T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest czwartek, 18 października 2018, 19:40

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 94 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 13 listopada 2014, 18:40 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 11 grudnia 2012, 19:51
Posty: 439
Lokalizacja: OPO
opis: Sekcja Dolnośląsko-Opolska
model: T4 Caravelle
silnik: AXG

Podziękował: 6 razy
Pomógł: 25 razy
...moze ktos pomylil oznaczenia i to bylo150ps ahy a nie 150ps axg.
albo przy wczesniejszym remoncie ktos zamowil zle tloki i z axg zrobil sie niechcacy ahy.


_________________
VW T4 Krotki Caravelle 2001 2,5TDI AXG 150PS (+20% by Czarek)
Seat Alhambra 2004 1,9PD TDI BLT 130PS (180PS)
Zuzycie paliwa


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 15 listopada 2014, 21:10 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): piątek, 18 października 2013, 08:46
Posty: 114
model: T4
silnik: AXG

Podziękował: 6 razy
Pomógł: 18 razy
Kolega Dariuspolo ma całkowitą rację , tłoki w AXG są inne , poprawione. AXG nie wychodziło na "zwykłych" tłokach. Uprzedzam odrazu pytanie kolegi chemika211: tak widziałem i silnik AXG , AHY , ACV , AJT rozebrany i to w ilości kilkunastu, a nawet kilkudziesięcu sztuk , żadne AXG nie miało "zwykłych" tłoków. Także ten AXG widać nie był taki dziewiczy już.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 26 listopada 2014, 18:55 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 7 października 2012, 11:18
Posty: 9
model: A3
silnik: 1.9 TDi 110KM

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 0 razy
Witam szanowne grono.
Sporo tutaj opinii o wersjach 102KM i 150KM. Co z kolei możecie powiedzieć o 88KM? Jak to spisuje się na trasach (prędkości przelotowe) i spalanie przy krótkiej holenderce? Warto pakować się w T4 z takim motorem czy szukać 102KM?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 26 listopada 2014, 20:57 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 11 października 2010, 12:17
Posty: 1054
model: T4
silnik: ARL+

Podziękował: 23 razy
Pomógł: 48 razy
Miałem 2.5 88km, bez rewelacji, taka taczka, na trasy za mało powera.


_________________
220/440 <09>


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 14 grudnia 2014, 19:49 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): środa, 17 listopada 2010, 20:32
Posty: 347
Lokalizacja: Lipka
model: VW
silnik: AXG

Podziękował: 8 razy
Pomógł: 4 razy
MarKris napisał(a):
Kolega Dariuspolo ma całkowitą rację , tłoki w AXG są inne , poprawione. AXG nie wychodziło na "zwykłych" tłokach. Uprzedzam odrazu pytanie kolegi chemika211: tak widziałem i silnik AXG , AHY , ACV , AJT rozebrany i to w ilości kilkunastu, a nawet kilkudziesięcu sztuk , żadne AXG nie miało "zwykłych" tłoków. Także ten AXG widać nie był taki dziewiczy już.




I ja się wtrącę w temat ponieważ kiedyś już na forum o to pytałem ..viewtopic.php?f=6&t=3573&p=40702#p40702 . również widziałem kilka.naście rozebranych silników głównie AXG i ACV i nigdy nie spotkałem AXG ze "zwykłymi" tłokami (a tych widziałem najwięcej)


_________________
viewtopic.php?f=30&t=1729


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 5 czerwca 2015, 15:36 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 15 sierpnia 2010, 18:05
Posty: 174
Lokalizacja: Gniezno
model: TRANSPORTER
silnik: 2,5 TDI

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 4 razy
Takie pytanie , choć nie wiem czy w tym wątku : jakie kolory w oznaczeniu TDI . Niebieskie I to 102 km , czerwone to 150 km , tak mi się do tej pory wydawało . Czy jest może inaczej a są jeszcze T-DI czerwone .


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 5 czerwca 2015, 21:52 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 3 maja 2012, 19:30
Posty: 1276
model: Multivan
silnik: AHY

Podziękował: 49 razy
Pomógł: 34 razy
TDI niebieskie I 88kM , TDI bez koloru to 102kM , TDI czerwone I 150 lub 151kM tak chyba jest w 2,5 TDI , ale nie jestem pewien.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 9 czerwca 2015, 23:11 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): środa, 3 czerwca 2015, 22:09
Posty: 2
model: T4 Multivan
silnik: 2,5Tdi

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Witam, mam do kupienia Caravelle t4 1997 rok, ale dziwna sprawa ma silnik 1.9TDi, spotkał się ktoś z szanownych forumowiczów z takim cudem?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 10 czerwca 2015, 16:41 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 10657
Lokalizacja: DW
opis: Artur
model: T4
silnik: AFN+
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 261 razy
Pomógł: 673 razy
viewtopic.php?f=33&t=282&start=0


_________________
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 10 czerwca 2015, 16:54 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 11 października 2010, 12:17
Posty: 1054
model: T4
silnik: ARL+

Podziękował: 23 razy
Pomógł: 48 razy
przemas93 napisał(a):
Witam, mam do kupienia Caravelle t4 1997 rok, ale dziwna sprawa ma silnik 1.9TDi, spotkał się ktoś z szanownych forumowiczów z takim cudem?

Ludzie często nazywają ABLka TDikami, nic nie poradzisz, taki poziom wiedzy chyba że tak jak Probe041 podpowiada ktoś se zrobił swapa.


_________________
220/440 <09>


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 10 czerwca 2015, 18:55 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 18:08
Posty: 4011
Lokalizacja: RZESZÓW
opis: ZRÓB COŚ ZE SWOIM ŻYCIEM ALBO NAPIJ SIĘ WÓDKI
model: T4
silnik: AFN 1.9 TDI

Podziękował: 48 razy
Pomógł: 149 razy
Bardzo debry motor ....nie ma się co bać że po swapie....tylko jeszcze czy 90 km czy 110


_________________
BYŁEM
I OSTRÓDA III OLSZTYN IV POKRZYWNA VI GÓRY SOWIE VII KASZEBE.VIII RADKÓW.IX SUCHEDNIÓW.XI SIAMOSZYCE.XIII ORAWA XIV KARPACZ

ORGANIZOWAŁEM
II ROZTOKI GÓRNE.V TARNAWA NIŻNA.XII ROZTOKI GÓRNE


bus.jpg


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 10 czerwca 2015, 21:26 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): środa, 3 czerwca 2015, 22:09
Posty: 2
model: T4 Multivan
silnik: 2,5Tdi

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
110KM


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 10 czerwca 2015, 23:15 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 11 października 2010, 12:17
Posty: 1054
model: T4
silnik: ARL+

Podziękował: 23 razy
Pomógł: 48 razy
przemas93 napisał(a):
110KM

AFN, polecam.
Tylko upewnij się że nie ma pompy sterowanej linką gazu.....


_________________
220/440 <09>


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 10 czerwca 2015, 23:40 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 18:08
Posty: 4011
Lokalizacja: RZESZÓW
opis: ZRÓB COŚ ZE SWOIM ŻYCIEM ALBO NAPIJ SIĘ WÓDKI
model: T4
silnik: AFN 1.9 TDI

Podziękował: 48 razy
Pomógł: 149 razy
To super nie ma sie czego bać


_________________
BYŁEM
I OSTRÓDA III OLSZTYN IV POKRZYWNA VI GÓRY SOWIE VII KASZEBE.VIII RADKÓW.IX SUCHEDNIÓW.XI SIAMOSZYCE.XIII ORAWA XIV KARPACZ

ORGANIZOWAŁEM
II ROZTOKI GÓRNE.V TARNAWA NIŻNA.XII ROZTOKI GÓRNE


bus.jpg


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 11 czerwca 2015, 07:34 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 11 października 2010, 12:17
Posty: 1054
model: T4
silnik: ARL+

Podziękował: 23 razy
Pomógł: 48 razy
chmielik napisał(a):
To super nie ma sie czego bać

Jeśli swap dobrze zrobiony to trzeba się nawet cieszyć <yahoo>


_________________
220/440 <09>


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 24 listopada 2015, 21:44 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 24 listopada 2015, 13:59
Posty: 2200
Lokalizacja: Warszawa
model: T4 Multivan '95
silnik: 2.4D AAB
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 140 razy
Pomógł: 72 razy
Panowie, cale życie mialem samochody benzynowe wiec do "dyzla" podchodze jak pies do jeża. T4 ma być do turystyki nieautostradowej (do auptostradowej mam zwykla osobówkę) wiec moglbym sie przeprosic z wolnossacym dieslem czyli 1.9. Doczytalem juz ze jest tych silnikow mnostwo po roznych samochodach rozniacych sie elementami niepsujnymi, ktore mozna przelozyć z busa. Troche sie tu narzeka na Moc tego silnika wiec chcialem sie dopytać.
Predkosc 100 km/h w pelni mnie satysfakcjonuje, pytanie jak bedzie na kretych serpentynach w wysokich gorach. Zlomu/cegiel wozic nie bede :)


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 24 listopada 2015, 21:49 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 10657
Lokalizacja: DW
opis: Artur
model: T4
silnik: AFN+
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 261 razy
Pomógł: 673 razy
Będzie słabo i ciężarówki będą poganiać na podjazdach


_________________
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 24 listopada 2015, 22:01 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 24 listopada 2015, 13:59
Posty: 2200
Lokalizacja: Warszawa
model: T4 Multivan '95
silnik: 2.4D AAB
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 140 razy
Pomógł: 72 razy
Akurat poganianie mnie malo rusza bo pierwsze pare lat po zrobieniu prawa jazdy mialem UAZa na wolnych mostach wiec predkosc podrozna podczas wyjazdow wakacyjnych wynosila 45km/h (bo maksymalna nie przekraczala 75) :)
Bardziej mnie intersuje trwalość sprzegła czyli inaczej zachowywanie sie na pierwszym biegu pod stroma gorke?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 25 listopada 2015, 09:00 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): czwartek, 1 stycznia 2015, 08:25
Posty: 214
model: T4
silnik: ACV

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 10 razy
Adampio napisał(a):
Akurat poganianie mnie malo rusza bo pierwsze pare lat po zrobieniu prawa jazdy mialem UAZa na wolnych mostach wiec predkosc podrozna podczas wyjazdow wakacyjnych wynosila 45km/h (bo maksymalna nie przekraczala 75) :)
Bardziej mnie intersuje trwalość sprzegła czyli inaczej zachowywanie sie na pierwszym biegu pod stroma gorke?


Było by drożej i trudniej ale do takiej turystyki to raczej syncro... wg mnie 1,9 zamordujesz szybciej niż myślisz. Przed T4 miałem auto 4x4 i zawsze brakowało mi mocy a w terenówce mogłem ratować się reduktorem...


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 25 listopada 2015, 09:38 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): sobota, 18 października 2014, 19:03
Posty: 155
Lokalizacja: Łódź
model: VW T4 LONG
silnik: 1.9 TDI 1Z 90km

Podziękował: 3 razy
Pomógł: 12 razy
1.9D po płaskim śr utrzymuje ok 95-100km/h -do 105km/h. Vmax ok 125-128km/h.
Mieszkam w centrum Polski więc jest ok, na jazdę po górach swap na chociaż 90 koni.


_________________
Jest: VW T4 1995 1.9 TDI - 1Z /LONG Był: VW T4 1991 1.9D - 1X


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 94 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB