T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest czwartek, 28 marca 2024, 21:32

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 17 kwietnia 2018, 22:46 
Offline
nadteczkownik

Dołączył(a): wtorek, 13 kwietnia 2010, 23:05
Posty: 1032
Lokalizacja: Powiat żuromiński,woj. Mazowieckie
model: T4
silnik: ACV ,AXG

Podziękował: 70 razy
Pomógł: 37 razy
Moim zdaniem w grupie 11 okno 3-4 wartości przeladowania turbiny nie sa az tak rozbiezne. U mnie jest podobnie. Grupa 10 nie powiem Bo nie chce wprowadzac w blad. Niech ktos madrzejrzy bardziej obeznany w temacie sie wypowie.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 17 kwietnia 2018, 23:09 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 8 października 2015, 16:15
Posty: 91
Lokalizacja: Izabelin
model: Hotel California '02
silnik: AXG

Podziękował: 4 razy
Pomógł: 9 razy
peters napisał(a):
Moim zdaniem w grupie 11 okno 3-4 wartości przeladowania turbiny nie sa az tak rozbiezne. U mnie jest podobnie.


A masz może jeszcze gdzieś swój log? Chętnie bym porównał a nie udało mi się nigdzie znaleźć loga z AXG.

A co do grupy 11 - owszem, przełądowanie nie jest jakieś bardzo duże, ale widać, że to nie pracuje poprawnie.
Najpierw turbina przy ok 2000RPM się rozkręca do za dużego ciśnienia, a potem ciśnienie gwałtownie spada (pewnie następuję interwencja ECU) i dopiero znowu rośnie. I to się potem jeszcze raz powtarza.
I to nie są tylko cyferki w logach - to jest wyczuwalne podczas przyspieszania. Najpierw idzie ładnie potem od 2200RPM wyraźnie słabnie i potem od ok. 2600RPM znowu idzie.
Na szczęście nie przeszkadza to jakoś specjalnie w jeździe - w końcu to kamper a nie drag racer :)

flax napisał(a):
Zepsules auto i tyle :-P btw dla starego kumpla mogl bys zrobic podsumowanie.. ;)


Jak każde stare auto, zepsuło się od stania... Póki regularnie jeździł to się nie psuł.
Reszta na PW żeby nie śmiecić.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 18 kwietnia 2018, 12:09 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 11:23
Posty: 7425
Lokalizacja: Warszawa
opis: niech moc będzie z wami
model: Caravelle x 2
silnik: ACV i AHY

Podziękował: 71 razy
Pomógł: 801 razy
Gdzieś już na forum widziałem identyczny problem co u ciebie z bardzo podobnymi logami - postaram sie poszukać bo nie pamiętam jakie było i czy w ogóle było rozwiązanie.


_________________
"Światem rządzi miłość! Ja na przykład kocham się napić "
Jedyną rzeczą sprawiedliwie rozdzieloną między ludzi jest rozum,
jeszcze nie spotkałem osoby która stwierdziłaby, że ma go za mało


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 18 kwietnia 2018, 22:25 
Offline
nadteczkownik

Dołączył(a): wtorek, 13 kwietnia 2010, 23:05
Posty: 1032
Lokalizacja: Powiat żuromiński,woj. Mazowieckie
model: T4
silnik: ACV ,AXG

Podziękował: 70 razy
Pomógł: 37 razy
Niestety nie mam jeszcze zrobionych logow swojego AXG. Tak naprawde musze jeszcze co nie co liznac jak to sie robi.Moze I zle po mozna zawsze cos ulepszyc. Nie mam czasu tego ogarnac, jedynie jezdzac z podpietym kompem to zauwazylem. Na razie auto smiga wiec temat sie oddala.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB