T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest sobota, 27 kwietnia 2024, 21:46

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 12 października 2011, 10:50 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): wtorek, 23 sierpnia 2011, 11:40
Posty: 99
Lokalizacja: śląskie
opis: only tdi
model: t4 trasporter
silnik: 1,9tdi

Podziękował: 2 razy
Pomógł: 4 razy
witam w moim t4 1.9 tdi turbina raz ja slychac jak gwizda a raz nie,
slyszalem o jakimś zaworku n, gdzie on sie znajduje i czy to moze byc przyczyna? A zaslepienie zaworu EGR pomoze cos ? Dodam iż ostatnio zmienialem pompe wtryskowa, auto nie kopci, jedzie bo jedzie, ale nie ma tego kopa. Prosze o jakas rade z gory dziekuje.


Ostatnio edytowano środa, 12 października 2011, 12:12 przez Kenobi, łącznie edytowano 2 razy
ortografia, oraz tłiumaczenie bełkotu na polski - kolejny taki post idzie od razu do kasacji


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 12 października 2011, 12:17 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 11:23
Posty: 7427
Lokalizacja: Warszawa
opis: niech moc będzie z wami
model: Caravelle x 2
silnik: ACV i AHY

Podziękował: 72 razy
Pomógł: 801 razy
ty masz zmieniony silnik na 1,9 TDI, więc gdzie masz zamontowany zawór N75 sterujący turbiną niech Ci powie ten co robił tą przekładkę
a tak na prawdę to jeśli chodzi o silnik TDI to tylko podłączenie VAGa prawdę ci powie


_________________
"Światem rządzi miłość! Ja na przykład kocham się napić "
Jedyną rzeczą sprawiedliwie rozdzieloną między ludzi jest rozum,
jeszcze nie spotkałem osoby która stwierdziłaby, że ma go za mało


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 12 października 2011, 15:15 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): wtorek, 23 sierpnia 2011, 11:40
Posty: 99
Lokalizacja: śląskie
opis: only tdi
model: t4 trasporter
silnik: 1,9tdi

Podziękował: 2 razy
Pomógł: 4 razy
a w którym miejscu może ten zawór się znajdować na silniku czy w okolicy zbiorniczka wyrównawczego i mniej więcej jak wygląda on? jakieś foto jeśli można


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 12 października 2011, 16:15 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 18:08
Posty: 4205
Lokalizacja: RZESZÓW
opis: ZRÓB COŚ ZE SWOIM ŻYCIEM ALBO NAPIJ SIĘ WÓDKI
model: T4
silnik: AFN 1.9 TDI

Podziękował: 76 razy
Pomógł: 280 razy
Powinien się znajdować koło zbiorniczka wyrównawczego na podszybiu a wygląda tak

Obrazek


_________________
BYŁEM
I OSTRÓDA III OLSZTYN IV POKRZYWNA VI GÓRY SOWIE VII KASZEBE.VIII RADKÓW.IX SUCHEDNIÓW.XI SIAMOSZYCE.XIII ORAWA XIV KARPACZ

ORGANIZOWAŁEM
II ROZTOKI GÓRNE.V TARNAWA NIŻNA.XII ROZTOKI GÓRNE


bus.jpg


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 12 października 2011, 17:13 
Offline
teczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:51
Posty: 801
Lokalizacja: LUBUSKIE
model: T4
silnik: AAB/ABL

Podziękował: 14 razy
Pomógł: 36 razy
On ma td i zapewne ma zatkany katalizator lub nieszczelny egr albo przy zmianie pompy złe kąt ustawiony ew. nieszczelne kolanko i kolektor ssący


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 12 października 2011, 17:56 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 11:23
Posty: 7427
Lokalizacja: Warszawa
opis: niech moc będzie z wami
model: Caravelle x 2
silnik: ACV i AHY

Podziękował: 72 razy
Pomógł: 801 razy
wilu8 napisał(a):
On ma td

nie
wcześniej w innych postach pisał, że zmienił na 1,9TDI


_________________
"Światem rządzi miłość! Ja na przykład kocham się napić "
Jedyną rzeczą sprawiedliwie rozdzieloną między ludzi jest rozum,
jeszcze nie spotkałem osoby która stwierdziłaby, że ma go za mało


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 12 października 2011, 18:54 
Offline
teczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:51
Posty: 801
Lokalizacja: LUBUSKIE
model: T4
silnik: AAB/ABL

Podziękował: 14 razy
Pomógł: 36 razy
To bez vaga niech nawet nie robi zamieszania , bo tak to co najwyżej może sprawdzić wężyki i dolot wzrokowo lub po demontażu .


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 12 października 2011, 18:57 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 11:23
Posty: 7427
Lokalizacja: Warszawa
opis: niech moc będzie z wami
model: Caravelle x 2
silnik: ACV i AHY

Podziękował: 72 razy
Pomógł: 801 razy
tak też mu napisałem, szczególnie, że to przekładka

Kenobi napisał(a):
a tak na prawdę to jeśli chodzi o silnik TDI to tylko podłączenie VAGa prawdę ci powie


_________________
"Światem rządzi miłość! Ja na przykład kocham się napić "
Jedyną rzeczą sprawiedliwie rozdzieloną między ludzi jest rozum,
jeszcze nie spotkałem osoby która stwierdziłaby, że ma go za mało


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 12 października 2011, 22:03 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 15:16
Posty: 1258
Lokalizacja: Rzeszów
model: T4
silnik: 1.9 TDI AFN/1Z

Podziękował: 36 razy
Pomógł: 122 razy
Kenobi napisał(a):
wilu8 napisał(a):
On ma td

nie
wcześniej w innych postach pisał, że zmienił na 1,9TDI
Z tego co ja zrozumiałem to ma tak zwane m-TDI (czy jakoś tak)
czyli TDI-ka na zwykłej pompie (czyli nie znajdzie tam ani wtyczki diagnostycznej, ani tym bardziej N75), ale to lepiej niech autor tematu dokładnie określi się co ma pod maską (dokładne fotki były by pomocne),bo druciarstwo swap-owi nie równe.
W innym temacie TU odpisałem że najlepszym wyjściem było by założenie całej elektroniki do tego co ma, ewentualnie do bardzo kumatego pompiarza i niech robi pompę pod ten twój wynalazek, potem dopiero strojenie turbiny.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 21 października 2011, 10:31 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): wtorek, 23 sierpnia 2011, 11:40
Posty: 99
Lokalizacja: śląskie
opis: only tdi
model: t4 trasporter
silnik: 1,9tdi

Podziękował: 2 razy
Pomógł: 4 razy
Witam. Problem rozwiązany okazało się że filtr powietrza był zapchany teraz jest ok, a co do silnika jaki mam to jest założony 1,9 tdi z pompą z grzybkiem z passata bez elektroniki. Pozdrawiam i dzięki za pomoc!


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 82 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB