T4-forum.pl https://www.t4-forum.pl/ |
|
Rozrząd komplet do VW T4 1.9 TD https://www.t4-forum.pl/viewtopic.php?f=6&t=246 |
Strona 2 z 2 |
Autor: | mikoli [ wtorek, 13 lipca 2010, 23:56 ] |
Tytuł: | Re: Rozrząd komplet do VW T4 1.9 TD |
Maciek napisał(a): Teraz mam pytanie , podobno stukają zawory , czy ktoś może mi powiedzieć na ten temat coś więcej, co przy okazji zrobić , jakie koszta itp, wolę mieć większą wiedzę przed oddaniem auta do mechanika. Czyli do wymiany popychacze hydrauliczne zaworów (8 szt. w przypadku 1.9 TD), masz do podniesienia wałek rozrządu, co się wiąże z ponownym ustawieniem rozrządu, dobrze przy tym wymienić uszczelniacz wałka rozrządu. Jak dobrze kupisz, to koszt samych popychaczy to 30 zł za sztukę. edit: O nawet widzę tańsze http://moto.allegro.pl/item1125270684_popychacze_hydrauliczne_szklanki_nowe_audi_vw_inne.html Więc ja przepłaciłem , ale z tego co słyszałem to "INA" najlepsze. |
Autor: | gruszka [ niedziela, 5 grudnia 2010, 18:41 ] |
Tytuł: | Re: Rozrząd komplet do VW T4 1.9 TD |
a ja dopisze o tej srubie co nuby sie jej nie wykreca od walu. u mnie musialem wykrecic bo ona trzymala kolo pasowe do wspom i odrazu bylo kolem zebatym walu korbowego. gdybym jej nie wykrecil to nawet paska bym nie wyciagnal bo za kolem jest obudowa. chyba ze mam jakis dziwny silnik. u ojca w golfie 3 zmienialem i bylo jak mowicie. tylko 4 srubki na wale i tej glownej nie ruszalem. a ta głowna trzeba wymienic zawsze a nowa. |
Autor: | ostryt4 [ poniedziałek, 15 grudnia 2014, 09:13 ] |
Tytuł: | Re: Rozrząd komplet do VW T4 1.9 TD |
gruszka napisał(a): a ja dopisze o tej srubie co nuby sie jej nie wykreca od walu. u mnie musialem wykrecic bo ona trzymala kolo pasowe do wspom i odrazu bylo kolem zebatym walu korbowego. gdybym jej nie wykrecil to nawet paska bym nie wyciagnal bo za kolem jest obudowa. chyba ze mam jakis dziwny silnik. u ojca w golfie 3 zmienialem i bylo jak mowicie. tylko 4 srubki na wale i tej glownej nie ruszalem. a ta głowna trzeba wymienic zawsze a nowa. To rzeczywiście masz coś dziwnego, we wszystkich silnikach które do tej pory robiłem koło pasowe było demontowalne od koła rozrządu na wale. |
Strona 2 z 2 | Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |