T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest piątek, 29 marca 2024, 00:55

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 168 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 9  Następna strona
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 6 listopada 2015, 22:38 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): poniedziałek, 16 stycznia 2012, 18:24
Posty: 147
Lokalizacja: Norwegia
model: T4 Car. syncro 2000
silnik: 2,5 TDI

Podziękował: 4 razy
Pomógł: 0 razy
w temacie pompy vacuum dodam, ze czasem mechanik w PL zasugeruje sie...wymieni pompe i dalej stuka...

czarnuli stukalo 2 lata...niby lekko ale jak w tym roku dojechalem do PL to jakos mocniej...

zmieniono pompe i ...dalej to samo...

po jakims czasie znalazlem przyczyne sam... - naprawiono na kilka godzin przed powrotem do Norwegii:

Obrazek


po wyjeciu na stol rozsypalo sie... :P


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 6 listopada 2015, 22:47 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 11:23
Posty: 7425
Lokalizacja: Warszawa
opis: niech moc będzie z wami
model: Caravelle x 2
silnik: ACV i AHY

Podziękował: 71 razy
Pomógł: 801 razy
tylko, że jak tłucze się koło pasowe to po naciśnięciu hamulca dźwięk się nie zmieni tak jak przy vacum


_________________
"Światem rządzi miłość! Ja na przykład kocham się napić "
Jedyną rzeczą sprawiedliwie rozdzieloną między ludzi jest rozum,
jeszcze nie spotkałem osoby która stwierdziłaby, że ma go za mało


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 8 lutego 2016, 01:39 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): sobota, 6 września 2014, 07:28
Posty: 146
Lokalizacja: Kraków
model: t4
silnik: 2,5 TDi ACV + AXG

Podziękował: 2 razy
Pomógł: 3 razy
Można prosić kolegę Kenobi o odświeżenie zdjęć z naprawy pompy vacum? Przeterminowały się..


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 20 lutego 2016, 21:50 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 11:23
Posty: 7425
Lokalizacja: Warszawa
opis: niech moc będzie z wami
model: Caravelle x 2
silnik: ACV i AHY

Podziękował: 71 razy
Pomógł: 801 razy
poprawione
w ramach akcji opisanej tutaj:
viewtopic.php?f=12&t=12716


_________________
"Światem rządzi miłość! Ja na przykład kocham się napić "
Jedyną rzeczą sprawiedliwie rozdzieloną między ludzi jest rozum,
jeszcze nie spotkałem osoby która stwierdziłaby, że ma go za mało


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 22 kwietnia 2016, 20:57 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): środa, 25 listopada 2015, 15:29
Posty: 159
model: T4
silnik: 2,5TDI
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 6 razy
http://img.laximo.ru/VW1108/source/1171 ... 94f7460d43

potrzebuję pilnie numer zaworu z serwa ...pod pozycją 17 .. dwa wyjścia

w życiu czegoś takiego nie przeżyłem
uleciał króciec i w efekcie hamulce się skończyły
dobrze ,że nic nie jechało
bo bym wdu....nieźle


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 22 kwietnia 2016, 21:16 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): środa, 7 stycznia 2015, 19:52
Posty: 114
Lokalizacja: Kołobrzeg/N Fredrikstad
model: carawell
silnik: 2,5 tdi AJT

Podziękował: 4 razy
Pomógł: 15 razy
o to chodzi ?
http://www.partsbase.org/vw/transporter ... ake-servo/


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 22 kwietnia 2016, 21:19 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 12295
Lokalizacja: DW
model: T4
silnik: 1.9 TD...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 326 razy
Pomógł: 1036 razy
Samego zaworu nie dostaniesz raczej. Ja wymieniałem całą rurkę od wakum do serwa na nową


_________________
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 23 kwietnia 2016, 08:19 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): środa, 25 listopada 2015, 15:29
Posty: 159
model: T4
silnik: 2,5TDI
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 6 razy
Tak...to
wczoraj szukałem i nie mogłem znaleźć samego zaworu


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 23 kwietnia 2016, 08:49 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): środa, 7 stycznia 2015, 19:52
Posty: 114
Lokalizacja: Kołobrzeg/N Fredrikstad
model: carawell
silnik: 2,5 tdi AJT

Podziękował: 4 razy
Pomógł: 15 razy
Jest tak jak napisał Probe041,ta część występuje jako wężyk z zaworkiem.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 23 kwietnia 2016, 09:14 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): środa, 25 listopada 2015, 15:29
Posty: 159
model: T4
silnik: 2,5TDI
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 6 razy
200zł. serwis
4 czekania ...rułę mają niezłą

http://allegro.pl/waz-rurka-przewod-702 ... 70712.html

tu się idzie nadziać ....rura pasuje do anglika


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 23 kwietnia 2016, 10:17 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 18 stycznia 2011, 15:53
Posty: 1277
Lokalizacja: Warszawa
model: WV T4 Multivan
silnik: 2.5 TDI AXG

Podziękował: 33 razy
Pomógł: 64 razy
Nie serwo masz po drugiej stronie <england>


_________________
ObrazekObrazek


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 14 lipca 2016, 22:11 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): niedziela, 1 lutego 2015, 09:46
Posty: 16
Lokalizacja: Poznań
model: T4
silnik: 2,5tdi acv+

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 17 razy
Witam chcialwm troszke odgrzac korleta ...
Do sedna rozebralem vacu i niestety zaworki prze ma nieuwage wysypaly sie i za nic nie moge trafic jak je lpoustawiac albo vacu wcale nie robi podcisnienia albo robi tak slabe ze starcza na jedno naduszenie pedalu hamulca czy ktos bylby tak mily i wspomogl schematem lub foteczkami jak ma to byc poskladane?
Dziekuje


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 16 lipca 2016, 20:54 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): sobota, 20 czerwca 2015, 21:24
Posty: 40
model: T4
silnik: 2.4D

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 4 razy
Chłopaki, moja pompa stuka już tak głośno ż nie idzie wytrzymać chcę kupić nową taką z z allegro za 300zł tylko czy to jest coś warte czy ktoś kupował czy może szkoda na to kasy?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 17 lipca 2016, 12:20 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): środa, 15 grudnia 2010, 18:00
Posty: 4148
Lokalizacja: Kraków
model: Bestel > Business
silnik: T4 2.5 ACV > AXG

Podziękował: 81 razy
Pomógł: 226 razy
ja kupowałem używkę z craftera, już dwa lata śmigam i oki


_________________
Obrazek


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 21 lipca 2016, 17:34 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): sobota, 20 czerwca 2015, 21:24
Posty: 40
model: T4
silnik: 2.4D

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 4 razy
Ja kupiłem dziś założyłem nową za 256 zł z przesyłka na razie cisza a przy montażu jeszcze obróciłem czpień zobaczymy co będzie dalej.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 27 lipca 2016, 23:55 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 25 lipca 2016, 15:51
Posty: 2
model: T4
silnik: 2.4

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Witam.Chciałbym podzielić się moją historią ze stukającą vacum-pompą.Odkąd pamiętam (teczkę mam ok 8 lat) ten stukot słyszałem od rana do wieczora.Nosiłem się z zamiarem zakupu nowej pompki z trzpieniem ale tak jakoś schodziło.Ostatnim czasem coraz bardziej auto zaczęło kopcić na czarno więc znalazłem chwile wytargałem wtryski,pompę wtryskową i oddałem do naprawy do autoryzowanego serwisu BOSCH.Po tygodniu miałem do odbioru.A więc zamontowałem poustawiałem jak w książce pisze <38> i odpał.Wszystko gra.Chodzi cichutko równiutko i co najbardziej mnie zszokowało VACUM NIE STUKA.Pozostawiam bez komentarza :((


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 4 października 2016, 23:33 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 3 lipca 2011, 12:20
Posty: 78
Lokalizacja: LUBIN
model: CARAVELLE
silnik: 2.5 TDI

Podziękował: 4 razy
Pomógł: 2 razy
Witam
Panowie a od jakich modeli pasuje do 2,5 tdi ACV 1998 np. Od volvo 850 2.5D 1999r wygląda tak samo ma jakieś numery 074155100 lub 96T142 ale nie wiem czy na 100% pasuje te od volvo używki są tańsze.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 7 października 2016, 11:41 
Offline
teczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:51
Posty: 801
Lokalizacja: LUBUSKIE
model: T4
silnik: AAB/ABL

Podziękował: 14 razy
Pomógł: 36 razy
Wsio jest to samo crafter tez tylko te pompy stare ponizej 95 roku są na inny trzpień i maja krótszy popychacz w pompie


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 9 października 2016, 23:00 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): poniedziałek, 5 sierpnia 2013, 22:36
Posty: 113
Lokalizacja: Norwegia JP32KK87
model: t4 99 westfalia 94
silnik: 2.4 d

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 7 razy
Witam
Dziś wymontowałem vacum rozebrałem wszystkie elementy wrzuciłem do naczynia z rozpuszczalnikiem nitro, po 20 minutach pomerdałem pędzelkiem wydmuchałem kompresorem i wytarłem do sucha. Na śrubę do tej malej szklanki włożyłem podkładkę o grubości 2mm średnicy nie większej niż łeb śruby i tak aby zmieściła się do szklanki i leżała na dnie. Poskręcałem wszystko tak jak rozebrałem zamontowałem do bloku silnika odpaliłem i jak narazie wszystko działa ok, nic nie stuka nic nie puka dodałem zdjęcie klucza którym bez problemu można odkręcić dolna śrubę za kilka dni napisze czy nie powróciło klekotanie


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 9 marca 2017, 16:41 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 24 listopada 2015, 13:59
Posty: 3360
Lokalizacja: Warszawa
model: T4 Multivan '95
silnik: 2.4D AAB
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 223 razy
Pomógł: 223 razy
Panowie czy ktoś wie czym się rożni pompa vaccum od silnika AAB z roku 1992 od pompy do tego samego silnika z roku 1995. Etka twierdzi, że w roku 1992 (do 1994) była pompa 075145100 a potem pompa. 074145100A. Mam możliwość wejścia w posiadanie pompy 075... bo moja (jak przypuszczam 074...) stuka, a ze względu na kłopoty warsztatowe chciałbym tylko podmienić jedną na drugą jak akurat nie będzie padać.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 168 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 9  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 19 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB