T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest czwartek, 28 marca 2024, 12:44

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 21 marca 2011, 00:39 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): sobota, 12 lutego 2011, 18:40
Posty: 27
model: t 4
silnik: 1,9td

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
http://infohelp.pl/pl,product,1077910,v ... ochod.html


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 22 marca 2011, 21:41 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 22 lutego 2011, 16:51
Posty: 414
Lokalizacja: Przysowy
opis: Posiadacz Zielonej t4 :D
model: t4 Mix
silnik: 1.9TD ABL< 1Z

Podziękował: 68 razy
Pomógł: 29 razy
Witam ja ma 1,9 TD z 99 z nową deską (niebieskie diody)
I mam podobny problem z kontrolką oleju mruga i piszczy w czasie jazdy, natomiast płyn zachowuje się tak samo i w rezultacie piszczy i mruga na przemian. Jazda z towarem na pace sprawia częstsze mruganie i piszczenia. Macie jakiś pomysł???


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 19 czerwca 2011, 21:21 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): sobota, 12 lutego 2011, 18:40
Posty: 27
model: t 4
silnik: 1,9td

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Jeździłem z migającą kontrolką bo nie było czasu sie zająć problemem
Idąc śladem Chmielika podpowiedzi rozebrałem alternator i okazało sie że mechanik owszem wymienił szczotki i łożyska ale nie zauważył że komutator (te dwa pierścienie miedziane) mają bicie promieniowe
Na dodatek bije też nakiełek na końcu wałka wirnika - wszystko ok. 0,3mm
Teczka potrzebna do roboty więc tymczasem doprowadziłem bicie do 0,1 mm ale czeka mnie wydatek na nowy alternator
O dziwo kontrolka dała spokój i pierwsze 50 km nie świeciła
Chmielik masz u mnie browara :)


Ostatnio edytowano piątek, 8 lipca 2011, 19:09 przez Jędrek, łącznie edytowano 1 raz

Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 7 lipca 2011, 11:49 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 15 maja 2011, 16:54
Posty: 85
Lokalizacja: wałcz
model: T4
silnik: 1.9D

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 1 raz
witam mam identyczny objaw wymienilem pompe dzis zalozylem nowe panewki dam znac bo juz sam nie wiem co jest


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 8 lipca 2011, 21:01 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): sobota, 12 lutego 2011, 18:40
Posty: 27
model: t 4
silnik: 1,9td

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Tymczsem w moim teczku po przetoczeniu komutatora wszystko w normie, kontrolka oleju nie reaguje


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 12 lipca 2011, 20:08 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 18:08
Posty: 4205
Lokalizacja: RZESZÓW
opis: ZRÓB COŚ ZE SWOIM ŻYCIEM ALBO NAPIJ SIĘ WÓDKI
model: T4
silnik: AFN 1.9 TDI

Podziękował: 75 razy
Pomógł: 280 razy
Jędrek napisał(a):
Jeździłem z migającą kontrolką bo nie było czasu sie zająć problemem
Idąc śladem Chmielika podpowiedzi rozebrałem alternator i okazało sie że mechanik owszem wymienił szczotki i łożyska ale nie zauważył że komutator (te dwa pierścienie miedziane) mają bicie promieniowe
Na dodatek bije też nakiełek na końcu wałka wirnika - wszystko ok. 0,3mm
Teczka potrzebna do roboty więc tymczasem doprowadziłem bicie do 0,1 mm ale czeka mnie wydatek na nowy alternator
O dziwo kontrolka dała spokój i pierwsze 50 km nie świeciła
Chmielik masz u mnie browara :)



Upomnę się ..... <01> <01> <01>


_________________
BYŁEM
I OSTRÓDA III OLSZTYN IV POKRZYWNA VI GÓRY SOWIE VII KASZEBE.VIII RADKÓW.IX SUCHEDNIÓW.XI SIAMOSZYCE.XIII ORAWA XIV KARPACZ

ORGANIZOWAŁEM
II ROZTOKI GÓRNE.V TARNAWA NIŻNA.XII ROZTOKI GÓRNE


bus.jpg


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 22 lipca 2011, 14:22 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 15 maja 2011, 16:54
Posty: 85
Lokalizacja: wałcz
model: T4
silnik: 1.9D

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 1 raz
wymienilem panewki,alternator dalej to samo przy 70 pika czy to wina licznika?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 9 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB