T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest niedziela, 28 kwietnia 2024, 16:33

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 26 listopada 2011, 06:36 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): poniedziałek, 21 czerwca 2010, 05:43
Posty: 18
model: t4
silnik: diesel

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Witam.Po uruchomieniu zimnego silnika następuje "bujanie silnikiem",trudno też zapala,świece i wtryskiwacze sprawne. Po minucie gdy silnik się podgrzeje obroty wzrosną i praca się ustabilizuje.Za każdą sugestię i podpowiedź serdecznie dziękuję.Nadmienię że jak wyciągnę linkę "ssania" to silnika nie uruchomię.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 26 listopada 2011, 12:52 
Offline
Administrator

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 10:16
Posty: 5288
model: Mixt
silnik: ACV

Podziękował: 51 razy
Pomógł: 617 razy
genowef5 napisał(a):
Nadmienię że jak wyciągnę linkę "ssania" to silnika nie uruchomię.


Wygląda na źle ustawiony początek wtrysku.


_________________
Administrator w stanie spoczynku.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 26 listopada 2011, 13:01 
Offline
teczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 30 października 2011, 10:17
Posty: 873
Lokalizacja: Łódź/Warszawa
model: T4 Ambulans
silnik: 2.4, 2.5

Podziękował: 3 razy
Pomógł: 57 razy
Po 1. Sprawdź ustawienie pompy.
Jeżeli tu wszystko będzie ok to zmierz kompresję. Napisz jeszcze jak sprawdzałeś świece, wykręcałeś je, sprawdzałeś pobór prądu?


_________________
Gdyby któryś z kolegów z Łodzi lub okolic chciał nieodpłatnie skorzystać z VAGa to zapraszam.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 26 listopada 2011, 15:05 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): poniedziałek, 21 czerwca 2010, 05:43
Posty: 18
model: t4
silnik: diesel

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Świece sprawdzałem wpinając się z amperomierzem,prąd początkowy 80A po kilku sekundach 60A także myślę że wszystkie pięć grzeje. wybieram się na sprawdzenie zapłonu.Pozdrawiam.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 29 listopada 2011, 19:04 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): poniedziałek, 21 czerwca 2010, 05:43
Posty: 18
model: t4
silnik: diesel

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Po sprawdzeniu zapłonu mechanik wyregulował cięgno pedału gazu i śrubę wolnych obrotów po prostu skorygował i obroty się wyrównały. To tak dla zainteresowanych.
Zamykam temat. Dziękuję i pozdrawiam.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 29 listopada 2011, 19:17 
Offline
teczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 30 października 2011, 10:17
Posty: 873
Lokalizacja: Łódź/Warszawa
model: T4 Ambulans
silnik: 2.4, 2.5

Podziękował: 3 razy
Pomógł: 57 razy
Tak z ciekawości, wyregulował śrubę wolnych obrotów czy wydatku resztkowego?


_________________
Gdyby któryś z kolegów z Łodzi lub okolic chciał nieodpłatnie skorzystać z VAGa to zapraszam.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 29 listopada 2011, 19:56 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): poniedziałek, 21 czerwca 2010, 05:43
Posty: 18
model: t4
silnik: diesel

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Tą śrubę pionową od strony bloku ( to chyba jest wolnych obrotów)


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 72 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB