T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest sobota, 27 kwietnia 2024, 20:31

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 18 ] 
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 24 listopada 2011, 18:26 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): czwartek, 10 listopada 2011, 01:46
Posty: 7
model: T4 transporter
silnik: 2,4 d

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Witam wszystkich użytkowników "t4-forum"
od niedawna jestem właścicielem t-4 transportera
zauważyłem powtarzający się problem.
przy małej ilości ON ok 5-10 l samochód odpala po czym jak przejadę 10m dławi się i gaśnie.
póżniej występuje problem z odpaleniem (ale zawsze po jakimś czasie odpali),po odpaleniu gazuje go trochę na luzie i zaczyna normalnie pracować.
problem pojawia sie tylko jak jest mało ropy,
proszę o poradę czy to jakiś filtr czy może brudny zbiornik jak czytałem w innych postach
pozdrawiam


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 24 listopada 2011, 19:04 
Offline
nadteczkownik

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 10:53
Posty: 1904
Lokalizacja: Bydgoszcz / okolice
opis: Transporter 93 był
Multivan 95 był
Caravella 02 jest
model: T4
silnik: 2,4D był 2,5 jest

Podziękował: 58 razy
Pomógł: 83 razy
A skąd wiesz ile jest oleju w zbiorniku?
Może jest go mniej niż myślisz, a zbiornik jest tak ukształtowany że lekki przechył i nie zassie paliwa.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 24 listopada 2011, 19:14 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): czwartek, 10 listopada 2011, 01:46
Posty: 7
model: T4 transporter
silnik: 2,4 d

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
w sumie nie jestem w stanie w 100% stwierdzić ile jest paliwa ,jednak rezerwa jeszcze się nie pali
ale ze wskazówką różnie bywa trochę faluje.
raz po takiej sytuacji silnik odpalił i przejechałem ok 50km zanim zatankowałem i było wszystko w porządku.
wiec wydaje mi się że om 5 litrów jest napewo


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 24 listopada 2011, 20:42 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): poniedziałek, 16 sierpnia 2010, 18:24
Posty: 11
model: t4
silnik: 2.4

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Witam to samo mam u siebie jak mam coś około 5-6L to jest problem z odpaleniem.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 24 listopada 2011, 20:49 
Offline
nadteczkownik

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 10:53
Posty: 1904
Lokalizacja: Bydgoszcz / okolice
opis: Transporter 93 był
Multivan 95 był
Caravella 02 jest
model: T4
silnik: 2,4D był 2,5 jest

Podziękował: 58 razy
Pomógł: 83 razy
W 2,4D zielone zegary chyba nie ma kontrolki rezerwy


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 24 listopada 2011, 20:52 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 23:32
Posty: 1505
Lokalizacja: G O R L I C E
model: Transporter Looong
silnik: AAB Power +

Podziękował: 8 razy
Pomógł: 19 razy
Chłopaki macie po prostu za mało paliwa w baku i pompa wtryskowa ciągnie największy syf z baku,
z tej oszczędności zarżniecie pompe wtryskową...


_________________
Obrazek
Dzikie laski, impra z hukiem - to nie dla mnie, jeżdze żukiem <53>


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 24 listopada 2011, 20:55 
Offline
teczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 30 października 2011, 10:17
Posty: 873
Lokalizacja: Łódź/Warszawa
model: T4 Ambulans
silnik: 2.4, 2.5

Podziękował: 3 razy
Pomógł: 57 razy
Moim zdaniem kolega chce sobie po prostu zafundować nową pompę, jeżdżenie z 5l paliwa w 80l baku to naprawdę niezły pomysł.


_________________
Gdyby któryś z kolegów z Łodzi lub okolic chciał nieodpłatnie skorzystać z VAGa to zapraszam.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 24 listopada 2011, 22:09 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): poniedziałek, 16 sierpnia 2010, 18:24
Posty: 11
model: t4
silnik: 2.4

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
w mój wchodzi 110L jak mam 5L w zbiorniku to na idealnie równym odpal bez problemu a juz deko spadek to jest problem trzeba go wtedy poziomować zeby załapał.Po prostu na taki zbiornik co jest w T4 musi być min 10L


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 25 listopada 2011, 10:28 
Offline
teczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 1 lutego 2011, 22:59
Posty: 571
Lokalizacja: Dolny Śląsk
model: Multivan
silnik: 1.9 TDI / AHU

Podziękował: 7 razy
Pomógł: 23 razy
Dokładnie tak nawet 10l rozlane na takiej powierzchni jak zbiornik T4 ma głębokość plamy wody na równym asfalcie.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 25 listopada 2011, 10:47 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 12307
Lokalizacja: DW
model: T4
silnik: 1.9 TD...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 327 razy
Pomógł: 1042 razy
A ją nigdy nie miałem takich problemów z mała ilością paliwa w zbiorniku a zdarzało mi się już nie raz wyjeżdżać prawie całą rezerwę i palił bez problemu. Oczywiście po górach tak nie jeździłem, ale w mieście bez problemu.

O ile się nie mylę to na rezerwie jest jakieś 8l w baku.

Kiedy ostatnio zmieniales filtr paliwa? Może masz wodę w zbiorniku i przy małej ilości paliwa zaczyna ją zaciągać pompa?


_________________
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 25 listopada 2011, 21:47 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): środa, 6 października 2010, 01:14
Posty: 83
Lokalizacja: Pomorskie klimaty GST
model: Transporter 4x4 Komb
silnik: 2.4 AAB

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 7 razy
Zdarza się równierz uszkodzony uszczelniacz smoka w zbiorniku paiwa, przy niskim stanie potrafi zaciągać dodatkowo powietrze. proponuję zajrzeć w zbiornik, nie ma przy tym tak wiele roboty.


_________________
Jakoś nie mam pomysłu na podpis...


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 25 listopada 2011, 22:30 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): czwartek, 10 listopada 2011, 01:46
Posty: 7
model: T4 transporter
silnik: 2,4 d

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
mariuszgim dziękuje ze info o braku kontrolki rezerwy (faktycznie nigdy się nie zapalała)
jednak wskazówka nie wchodzi na czerwone pole.
jak pisałem samochód mam od niedawna. z silnikiem disla mam po raz pierwszy styczność zawsze na benzynowych jeżdziłem.
dziękuje za wskazówki teraz będę pilnować by utrzymywać wyższy poziom ON.
Wymienie też filtr paliwa , dla świętego spokoju .
jak problem będzię się powtarzał zajrzę w zbiornik.
dziękuje za porady


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 2 grudnia 2011, 18:30 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): sobota, 17 kwietnia 2010, 13:07
Posty: 34
Lokalizacja: Kuj-Pom Świecie
model: Caravelle
silnik: 2,4 D

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Witam mogą ci zegary oszukiwać jak u mnie. Raz jechałem już zatankować wskazówka pochodziła do czerwonego pola i koniec stanął mi 5 km przed CPN od wtedy staram się mieć te pół baku.

Pozdrawiam


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 3 grudnia 2011, 10:23 
Offline
nadteczkownik

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 10:53
Posty: 1904
Lokalizacja: Bydgoszcz / okolice
opis: Transporter 93 był
Multivan 95 był
Caravella 02 jest
model: T4
silnik: 2,4D był 2,5 jest

Podziękował: 58 razy
Pomógł: 83 razy
U mnie było też kiedyś raz tak jak u REZ'a - wskazówka w górnym położeniu rezerwy (początek) a auto stanęło z braku paliwa.
Na szczęście miałem wtedy ze sobą kanister z ON


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 5 grudnia 2011, 02:15 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): czwartek, 10 listopada 2011, 01:46
Posty: 7
model: T4 transporter
silnik: 2,4 d

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
to na pewno jest dobre rozwiązanie , żeby zawsze mieć te parę litrów w kanistrze gdzieś ukryte <victory>


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 6 grudnia 2011, 23:11 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): niedziela, 10 kwietnia 2011, 13:45
Posty: 36
Lokalizacja: Jarosław
opis: Jazda kulturalna to sztuka
model: Transporter '94
silnik: 2,4D AAB

Podziękował: 5 razy
Pomógł: 0 razy
Ja po I-szym zalaniu do odbicia pistoletu po 800km wziąłem butelkę 1,5l ON, bo chciałem sprawdzić czy jest kontrolka ( nie miałem czasu wertować forum :)). Po 900km zaczął odpalać dopiero po 4s. Dopiero po kilku startach załapałem jak zaniedbany klekot, że czas użyć butelki. Wziąłem 300PLN (w czerwcu) i spokojnie na BP. Odbiło przy 398,98. Na szczęście miałem służbowe zaskórniaki. Rzecz jasna nie dolewałem. Teraz nie przekraczam 700, choć też nie jest to najpewniejsza metoda przy wskaźniku działającym czasami. Trza kiedyś wyciągnąć tablicę i sprawdzić ścieżki.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 7 grudnia 2011, 22:04 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): niedziela, 9 października 2011, 14:31
Posty: 38
Lokalizacja: Paris (czasem Rzeszow)
model: Transporter BLASZANY
silnik: 2,5 ACV

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 1 raz
Zalalem dzis do pelna, weszlo 73 litry ropy - a wskazoweczka dopiero co zaczela na czerwone wchodzic. Cale szczescie, ze poprzedni wlasciciel uprzedzil mnie o tym fakcie, inaczej czekalbym az opadnie nizej.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 8 grudnia 2011, 21:20 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): niedziela, 10 kwietnia 2011, 13:45
Posty: 36
Lokalizacja: Jarosław
opis: Jazda kulturalna to sztuka
model: Transporter '94
silnik: 2,4D AAB

Podziękował: 5 razy
Pomógł: 0 razy
Za to mój tato ma fajnie w 1,9 TD 2001r. z Antonika (niebieskie podśw.) - jak zaświeci (i wrednie zapiszczy) rezerwa, to kasuje licznik i wie że zrobi 50-80 km, bo kilka razy 100 przekroczył. Wskazówka też uważam odzwierciedla prawdziwy stan rzeczy.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 18 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 80 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB