T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest niedziela, 28 kwietnia 2024, 20:07

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 16 października 2011, 23:43 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): wtorek, 5 kwietnia 2011, 10:23
Posty: 46
model: t4
silnik: 2,4

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 0 razy
No dokladnie denerwujace to jest . Jak wcisne hamulec to chwilowo przestaje i potem dalej stuka. Pompe wymienialem na nowa tyle ze wczesniej byl oryginal ale montowany do bodajze 95 roku i do tamtej pompy powinien byc dluzszy trzpien dlatego kupilem odpowiednia do rocznika 98 . Dodam ze na tej starej pompie tak nie stukalo tylko wtedy jak dodawalem lekko gazu i w pewnym momencie a teraz stuka caly czas na wolnych obrotach.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 17 października 2011, 06:21 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 11:23
Posty: 7427
Lokalizacja: Warszawa
opis: niech moc będzie z wami
model: Caravelle x 2
silnik: ACV i AHY

Podziękował: 72 razy
Pomógł: 801 razy
stukanie jest wynikiem ugniecenia sprężyny i nie nadąża ona dociskać elementów do siebie, lub wytarciem się trzpienia w pompie lub wałka pośredniego lub krzywki na wałku rozrządu
stukanie może mieć konsekwencje poważniejsze, widziałem zdjęcia ukruszonej krzywki napędzającej vacum na wałku rozrządu, więc proponuje jednak zbyt długo nie zwlekać z naprawą bo nie wiadomo który element padnie pierwszy


_________________
"Światem rządzi miłość! Ja na przykład kocham się napić "
Jedyną rzeczą sprawiedliwie rozdzieloną między ludzi jest rozum,
jeszcze nie spotkałem osoby która stwierdziłaby, że ma go za mało


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 17 października 2011, 22:37 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): poniedziałek, 4 lipca 2011, 18:32
Posty: 126
Lokalizacja: WLKP
model: T4
silnik: AFN

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 2 razy
martin88007 napisał(a):
No dokladnie denerwujace to jest . Jak wcisne hamulec to chwilowo przestaje i potem dalej stuka. Pompe wymienialem na nowa tyle ze wczesniej byl oryginal ale montowany do bodajze 95 roku i do tamtej pompy powinien być dłuższy trzpień dlatego kupiłem odpowiednia do rocznika 98 . Dodam ze na tej starej pompie tak nie stukało tylko wtedy jak dodawalem lekko gazu i w pewnym momencie a teraz stuka caly czas na wolnych obrotach.


KOLEGO -- JEŻDZĘ NA PUKAjącej pompie VAKU juz 4 rok---> nic sie nie dzieje oprócz tego że ostatnio sie sama naprawiła i jest cisza . <32>
dodam że pompe już wyciągałem i patrzyłem co jest "nie halo " odp. WYTARTY BOLEC ....
ktoś wcześniej pisał ze wałek pęka rozrządu !!!--- TAK to prawda !!! jak ktoś żle podkładki pozakładał to tak sie dzieje..... w poprzednim busie też tez je zakładałem ale problem po jakimś czasie powrócił więc olałem sprawe..


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 22 października 2011, 16:27 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): wtorek, 5 kwietnia 2011, 10:23
Posty: 46
model: t4
silnik: 2,4

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 0 razy
z tego co wczesniej zauwazylem to troche jest wyklepany trzpień . Można z tym tak jezdzic ?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 22 października 2011, 20:58 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): poniedziałek, 4 lipca 2011, 18:32
Posty: 126
Lokalizacja: WLKP
model: T4
silnik: AFN

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 2 razy
martin88007 napisał(a):
z tego co wczesniej zauwazylem to troche jest wyklepany trzpień . Można z tym tak jezdzic ?

zdecydowanie tak --mam mocno wytarty ....



Za ten wpis autor kentos podziękował: martin88007 (niedziela, 23 października 2011, 12:27)
  Statystyki: 4.55%
Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 28 października 2011, 00:26 
Offline
nadteczkownik

Dołączył(a): wtorek, 13 kwietnia 2010, 23:05
Posty: 1032
Lokalizacja: Powiat żuromiński,woj. Mazowieckie
model: T4
silnik: ACV ,AXG

Podziękował: 70 razy
Pomógł: 37 razy
mariuszgim napisał(a):
Nie możesz reklamować?
Ja kupiłem oryginał Pierburga i nic nie puka, ale koszt prawie 600 pln po upustach.


Co myslisz o nowych ktore sprzedaja ale firmy VacuTech :?: Cena to 230-250zl.
Duzo osob jezdzi na nich kilka lat i jest zadowolonych.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 94 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB