T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest czwartek, 28 marca 2024, 20:18

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 18 czerwca 2018, 21:27 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): sobota, 17 marca 2018, 22:55
Posty: 12
model: T4
silnik: 1.9 TD

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 1 raz
Witam. Z góry przepraszam jeśli dany temat był ale nie znalazłem nadal odpowiedzi na mój problem. Problem polega na braku reakcji na gaz, auto normalnie odpala trzyma wolne obroty ale nic poza tym, na vagu po dodaniu gazu płynnie pokazuje wzrost procentowy potencjometru aż do 100%, po odkreceniu nastawnika i dodawaniu gazu nic się nie porusza( lecz ręka nastawnik chodzi płynnie bez problemu), czy powinien on w jakiś sposób reagować na gaz z przekreconym kluczykiem leczy wyłączonym silnikiem , zastanawia mnie to czy problemem nie jest zły dobór potencjometr. Informacje na temat swapu: silnik golf 3 AFN, turbo golf 3 1Z, sterownik golf 3 1Z, instalacja audi a4 b5 1Z, potencjometr golf 3. Dodam tylko że nie zostały podłączone czujniki od sprzęgła i hamulca ale to chyba tylko ma związek z tempomatem czy się mylę? Z góry dziękuję. Pozdrawiam


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 18 czerwca 2018, 22:43 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 12295
Lokalizacja: DW
model: T4
silnik: 1.9 TD...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 326 razy
Pomógł: 1036 razy
A błędy jakie ecu zgłasza


_________________
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 19 czerwca 2018, 00:27 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): sobota, 17 marca 2018, 22:55
Posty: 12
model: T4
silnik: 1.9 TD

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 1 raz
Przepraszam mój błąd że nie napisałem wyżej, sterownik wywala tylko błąd czujnika od sprzęgła nic więcej nie ma, jutro jeszcze zobaczę vagiem jakie informacje podaje sterownik na nastawnik bo jakoś z głowy mi to wyszło żeby zobaczyć i napiszę co i jak chyba że ktoś prędzej podpowie co może być nie tak


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 19 czerwca 2018, 13:45 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 12295
Lokalizacja: DW
model: T4
silnik: 1.9 TD...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 326 razy
Pomógł: 1036 razy
Nastawnik przy zgaszonym silniku nie będzie reagować. Jak wygląda pierścień od dawki w pompie. Kto robił tą wiązkę, jaki rocznik tego audi.
Wepnij czujniki i je lekko ściśnij aby ecu myślało, że pedały nie są wciśnięte. Coś mi się wydaje, że przy wciśniętym pedale hamulca może taki objaw być, to zależy od samego sterownika już


_________________
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 19 czerwca 2018, 16:02 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): sobota, 17 marca 2018, 22:55
Posty: 12
model: T4
silnik: 1.9 TD

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 1 raz
Problem rozwiązany, okazało się że nastawnik dawał za mała dawkę ( był za bardzo przesunięty w stronę kola rozrządu) po ustawieniu wszystko reaguje. Dziękuję za zainteresowanie. Pozdrawiam


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 17 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB