T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest sobota, 27 kwietnia 2024, 20:39

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 18 listopada 2011, 21:00 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): środa, 9 marca 2011, 00:02
Posty: 26
Lokalizacja: Katowice
model: VW transporter
silnik: 1,9 disel

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Witam wszystkich
jakos nie za bardzo satysfakcjonuje mnie moc w moim 2.4d., zastanawiam sie czy pomoglaby wymiana starego walka rozrzadu na fabrycznie nowy. Czy taka wymiana dodalaby choc kilka koni? Moje autko ma oryginalny przebieg 295.000km
Zastanawialem sie tez czy nie wymienic calej nowej kompletnej glowicy? Macie jakies doswiadczenie w tym temacie?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 18 listopada 2011, 21:06 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 11:23
Posty: 7427
Lokalizacja: Warszawa
opis: niech moc będzie z wami
model: Caravelle x 2
silnik: ACV i AHY

Podziękował: 72 razy
Pomógł: 801 razy
jeżeli chodzi o moc to wymiana wałka nic nie zmieni
przypadłością 2.4D są mikro pęknięcia głowicy, ale jak nie ma klasycznych objawów typu ubywanie płynu, ciśnienie w układzie chłodzenia albo olej w chłodziwie lub spadek kompresji to jej wymiana jeśli chodzi o moc też nic nie zmieni
poczytaj forum, a znajdziesz sposoby na polepszenie osiągów, w ramach podpowiedzi jedynym wyjściem jest uturbienie


_________________
"Światem rządzi miłość! Ja na przykład kocham się napić "
Jedyną rzeczą sprawiedliwie rozdzieloną między ludzi jest rozum,
jeszcze nie spotkałem osoby która stwierdziłaby, że ma go za mało


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 18 listopada 2011, 21:15 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): środa, 9 marca 2011, 00:02
Posty: 26
Lokalizacja: Katowice
model: VW transporter
silnik: 1,9 disel

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
dzieki Kenobi za szybka odpowiedz!
a propos plynu chlodniczego to ubywa choc dosc malo - jazda w miescie, na trasie ubywa go wiecej... (jakies 250ml na 1000km)
chcialbym go troche odnowic bo sadze, ze naprawde warto! Kawal dobrego samochodu a mialem juz aut wszelakich naprawde wiele...
kolejnym etapem bedzie malowanie ale o tym w innym temacie. Niedlugo wkleje zdjecia mojego slicznego T4.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 18 listopada 2011, 21:42 
Offline
teczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 30 października 2011, 10:17
Posty: 873
Lokalizacja: Łódź/Warszawa
model: T4 Ambulans
silnik: 2.4, 2.5

Podziękował: 3 razy
Pomógł: 57 razy
Apropo pęknięć, w mojej głowicy wcale nie były takie mikro. Powiem więcej były nawet całkiem makro :)


_________________
Gdyby któryś z kolegów z Łodzi lub okolic chciał nieodpłatnie skorzystać z VAGa to zapraszam.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 18 listopada 2011, 22:05 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 11:23
Posty: 7427
Lokalizacja: Warszawa
opis: niech moc będzie z wami
model: Caravelle x 2
silnik: ACV i AHY

Podziękował: 72 razy
Pomógł: 801 razy
jeśli ubywa płynu ( oczywiście pod warunkiem wyeliminowania wszelakiego rodzaju wycieków ) to jedynym wyjściem niestety jest głowica w górę i oddanie do sprawdzenia szczelności - wynik powie czy warto regenerować czy kupować inną już regenerowaną


_________________
"Światem rządzi miłość! Ja na przykład kocham się napić "
Jedyną rzeczą sprawiedliwie rozdzieloną między ludzi jest rozum,
jeszcze nie spotkałem osoby która stwierdziłaby, że ma go za mało


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 18 listopada 2011, 22:09 
Offline
teczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:51
Posty: 801
Lokalizacja: LUBUSKIE
model: T4
silnik: AAB/ABL

Podziękował: 14 razy
Pomógł: 36 razy
A czy do bloku jest możliwy montaż głowicy od wersji 88km lub 102 i ew. montaż pompy i elektryki


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 18 listopada 2011, 22:20 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:44
Posty: 4159
model: ...
silnik: ...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 48 razy
Pomógł: 161 razy
W teorii tak, ale to nie takie proste, tłoki do tego inne więc temat nie mający sensu,


_________________
Bandyci Mogą Wszystko
Pamiętaj ,ze gaz niszczy silniki ,ale tylko tym ,którzy go nie maja :mrgreen:
"Nie dyskutuj z idiotą, sprowadzi cie do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem..."


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 84 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB