T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest sobota, 27 kwietnia 2024, 17:13

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 5 października 2011, 13:01 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 6 lutego 2011, 19:00
Posty: 325
Lokalizacja: zamojskie
model: T4
silnik: ACV 102/130

Podziękował: 16 razy
Pomógł: 38 razy
Mam pytanie odnośnie dawki startowej. Czy działa tylko przy odpalaniu silnika a może dłużej, jeżeli dłużej to jak długo i co nią steruje ecu, pompa jakiś przekaźnik , wszystkie podpowiedzi mile widziane.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 5 października 2011, 13:50 
Offline
teczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:51
Posty: 801
Lokalizacja: LUBUSKIE
model: T4
silnik: AAB/ABL

Podziękował: 14 razy
Pomógł: 36 razy
Nastawnik i ecu jeżeli masz problem ze stabilnością dawki to nastawnik do czyszczenia


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 6 października 2011, 08:19 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 6 lutego 2011, 19:00
Posty: 325
Lokalizacja: zamojskie
model: T4
silnik: ACV 102/130

Podziękował: 16 razy
Pomógł: 38 razy
Chyba problemów nie mam, autko odpala ładnie praktycznie z pół obrotu ciepły czy zimny, kąt wtrysku po zakupie autka od 0 do 6 odpalał tak samo, podobnie przy ustawianiu przesunięty na 90 i też odpalał bez problemu. Jedno co mnie ciekawi to że na zimnym po odpaleniu i dodaniu gazu troszkę dymi na czarno, nie są to duże ilości i wiem że to diesel, ale poddymianie ustaje gdy odezwie się jakiś przekaźnik (takie moje wrażenie) słychać jego stuknięcie i praca silnika troszkę się zmienia. Od odpalenia do stuknięcia przekaźnika mija około minuty, ale to zależy od temperatury zewnętrzej im zimniej trwa to trochę dłużej. I stąd moje pytanie odnośnie dawki startowej zastanawiałem się czy może nie jest zbyt duża.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 6 października 2011, 15:24 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 11:23
Posty: 7427
Lokalizacja: Warszawa
opis: niech moc będzie z wami
model: Caravelle x 2
silnik: ACV i AHY

Podziękował: 72 razy
Pomógł: 801 razy
to przekaźnik świec
jest to tak zwane dogrzewanie spalania przez świece żarowe ( ekologia i takie tam )
przy temp. poniżej 7st świece grzeją pełną mocą do momentu uruchomienia silnika,a potem jeszcze jakiś czas dogrzewają cylinder mniejszą mocą
przy temp. powyżej 7st działa tylko dogrzewanie
z tym, że moim zdaniem z dymieniem powinno być raczej na odwrót, jak świece dogrzewają to nie powinien dymić - lepsze spalanie mieszanki


_________________
"Światem rządzi miłość! Ja na przykład kocham się napić "
Jedyną rzeczą sprawiedliwie rozdzieloną między ludzi jest rozum,
jeszcze nie spotkałem osoby która stwierdziłaby, że ma go za mało


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 92 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB