T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest czwartek, 28 marca 2024, 12:57

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 18 marca 2011, 11:49 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): piątek, 18 marca 2011, 11:31
Posty: 3
model: VW T4
silnik: 2,4 DIESEL

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Witam.
Mam problem z demontażem miski olejowej ,odkręciłem wszystkie śruby a miska nie chce zejść. Rusza się ale jeszcze coś ją trzyma. Nie wiem co jeszcze trzeba odkręcić ? lub zdemontować ? . Proszę o pomoc pozdrawiam .


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 19 marca 2011, 00:21 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 9 grudnia 2010, 23:31
Posty: 194
Lokalizacja: Krosno
opis: TDI
TYLKO DLA
INTELIGENTNYCH
model: T4 LONG
silnik: 2.5TDI AJT

Podziękował: 2 razy
Pomógł: 5 razy
Od strony koła zamachowego masz jeszcze 2 śruby.Musisz dobrze przyjrzeć się łączeniu motora ze skrzynia.Po odpowiednim ustawieniu koła zamachowego da się je odkręcić.


_________________
TDI----TYLKO DLA INTELIGENTNYCH!!!!


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 19 marca 2011, 09:24 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): piątek, 18 marca 2011, 11:31
Posty: 3
model: VW T4
silnik: 2,4 DIESEL

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
dwie śruby poprzeczne na klucz 13 ,odkręciłem je na początku ale to nie to.

odkręciłem je na początku to nie to ,2 śruby poprzeczne one łączą miskę ze skrzynią.

edytuj post a nie pisz jednego pod drugim


Ostatnio edytowano sobota, 19 marca 2011, 09:55 przez mariuszgim, łącznie edytowano 2 razy
ortografia i post pod postem


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 19 marca 2011, 10:03 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 13:29
Posty: 1237
opis: Krzywy ryj
model: T4
silnik: ACV

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 124 razy
http://www.t4-wiki.de/wiki/images/Motor ... eseite.jpg te śruby odkręcone? Reszta info:
http://www.t4-wiki.de/wiki/%C3%96lwanne


_________________
Pasożyt zlotowy. Pozostał mi tylko jeden T4.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 20 marca 2011, 23:46 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): piątek, 18 marca 2011, 11:31
Posty: 3
model: VW T4
silnik: 2,4 DIESEL

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Wielkie dzięki koledzy to właśnie tych śrub nie odkręciłem. Uszczelka wymieniona ,ale dalej skąś kapie. myślę że to nad miską. No nic będe szukał dalej ,wielkie dzięki i pozdrawiam.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 10 czerwca 2012, 21:48 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 27 maja 2012, 21:47
Posty: 4
Lokalizacja: Wejherowo
opis: Transporter T4 2,4 D 1993r. Kolor Ral 2024
model: T4
silnik: 2.4 D

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Witam.
PHILIPS
Też miałem problem z kapaniem. Okazało się że to uszczelka pompy oleju choć stawiałem na uszczelniacz na wale. Niestety żeby wymienić uszczelkę pompy trzeba też misę zdjąć.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 3 lipca 2016, 05:05 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): poniedziałek, 26 listopada 2012, 03:29
Posty: 103
model: California Exclusive
silnik: VR6 2.8

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 1 raz
Mi tez strasznie leci olej z tamtych okolic. Bede wymieniac jutro uszczelke, ma ktos moze numer czesci?
Silnik 2.5 benzyna.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 10 lipca 2016, 07:10 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): poniedziałek, 26 listopada 2012, 03:29
Posty: 103
model: California Exclusive
silnik: VR6 2.8

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 1 raz
U mnie to byla uszczelka pod miska od plynu do skrzyni biegow.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 26 kwietnia 2018, 17:34 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 24 listopada 2015, 13:59
Posty: 3360
Lokalizacja: Warszawa
model: T4 Multivan '95
silnik: 2.4D AAB
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 223 razy
Pomógł: 223 razy
Podepnę się, co prawda rocznik o oczko starszy bo 1995.
Szukajac miejsca przecieku oleju wykryłem brak pieciu śrub miski olejowej
Etka twierdzi że sa to ampule M6 ale w trzech dlugościach i do tego "cancelled" z 10 lat temu.
Skądinąd wiadomo, że np. M6x22 była stosowana w wielu autach VW/Audi więc może jednak śrubki dostepne. Wyszukiwania grafiki po numerze wskazują na ampule z zamocowaną trwale podkładką, ktorych to podkladek u siebie nie dopatrzyłem i może to jest przyczyna gubienia tych śrub.
Podsumowując: gdzie i jakich śrub szukać do tej miski?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 26 kwietnia 2018, 19:48 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): niedziela, 28 lutego 2016, 17:34
Posty: 433
model: MK1
silnik: 1,6TD

Podziękował: 5 razy
Pomógł: 51 razy
Na szrocie, z innych uszkodzonych VW / Audi. O ile pamiętam to podkładka zespolona jest z takim użebrowaniem - zabezpieczeniem przed samoodkręcaniem.



Za ten wpis autor MAZZY137 podziękował: Adampio (czwartek, 26 kwietnia 2018, 21:29)
  Statystyki: 4.55%
Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB