T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest sobota, 27 kwietnia 2024, 17:53

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 9 grudnia 2011, 22:38 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): piątek, 16 kwietnia 2010, 19:07
Posty: 245

Podziękował: 4 razy
Pomógł: 3 razy
Nie wiem czy jest sens zakładania nowego tematu ale nie wiedziałem gdzie zapytać <bezradny> .
mam takie pytanie czy podczas montażu wtrysków smaruje się je jakimś smarem? Jak tak to jakim? czy po prostu wkłada się je na sucho? I jeszcze jedno -podkładki miedziane są jednorazowe? Bo te płaskie wymieniam na pewno ale te stożkowe też???
Z góry dzięki za odp


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 9 grudnia 2011, 22:45 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52
Posty: 2317
Lokalizacja: De - KLE
model: t4/t4/t4/sharan
silnik: AAB/ACU/AAF/AAA

Podziękował: 32 razy
Pomógł: 97 razy
Wtryski wkłada się tak jak je wyjmujesz z opakowania a podkładkami można regulować wtryski. Przeważnie są jednorazowe.


_________________
T4 95r 2.4 AAB , T4 93r 2.5 ACU , T4 95r 2.5 ACU , Sharan 97 2.8vr6 , Rav 4 mkII 2.0


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 9 grudnia 2011, 22:47 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 11:23
Posty: 7427
Lokalizacja: Warszawa
opis: niech moc będzie z wami
model: Caravelle x 2
silnik: ACV i AHY

Podziękował: 72 razy
Pomógł: 801 razy
maja napisał(a):
a podkładkami można regulować wtryski


nie w TDI !!


_________________
"Światem rządzi miłość! Ja na przykład kocham się napić "
Jedyną rzeczą sprawiedliwie rozdzieloną między ludzi jest rozum,
jeszcze nie spotkałem osoby która stwierdziłaby, że ma go za mało


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 9 grudnia 2011, 23:15 
Offline
teczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 30 października 2011, 10:17
Posty: 873
Lokalizacja: Łódź/Warszawa
model: T4 Ambulans
silnik: 2.4, 2.5

Podziękował: 3 razy
Pomógł: 57 razy
Mój znajomy w mercedesie CDI z racji że się zapiekają obsadzał na jakąś pastę ceramiczną. Ale w TDI się nie spotkałem żeby wtryskiwacz nie chciał wyjść.
Poza tym wtrysków nie da się zamontować bo wtrysk to czynność jaką wykonuje wtryskiwacz który możesz zamontować :)


_________________
Gdyby któryś z kolegów z Łodzi lub okolic chciał nieodpłatnie skorzystać z VAGa to zapraszam.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 9 grudnia 2011, 23:35 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): piątek, 16 kwietnia 2010, 19:07
Posty: 245

Podziękował: 4 razy
Pomógł: 3 razy
FocusMED napisał(a):
Poza tym wtrysków nie da się zamontować bo wtrysk to czynność jaką wykonuje wtryskiwacz który możesz zamontować :)

Ważne że wiemy o co chodzi <01>

Właśnie chodziło mi o rade bardziej z doświadczenia ,bo gdzieś słyszałem że się smaruje tylko nie wiedziałem po co. I fakt że z wyciągnięciem wtrysków nie było problemu .To nie ma sensu ich smarować .


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 10 grudnia 2011, 18:52 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 15:16
Posty: 1258
Lokalizacja: Rzeszów
model: T4
silnik: 1.9 TDI AFN/1Z

Podziękował: 36 razy
Pomógł: 122 razy
toudi100 napisał(a):
I jeszcze jedno -podkładki miedziane są jednorazowe? Bo te płaskie wymieniam na pewno
Podkładki miedzianie są jednorazowe i można składać na sucho (ważne aby gniazda wtrysków były czyste), choć ja delikatnie smarowałem podkładki i zakładałem na wtrysk tak aby przy wkładaniu wtrysku te mi nie spadywały.
toudi100 napisał(a):
... ale te stożkowe też???
Które bo nie bardzo rozumie :?:

Kenobi napisał(a):
maja napisał(a):
a podkładkami można regulować wtryski


nie w TDI !!
W TDI też
Cytuj:
są 2 sprężyny i każda odpowiada za jedno cisnienie otwarcia wtrysku, podkładając odpowiednie podkładki dobierane mikrometrem w odpowiednich miejscach i uzywając przekładki i kołeczka regulacyjnego doświadczony pompiarz jest w stanie ustawić obydwa cisnienia otwarcia z dokładnościa do 1-2 Bar !!

Cytat pochodzi z:http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=332478


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 10 grudnia 2011, 20:46 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): piątek, 16 kwietnia 2010, 19:07
Posty: 245

Podziękował: 4 razy
Pomógł: 3 razy
mikoli napisał(a):
toudi100 napisał(a):
toudi100 napisał(a):
... ale te stożkowe też???
Które bo nie bardzo rozumie :?:

Nie wiem jak to fachowo napisać bo nie znam nazw ,ale chodziło mi o podkładke co jest między śrubą a tym rozdzielaczem??? <bezradny> nadmiaru. Jak coś to na foto lepiej pokaże
Załącznik:
1970450473.jpg


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 10 grudnia 2011, 21:11 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 15:16
Posty: 1258
Lokalizacja: Rzeszów
model: T4
silnik: 1.9 TDI AFN/1Z

Podziękował: 36 razy
Pomógł: 122 razy
A widzisz w 1.9 TDI nie mam takich (inny model wtrysków), ale ogólnie jeżeli coś jest uszczelniane na podkładce miedzianej i odkręcane to się ją wymienia na nową, choć czasem udaje się poskładać na starej.W tym przypadku jeżeli, nie były ruszane, to nie ruszaj, jeżeli tak to możesz składać na starych o ile nie są uszkodzone, ryzyko nieszczelności jest nie wielkie bo tam już jest niskie ciśnienie, a i w razie "w" do wymiany nie trzeba wyciągać wtryskiwacza.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 10 grudnia 2011, 21:42 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 11 listopada 2010, 13:22
Posty: 2720
Lokalizacja: Kraków
opis: GRUPA MAŁOPOLSKA
sekcja "MŁODE WILKI"
model: Multivelle Long
silnik: 2.5 AAF bi-fuel

Podziękował: 167 razy
Pomógł: 295 razy
Podkladki miedziane mozna zmiekczyc przed zalozeniem zeby mialy szanse sie ulozyc
Robi sie to dokladnie tak jak hartuje sie stal ale w miedzi dziala to odwrotnie
Grzejemy np palnikiem acetylenowo tlenowym (od biedy mozna tez nad kuchenka gazowa) i wrzucamy do wody
Kilka razy reanimowalem tak podkladni uszczelniajace w ukladzie hamulcowym i zawsze sie udawalo


_________________
Lepiej mieć Parkinsona i trochę wylać, niż mieć Altzheimera i zapomnieć wypić

Jeżeli co drugi twój pomysł wydaje ci się genialny - dopij wódkę i idź spać


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 10 grudnia 2011, 22:27 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): piątek, 16 kwietnia 2010, 19:07
Posty: 245

Podziękował: 4 razy
Pomógł: 3 razy
Znaczy zwykłe podkładki to wymieniłem bo dostałem od pompiarza co mi sprawdzał wtryskiwacze a te drugie stożkowe to założyłem stare . A jak będzie nieszczelność to dopiero wtedy wymienię bo tak jak mówisz wyciągać wtryskiwacza nie trzeba i dostęp jest jako taki. Z tym podgrzewaniem podkładek to słyszałem ale nigdy nie próbowałem .


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 83 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
cron

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB