T4-forum.pl
https://www.t4-forum.pl/

Rozrząd komplet do VW T4 1.9 TD
https://www.t4-forum.pl/viewtopic.php?f=6&t=246
Strona 2 z 2

Autor:  mikoli [ wtorek, 13 lipca 2010, 23:56 ]
Tytuł:  Re: Rozrząd komplet do VW T4 1.9 TD

Maciek napisał(a):
Teraz mam pytanie , podobno stukają zawory , czy ktoś może mi powiedzieć na ten temat coś więcej,
co przy okazji zrobić , jakie koszta itp, wolę mieć większą wiedzę przed oddaniem auta do mechanika.

Czyli do wymiany popychacze hydrauliczne zaworów (8 szt. w przypadku 1.9 TD), masz do podniesienia wałek rozrządu, co się wiąże z ponownym ustawieniem rozrządu, dobrze przy tym wymienić uszczelniacz wałka rozrządu.
Jak dobrze kupisz, to koszt samych popychaczy to 30 zł za sztukę.

edit:
O nawet widzę tańsze http://moto.allegro.pl/item1125270684_popychacze_hydrauliczne_szklanki_nowe_audi_vw_inne.html
Więc ja przepłaciłem <36> , ale z tego co słyszałem to "INA" najlepsze.

Autor:  gruszka [ niedziela, 5 grudnia 2010, 18:41 ]
Tytuł:  Re: Rozrząd komplet do VW T4 1.9 TD

a ja dopisze o tej srubie co nuby sie jej nie wykreca od walu. u mnie musialem wykrecic bo ona trzymala kolo pasowe do wspom i odrazu bylo kolem zebatym walu korbowego. gdybym jej nie wykrecil to nawet paska bym nie wyciagnal bo za kolem jest obudowa. chyba ze mam jakis dziwny silnik. u ojca w golfie 3 zmienialem i bylo jak mowicie. tylko 4 srubki na wale i tej glownej nie ruszalem. a ta głowna trzeba wymienic zawsze a nowa.

Autor:  ostryt4 [ poniedziałek, 15 grudnia 2014, 09:13 ]
Tytuł:  Re: Rozrząd komplet do VW T4 1.9 TD

gruszka napisał(a):
a ja dopisze o tej srubie co nuby sie jej nie wykreca od walu. u mnie musialem wykrecic bo ona trzymala kolo pasowe do wspom i odrazu bylo kolem zebatym walu korbowego. gdybym jej nie wykrecil to nawet paska bym nie wyciagnal bo za kolem jest obudowa. chyba ze mam jakis dziwny silnik. u ojca w golfie 3 zmienialem i bylo jak mowicie. tylko 4 srubki na wale i tej glownej nie ruszalem. a ta głowna trzeba wymienic zawsze a nowa.

To rzeczywiście masz coś dziwnego, we wszystkich silnikach które do tej pory robiłem koło pasowe było demontowalne od koła rozrządu na wale.

Strona 2 z 2 Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/