni. Kwestia zmiany kąta wtrysku. jeżeli po wciśnięciu dźwigni wszystko jest OK, to luzik.


_________________
Pozdrawiam
Caravan
...szczęście to mit, stworzyliśmy go sami,
Czarna Bandera nad nami!


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 10 sierpnia 2010, 11:55 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 23:32
Posty: 1505
Lokalizacja: G O R L I C E
model: Transporter Looong
silnik: AAB Power +

Podziękował: 8 razy
Pomógł: 19 razy
Po wysunięciu dźwigni przyspieszasz kąt wtrysku o 3 stopnie :)


_________________
Obrazek
Dzikie laski, impra z hukiem - to nie dla mnie, jeżdze żukiem <53>


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 14 sierpnia 2010, 19:18 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): wtorek, 13 kwietnia 2010, 07:05
Posty: 335
Lokalizacja: Konstancin-Jeziorna
model: multivan syncro
silnik: AAB

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 26 razy
Wg instrukcji ta dźwignia pomaga w rozruchu zimnego silnika przy temperaturach w zakresie +5 do -15. Po kilku minutach pracy silnika dźwignię należy wcisnąć.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB