T4-forum.pl https://www.t4-forum.pl/ |
|
T4 silniki Diesla https://www.t4-forum.pl/viewtopic.php?f=6&t=38 |
Strona 2 z 5 |
Autor: | dariuspolo [ czwartek, 13 listopada 2014, 18:40 ] |
Tytuł: | Re: T4 silniki Diesla |
...moze ktos pomylil oznaczenia i to bylo150ps ahy a nie 150ps axg. albo przy wczesniejszym remoncie ktos zamowil zle tloki i z axg zrobil sie niechcacy ahy. |
Autor: | MarKris [ sobota, 15 listopada 2014, 21:10 ] |
Tytuł: | Re: T4 silniki Diesla |
Kolega Dariuspolo ma całkowitą rację , tłoki w AXG są inne , poprawione. AXG nie wychodziło na "zwykłych" tłokach. Uprzedzam odrazu pytanie kolegi chemika211: tak widziałem i silnik AXG , AHY , ACV , AJT rozebrany i to w ilości kilkunastu, a nawet kilkudziesięcu sztuk , żadne AXG nie miało "zwykłych" tłoków. Także ten AXG widać nie był taki dziewiczy już. |
Autor: | Teczkista [ środa, 26 listopada 2014, 18:55 ] |
Tytuł: | Re: T4 silniki Diesla |
Witam szanowne grono. Sporo tutaj opinii o wersjach 102KM i 150KM. Co z kolei możecie powiedzieć o 88KM? Jak to spisuje się na trasach (prędkości przelotowe) i spalanie przy krótkiej holenderce? Warto pakować się w T4 z takim motorem czy szukać 102KM? |
Autor: | ostryt4 [ środa, 26 listopada 2014, 20:57 ] |
Tytuł: | Re: T4 silniki Diesla |
Miałem 2.5 88km, bez rewelacji, taka taczka, na trasy za mało powera. |
Autor: | barti87 [ niedziela, 14 grudnia 2014, 19:49 ] |
Tytuł: | Re: T4 silniki Diesla |
MarKris napisał(a): Kolega Dariuspolo ma całkowitą rację , tłoki w AXG są inne , poprawione. AXG nie wychodziło na "zwykłych" tłokach. Uprzedzam odrazu pytanie kolegi chemika211: tak widziałem i silnik AXG , AHY , ACV , AJT rozebrany i to w ilości kilkunastu, a nawet kilkudziesięcu sztuk , żadne AXG nie miało "zwykłych" tłoków. Także ten AXG widać nie był taki dziewiczy już. I ja się wtrącę w temat ponieważ kiedyś już na forum o to pytałem ..viewtopic.php?f=6&t=3573&p=40702#p40702 . również widziałem kilka.naście rozebranych silników głównie AXG i ACV i nigdy nie spotkałem AXG ze "zwykłymi" tłokami (a tych widziałem najwięcej) |
Autor: | tomek [ piątek, 5 czerwca 2015, 15:36 ] |
Tytuł: | Re: T4 silniki Diesla |
Takie pytanie , choć nie wiem czy w tym wątku : jakie kolory w oznaczeniu TDI . Niebieskie I to 102 km , czerwone to 150 km , tak mi się do tej pory wydawało . Czy jest może inaczej a są jeszcze T-DI czerwone . |
Autor: | pittrans [ piątek, 5 czerwca 2015, 21:52 ] |
Tytuł: | Re: T4 silniki Diesla |
TDI niebieskie I 88kM , TDI bez koloru to 102kM , TDI czerwone I 150 lub 151kM tak chyba jest w 2,5 TDI , ale nie jestem pewien. |
Autor: | przemas93 [ wtorek, 9 czerwca 2015, 23:11 ] |
Tytuł: | Re: T4 silniki Diesla |
Witam, mam do kupienia Caravelle t4 1997 rok, ale dziwna sprawa ma silnik 1.9TDi, spotkał się ktoś z szanownych forumowiczów z takim cudem? |
Autor: | Probe041 [ środa, 10 czerwca 2015, 16:41 ] |
Tytuł: | Re: T4 silniki Diesla |
viewtopic.php?f=33&t=282&start=0 |
Autor: | ostryt4 [ środa, 10 czerwca 2015, 16:54 ] |
Tytuł: | Re: T4 silniki Diesla |
przemas93 napisał(a): Witam, mam do kupienia Caravelle t4 1997 rok, ale dziwna sprawa ma silnik 1.9TDi, spotkał się ktoś z szanownych forumowiczów z takim cudem? Ludzie często nazywają ABLka TDikami, nic nie poradzisz, taki poziom wiedzy chyba że tak jak Probe041 podpowiada ktoś se zrobił swapa. |
Autor: | chmielik [ środa, 10 czerwca 2015, 18:55 ] |
Tytuł: | Re: T4 silniki Diesla |
Bardzo debry motor ....nie ma się co bać że po swapie....tylko jeszcze czy 90 km czy 110 |
Autor: | przemas93 [ środa, 10 czerwca 2015, 21:26 ] |
Tytuł: | Re: T4 silniki Diesla |
110KM |
Autor: | ostryt4 [ środa, 10 czerwca 2015, 23:15 ] |
Tytuł: | Re: T4 silniki Diesla |
przemas93 napisał(a): 110KM AFN, polecam. Tylko upewnij się że nie ma pompy sterowanej linką gazu..... |
Autor: | chmielik [ środa, 10 czerwca 2015, 23:40 ] |
Tytuł: | Re: T4 silniki Diesla |
To super nie ma sie czego bać |
Autor: | ostryt4 [ czwartek, 11 czerwca 2015, 07:34 ] |
Tytuł: | Re: T4 silniki Diesla |
chmielik napisał(a): To super nie ma sie czego bać Jeśli swap dobrze zrobiony to trzeba się nawet cieszyć |
Autor: | Adampio [ wtorek, 24 listopada 2015, 21:44 ] |
Tytuł: | Re: T4 silniki Diesla |
Panowie, cale życie mialem samochody benzynowe wiec do "dyzla" podchodze jak pies do jeża. T4 ma być do turystyki nieautostradowej (do auptostradowej mam zwykla osobówkę) wiec moglbym sie przeprosic z wolnossacym dieslem czyli 1.9. Doczytalem juz ze jest tych silnikow mnostwo po roznych samochodach rozniacych sie elementami niepsujnymi, ktore mozna przelozyć z busa. Troche sie tu narzeka na Moc tego silnika wiec chcialem sie dopytać. Predkosc 100 km/h w pelni mnie satysfakcjonuje, pytanie jak bedzie na kretych serpentynach w wysokich gorach. Zlomu/cegiel wozic nie bede |
Autor: | Probe041 [ wtorek, 24 listopada 2015, 21:49 ] |
Tytuł: | Re: T4 silniki Diesla |
Będzie słabo i ciężarówki będą poganiać na podjazdach |
Autor: | Adampio [ wtorek, 24 listopada 2015, 22:01 ] |
Tytuł: | Re: T4 silniki Diesla |
Akurat poganianie mnie malo rusza bo pierwsze pare lat po zrobieniu prawa jazdy mialem UAZa na wolnych mostach wiec predkosc podrozna podczas wyjazdow wakacyjnych wynosila 45km/h (bo maksymalna nie przekraczala 75) Bardziej mnie intersuje trwalość sprzegła czyli inaczej zachowywanie sie na pierwszym biegu pod stroma gorke? |
Autor: | Ikis [ środa, 25 listopada 2015, 09:00 ] |
Tytuł: | Re: T4 silniki Diesla |
Adampio napisał(a): Akurat poganianie mnie malo rusza bo pierwsze pare lat po zrobieniu prawa jazdy mialem UAZa na wolnych mostach wiec predkosc podrozna podczas wyjazdow wakacyjnych wynosila 45km/h (bo maksymalna nie przekraczala 75) Bardziej mnie intersuje trwalość sprzegła czyli inaczej zachowywanie sie na pierwszym biegu pod stroma gorke? Było by drożej i trudniej ale do takiej turystyki to raczej syncro... wg mnie 1,9 zamordujesz szybciej niż myślisz. Przed T4 miałem auto 4x4 i zawsze brakowało mi mocy a w terenówce mogłem ratować się reduktorem... |
Autor: | W.B [ środa, 25 listopada 2015, 09:38 ] |
Tytuł: | Re: T4 silniki Diesla |
1.9D po płaskim śr utrzymuje ok 95-100km/h -do 105km/h. Vmax ok 125-128km/h. Mieszkam w centrum Polski więc jest ok, na jazdę po górach swap na chociaż 90 koni. |
Strona 2 z 5 | Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |