T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest czwartek, 28 marca 2024, 18:44

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 1 lutego 2018, 20:21 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): czwartek, 4 stycznia 2018, 21:13
Posty: 14
model: Caravelle
silnik: 2.4 D

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Posiadam silnik 2.4D AAB. Silnik przez ostatnie 6 lat stał sobie w takiej jednej T4 pod chmurką. Zanim autko zostało zostawione na pastwe losu wszystko było sprawne. Silnik jest przeznaczony na sprzedaż, ale czy opłaca się go oddać do remontu?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 2 lutego 2018, 12:55 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): sobota, 12 kwietnia 2014, 19:03
Posty: 113
model: Multivan
silnik: 1,9

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 6 razy
A dlaczego nie miałoby być warto? Jeżeli był zalany olejem, stał w aucie i do środka nie lała się woda, to powinien dalej żyć


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 2 lutego 2018, 18:57 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): czwartek, 4 stycznia 2018, 21:13
Posty: 14
model: Caravelle
silnik: 2.4 D

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
żółf napisał(a):
A dlaczego nie miałoby być warto? Jeżeli był zalany olejem, stał w aucie i do środka nie lała się woda, to powinien dalej żyć

A oroentujesz się ile mógłby kosztować taki remont? Na pewno uszczelki pod pokrywą zaworów, miską olejową, kolektor ssący i wydechowy do czyszczenia, olej do wymiany.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 2 lutego 2018, 20:11 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 11:23
Posty: 7425
Lokalizacja: Warszawa
opis: niech moc będzie z wami
model: Caravelle x 2
silnik: ACV i AHY

Podziękował: 71 razy
Pomógł: 801 razy
Remont czy uruchomienie ???
Remont to rozebranie silnika na drobne ze szlifem, wymianą tłoków, panewek na wale itp to minimum 5 tysięcy

HardcorTHS napisał(a):
Na pewno uszczelki pod pokrywą zaworów, miską olejową, kolektor ssący i wydechowy do czyszczenia, olej do wymiany.

To nie remont tylko wymiany


_________________
"Światem rządzi miłość! Ja na przykład kocham się napić "
Jedyną rzeczą sprawiedliwie rozdzieloną między ludzi jest rozum,
jeszcze nie spotkałem osoby która stwierdziłaby, że ma go za mało


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 2 lutego 2018, 21:42 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): czwartek, 4 stycznia 2018, 21:13
Posty: 14
model: Caravelle
silnik: 2.4 D

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Kenobi napisał(a):
Remont czy uruchomienie ???
Remont to rozebranie silnika na drobne ze szlifem, wymianą tłoków, panewek na wale itp to minimum 5 tysięcy

HardcorTHS napisał(a):
Na pewno uszczelki pod pokrywą zaworów, miską olejową, kolektor ssący i wydechowy do czyszczenia, olej do wymiany.

To nie remont tylko wymiany

Dzięki za poprawienie!
To wszystko łącznie z uruchomieniem. Orientujesz się ile by to kosztowało wraz z robocizną? Mniej więcej


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 3 lutego 2018, 12:03 
Offline
nadteczkownik

Dołączył(a): wtorek, 13 kwietnia 2010, 23:05
Posty: 1032
Lokalizacja: Powiat żuromiński,woj. Mazowieckie
model: T4
silnik: ACV ,AXG

Podziękował: 70 razy
Pomógł: 37 razy
Sprawdz najpierw czy jest sprawny i czy odpala. Potem myśl o remoncie. Znajac zycie wszystko jest ok,tylko w trakcie uzytkowania wyjdzie cos do naprawy. U mnie tez 2,4D stal po kiepskim dachem kilka lat co najmniej 3-4 i byl odpalany sporadycznie pare razy na rok. Potem wyratowal mnie z biedy i zawiozl mi silnik do Uk i nic sie nie stalo a zblizala sie wymiana rozrzadu. Takze nie popadajmy w skrajnosc. Odpal, pojezdzij i remontuj jak cos wyskoczy. Chyba ze chcesz go sprzedac to opisz co i jak ,kupiec sie znajdzie na 100%.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 4 lutego 2018, 21:20 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): czwartek, 15 kwietnia 2010, 18:06
Posty: 283

Podziękował: 5 razy
Pomógł: 30 razy
Jak dla siebie to paski koniecznie zmień -guma się starzeje wszak nawet jeśli przed odstawieniem jeszcze rozrządzik był do polatania. Do tego olej z filtrem i nie ma się co bać tylko jeździć.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB