T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest niedziela, 28 kwietnia 2024, 00:49

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 27 listopada 2011, 13:55 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): poniedziałek, 7 listopada 2011, 23:32
Posty: 10
model: t4
silnik: 1,9D

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
czesc

może już był taki temat na forum, ale zależy Mi a czasie. podczas odpalania na zimnym silniku na ssaniu silnik załapywał, ale trząsł się jakby chodził na 3 cylindry i za chwile gasł. Kumpel podpowiedział żeby spróbować na hol ( co chyba było błędem tym bardziej że paliłem go z 1 biegu) gdy puszczałem sprzęgło przednie koła blokowały się i ze względu na to zrezygnowaliśmy. Potem znów próbowałem na kable rozruchowe, niestety silnik już nie odpalał a podczas kręcenia rozrusznikiem tak się trząsł, że wlewem do oleju uderzał w wiatrak od chłodnicy dodam, że mam silnik 1,9D i od jakiegoś czasu stukała szklanka. Podpowiedzcie co to może być czy może rozrząd się rozsypał czy co??

pozdrawiam


Ostatnio edytowano niedziela, 27 listopada 2011, 14:35 przez Kenobi, łącznie edytowano 1 raz
ortografia


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 27 listopada 2011, 19:19 
Offline
teczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 30 października 2011, 10:17
Posty: 873
Lokalizacja: Łódź/Warszawa
model: T4 Ambulans
silnik: 2.4, 2.5

Podziękował: 3 razy
Pomógł: 57 razy
Mogła się szklanka rozlecieć i zawór klepnął w tłok, mógł przeskoczyć rozrząd (zdejmij obudowę i sprawdź).
Mogły się świece zjarać ale wtedy jak by odpalił to już by chodził więc to raczej można wykluczyć. Sprawdź czy paliwo dochodzi.


_________________
Gdyby któryś z kolegów z Łodzi lub okolic chciał nieodpłatnie skorzystać z VAGa to zapraszam.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 27 listopada 2011, 22:30 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): poniedziałek, 7 listopada 2011, 23:32
Posty: 10
model: t4
silnik: 1,9D

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
i te drgania silnika ( że aż ta przedłużka do wlewu oleju wali o wentylator) to od tego, że ta szklanka się rozpadła? Dodam jeszcze, że przed tym zanim wziąłem auto na hol to podczas kręcenia rozrusznikiem tak trochę łapał( zapalał choć zaraz gasł) po holowaniu rozrusznik kręci wlew oleju uderza o wentylator a silnik już nie zapala


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 27 listopada 2011, 22:53 
Offline
teczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:51
Posty: 801
Lokalizacja: LUBUSKIE
model: T4
silnik: AAB/ABL

Podziękował: 14 razy
Pomógł: 36 razy
Po 1 kto zdrowy na umyśle zaciaga na 1 biegu !
Zapewne zmieliło ci rozrząd i jest po zaworach a do tego mogłeś oberwać zawieszenie silnika i skrzyni
Podstawa to zajezeć pod pokrywe rozrząd sprawdzić ustawienie , pokrecic kilka obrotów na sucho kluczem wał


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 27 listopada 2011, 23:15 
Offline
teczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 30 października 2011, 10:17
Posty: 873
Lokalizacja: Łódź/Warszawa
model: T4 Ambulans
silnik: 2.4, 2.5

Podziękował: 3 razy
Pomógł: 57 razy
Mogło też ściąć klin na wale, z tym że to nadal się równa sieczką w głowicy.


_________________
Gdyby któryś z kolegów z Łodzi lub okolic chciał nieodpłatnie skorzystać z VAGa to zapraszam.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 27 listopada 2011, 23:47 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): poniedziałek, 7 listopada 2011, 23:32
Posty: 10
model: t4
silnik: 1,9D

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
a orientujecie się może w przybliżonej cenie naprawy??


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 27 listopada 2011, 23:53 
Offline
teczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:51
Posty: 801
Lokalizacja: LUBUSKIE
model: T4
silnik: AAB/ABL

Podziękował: 14 razy
Pomógł: 36 razy
wszystko zależy co z tym autem zamierzasz ale na moje oko to drugi silnik wyjdzie najtaniej
ale najpierw uczciwa diagnoza tego


Ostatnio edytowano niedziela, 27 listopada 2011, 23:54 przez maja, łącznie edytowano 1 raz
ort


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 28 listopada 2011, 22:05 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): piątek, 4 listopada 2011, 20:22
Posty: 34
model: Multivan
silnik: 2.4D

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
przemek.b - spróbuj odkręcić pokrywę zaworów jak pisze wilu8 i wyjaśnić sprawę. Jeśli nie wiesz co i jak to zrób foto i wrzuć na forum, a na pewno dostaniesz podpowiedź co dalej robić.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 72 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB