T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest czwartek, 25 kwietnia 2024, 12:33

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 24 czerwca 2010, 09:10 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 28 maja 2010, 21:06
Posty: 1013
Lokalizacja: Warszawa
opis: Był Ponury Mściciel 2,4TD
Jest T5
model: T5 długi i wysoki
silnik: 1,9 TDI

Podziękował: 9 razy
Pomógł: 27 razy
Coś tu czytałem o "słynnej lince gazu" w 2,4D ale szczegółów nie znalazłem. Czy to chodzi o to, że gaz reaguje na naciśnięcie pedału z opóźnieniem ( bez znaczenia na "głębokość" wciśnięcia pedału ) czy może o to, że w początkowym zakresie wciśnięcia pedału gaz wogóle nie reaguje,.. trzeba wcisnąć głębiej żeby zaczął zwiększać obroty. (?) Ja mam ten drugi objaw.


_________________
Problemem wielu forów jest nadmiar moderatorów ;)


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 24 czerwca 2010, 09:48 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 11:23
Posty: 7427
Lokalizacja: Warszawa
opis: niech moc będzie z wami
model: Caravelle x 2
silnik: ACV i AHY

Podziękował: 72 razy
Pomógł: 801 razy
linka jest długa bardzo i ma tendencję to zacierania się, posiada ona także zaraz przy wyjściu z budy takie zgrubienie, w którym znajduje się nazwijmy to kompensacja( tak to sobie wymyślili ) - polega to na tym, że pomiędzy częścią wychodzącą z kabiny, a tą idącą do pompy jest włożona sprężyna ( w tym zgrubieniu to jest ). Jeżeli linka się zużyje najczęściej przyciera się zaraz przy pompie ( jest tam goły bez pancerza odcinek ), to wciskając gaz zgniatasz tą sprężyne a na pompie nie ma ruchu ( gdy linka nowa to spręzyna daje radę ją ciągnąć ).
Krótko pisząc masz linkę do wymiany lub odrestaurowania ( nie na długo to jednak starcza )
Rozbierałem to ale niestety zdjęcia znaleźć nie mogę


_________________
"Światem rządzi miłość! Ja na przykład kocham się napić "
Jedyną rzeczą sprawiedliwie rozdzieloną między ludzi jest rozum,
jeszcze nie spotkałem osoby która stwierdziłaby, że ma go za mało


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 24 czerwca 2010, 11:07 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 28 maja 2010, 21:06
Posty: 1013
Lokalizacja: Warszawa
opis: Był Ponury Mściciel 2,4TD
Jest T5
model: T5 długi i wysoki
silnik: 1,9 TDI

Podziękował: 9 razy
Pomógł: 27 razy
Czyli mój objaw pasuje? W sumie to dobrze,.. wymienie linkę i będzie lepiej :) Teraz jeszcze tylko naprawić/wymienić silnik,.. przed zimą blacharka i lakier,.. i "będzie Pan zadowolony!" :)
EDIT
Dziś odebrałem auto po naprawie silnika i mechanik powiedział, że w Inter Carsie można kupić linke gazu bez tego amortyzatora/kompensatora i że taką właśnie poleca. Ktoś to testował?


edytuj posty


_________________
Problemem wielu forów jest nadmiar moderatorów ;)


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 16 lipca 2010, 10:48 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 3 maja 2010, 14:51
Posty: 1328
model: Transporter Kombi
silnik: 1.9 ABL+

Podziękował: 26 razy
Pomógł: 37 razy
W niektórych (ABL) jest jeszcze na lince w okolicy sprężynki czujnik i 2 kabelki podłączone do niego.


_________________
A clean bus is a sign of a sick mind.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 13 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB