T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest czwartek, 28 marca 2024, 21:31

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 13 lipca 2010, 23:56 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 15:16
Posty: 1258
Lokalizacja: Rzeszów
model: T4
silnik: 1.9 TDI AFN/1Z

Podziękował: 36 razy
Pomógł: 122 razy
Maciek napisał(a):
Teraz mam pytanie , podobno stukają zawory , czy ktoś może mi powiedzieć na ten temat coś więcej,
co przy okazji zrobić , jakie koszta itp, wolę mieć większą wiedzę przed oddaniem auta do mechanika.

Czyli do wymiany popychacze hydrauliczne zaworów (8 szt. w przypadku 1.9 TD), masz do podniesienia wałek rozrządu, co się wiąże z ponownym ustawieniem rozrządu, dobrze przy tym wymienić uszczelniacz wałka rozrządu.
Jak dobrze kupisz, to koszt samych popychaczy to 30 zł za sztukę.

edit:
O nawet widzę tańsze http://moto.allegro.pl/item1125270684_popychacze_hydrauliczne_szklanki_nowe_audi_vw_inne.html
Więc ja przepłaciłem <36> , ale z tego co słyszałem to "INA" najlepsze.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 5 grudnia 2010, 18:41 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): czwartek, 11 listopada 2010, 19:56
Posty: 96
Lokalizacja: Przybiernów
model: transporter
silnik: 1,9 d

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 1 raz
a ja dopisze o tej srubie co nuby sie jej nie wykreca od walu. u mnie musialem wykrecic bo ona trzymala kolo pasowe do wspom i odrazu bylo kolem zebatym walu korbowego. gdybym jej nie wykrecil to nawet paska bym nie wyciagnal bo za kolem jest obudowa. chyba ze mam jakis dziwny silnik. u ojca w golfie 3 zmienialem i bylo jak mowicie. tylko 4 srubki na wale i tej glownej nie ruszalem. a ta głowna trzeba wymienic zawsze a nowa.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 15 grudnia 2014, 09:13 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 11 października 2010, 12:17
Posty: 1081
model: T4
silnik: ARL+

Podziękował: 23 razy
Pomógł: 67 razy
gruszka napisał(a):
a ja dopisze o tej srubie co nuby sie jej nie wykreca od walu. u mnie musialem wykrecic bo ona trzymala kolo pasowe do wspom i odrazu bylo kolem zebatym walu korbowego. gdybym jej nie wykrecil to nawet paska bym nie wyciagnal bo za kolem jest obudowa. chyba ze mam jakis dziwny silnik. u ojca w golfie 3 zmienialem i bylo jak mowicie. tylko 4 srubki na wale i tej glownej nie ruszalem. a ta głowna trzeba wymienic zawsze a nowa.

To rzeczywiście masz coś dziwnego, we wszystkich silnikach które do tej pory robiłem koło pasowe było demontowalne od koła rozrządu na wale.


_________________
220/440 <09>


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB