T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest sobota, 27 kwietnia 2024, 18:43

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 27 grudnia 2011, 22:49 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 12307
Lokalizacja: DW
model: T4
silnik: 1.9 TD...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 327 razy
Pomógł: 1042 razy
Ustaw rozrząd na fabryczne znaki tzn na kole zamachowym i wałku rozrządu, niech Ci pompę ustawią abyś dojechał do pompiarza i ustaw ją na zegar jak należy!


_________________
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 27 grudnia 2011, 22:58 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): poniedziałek, 21 lutego 2011, 18:24
Posty: 48
model: T4
silnik: 1.9TD

Podziękował: 2 razy
Pomógł: 0 razy
czyli to pompa jest zle ustawiona ? dobra to im tak powiem zeby zrobili i pozniej sie przejade do tego pompiarza co mi robil wtryski i pompe zeby to wszystko ustawil, no chyba, że teraz jak wrociła pompa od pompiarza juz bedzie ok ale to sie dopiero jutro okaże.

Tylko, ze ten pompiarz mi mowił ze wystarczy ta pompe zablokowac kołkiem i zalozyc ze jej sie nie ustawia na zegar ;/ czy to mozliwe?
czy poprostu mu chodzilo o to ze ona juz jest ustawiona ?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 27 grudnia 2011, 23:57 
Offline
teczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 30 października 2011, 10:17
Posty: 873
Lokalizacja: Łódź/Warszawa
model: T4 Ambulans
silnik: 2.4, 2.5

Podziękował: 3 razy
Pomógł: 57 razy
Po 1. to zmień mechanika jak mu się znaki nie zgadzają i na dodatek nie wie co z tym zrobić <zniesmaczony>
Po 2. Jak zablokujesz pompę blokadą to będzie ustawiona wstępnie, ale ponieważ regulacja w tej pompie jest w mm a blokada zawsze ma trochę luzu no i dochodzi ugięcie paska to nie da się jej ustawić dokładnie bez zegara. Co nie oznacza że samochód nie będzie jeździł, ale skoro fachowiec od pomp mówi że wystarczy ustawić na blokadę to.... tak dobrze się domyślasz, zmień pompiarza.

Podsumowując, znaki nie mogą się nie zgadzać (chyba że ktoś coś wyrzeźbił, jakieś nie oryginale koło pompy czy inna cholera ale w to wątpię),
jak się coś nie zgadza to trzeba ustawić tak żeby się zgadzało, podpowiem że koło wałka rozrządu jest pływające. Może pan o tym nie wie i dlatego mu się coś nie zgadza. :) Tak więc ustaw rozrząd i pompę na blokady a następnie doreguluj na zegar.


_________________
Gdyby któryś z kolegów z Łodzi lub okolic chciał nieodpłatnie skorzystać z VAGa to zapraszam.


Ostatnio edytowano środa, 28 grudnia 2011, 13:36 przez FocusMED, łącznie edytowano 1 raz

Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 28 grudnia 2011, 12:08 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): poniedziałek, 21 lutego 2011, 18:24
Posty: 48
model: T4
silnik: 1.9TD

Podziękował: 2 razy
Pomógł: 0 razy
no to mam chyba nie farta do mechaników bo to juz drugi w tym miesiącu :/ dziś po pracy jade tam do nich i zobaczę co tam wymyślili :)


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 28 grudnia 2011, 15:48 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): poniedziałek, 21 lutego 2011, 18:24
Posty: 48
model: T4
silnik: 1.9TD

Podziękował: 2 razy
Pomógł: 0 razy
T4 juz odebrane, udało im sie ustawic rozrzad ale tak jak pisales musialem wrocic do pompiarza zeby wyregulował pompe i autko nie kopci i ladnie chodzi :)
dziekuje wszystkim za pomoc
pozdrawiam :)


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 28 grudnia 2011, 20:15 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): środa, 14 grudnia 2011, 15:29
Posty: 9
model: Multivan
silnik: 1.9D

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Dobrze Ci pompiarz powiedział ,pompe blokujesz wałkiem /patrzac od przodu pompy godz.gdzieś 6-ta/ fi 12-13mm ,na kole masz trzy większe otwory od śrub mocowania pompy i ten jeden mniejszej srednicy i tam własnie blokujesz pompe.Dalej postepujesz jak opisane wcześniej i musi gadać !.Jak to wszystko będzie złożone i będzie ok, możesz nabić swoje znaki dla siebie na przyszłość.No i jeszcze jedno ,na rozrzadzie nie ma klina,jest wypust na klin na wałku, ale pasowanie i ustawianie koła rozrzadu jest na stożek.Dzisiaj odpaliłem swojego po 10 dniach ,po jednym obrocie wału zagadał po jednym podgrzaniu świec :).

Dzięki FocusMed za potwierdzenie tego co myślałem i napisałem,wstępne ustalenie pompy na blokade i doregulowanie zegarem.Metoda stara jak świat,tylko dlaczego stwarza tyle problemów dla właścicieli warsztatów:(.


Ostatnio edytowano środa, 28 grudnia 2011, 21:00 przez maja, łącznie edytowano 1 raz
edytuj posty


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 80 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB