T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest czwartek, 28 marca 2024, 21:46

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 15 stycznia 2018, 17:53 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): środa, 10 stycznia 2018, 02:54
Posty: 8
model: t4
silnik: ajt

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Witam serdecznie, jestem w posiadaniu t4 i mam problem z wtryskami san.. cos tam. Powiedziano mi ze mozna je zastapic wtryskami volvo 140 km i juz je kupilem. Dzis mechanik mial je wlozyc ale mowi ze nie beda pasowac. Pomozcie prosze bo nie chce znow miec kolejnych brelokow do kluczy :(


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 15 stycznia 2018, 19:30 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:44
Posty: 4159
model: ...
silnik: ...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 48 razy
Pomógł: 161 razy
Wtryski najlepiej od acv i do tego przewody wtrysków są do zmiany bo są inne


_________________
Bandyci Mogą Wszystko
Pamiętaj ,ze gaz niszczy silniki ,ale tylko tym ,którzy go nie maja :mrgreen:
"Nie dyskutuj z idiotą, sprowadzi cie do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem..."


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 15 stycznia 2018, 22:07 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): środa, 10 stycznia 2018, 02:54
Posty: 8
model: t4
silnik: ajt

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Moje wtryski sa stenadyne, a kupione sa boscha. Pierwsza proba ich zainstalowania okazala sie nie udana. Wtryski kupione bez przelewow i trzeba bylo sie poddac. Moze na zlomie uda sie takie cos kupic, ale moze ktos, kto to czyta bedzie mial takie cos.

EDIT:

Z wtryskami na razie sie wstrzymam, bo poki co kuipone z volvo.


Ostatnio edytowano wtorek, 16 stycznia 2018, 00:15 przez grzesiex, łącznie edytowano 1 raz
post pod postem


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 16 stycznia 2018, 10:28 
Offline
teczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): sobota, 14 stycznia 2012, 22:14
Posty: 750
Lokalizacja: FSW
model: Caravelle
silnik: 2.5TDi

Podziękował: 12 razy
Pomógł: 40 razy
Nie wiem czy od volvo pasują(powinny),ale od innych Vw pasują poza sterującym. Trzeba wygiąć rurkę i wszystko działa.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 16 stycznia 2018, 13:57 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): środa, 10 stycznia 2018, 02:54
Posty: 8
model: t4
silnik: ajt

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
wpisujac numery z wtryskow z volvo okazuje sie ze wystepowaly rowniez w t4, byly montowane w silnikach 102 konnych. Myslicie ze mape tez trzeba bedzie zmieniac? nie zalezy mi na podniesieniu mocy tylko zeby auto fajnie pracowalo


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 16 stycznia 2018, 18:26 
Offline
teczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): sobota, 14 stycznia 2012, 22:14
Posty: 750
Lokalizacja: FSW
model: Caravelle
silnik: 2.5TDi

Podziękował: 12 razy
Pomógł: 40 razy
Wystarczy zmniejszyć dawkę paliwa nastawnikiem.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 16 stycznia 2018, 20:41 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 12295
Lokalizacja: DW
model: T4
silnik: 1.9 TD...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 326 razy
Pomógł: 1036 razy
Przesada naprawdę do AJT w serii montować 0.210 haha


_________________
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 16 stycznia 2018, 22:33 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): środa, 10 stycznia 2018, 02:54
Posty: 8
model: t4
silnik: ajt

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
co masz kolego na mysli piszac montowac 210? to ze ja takie montuje czy ze fabryka takie zamontowala? co to jest to 210?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 16 stycznia 2018, 22:40 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 11:23
Posty: 7425
Lokalizacja: Warszawa
opis: niech moc będzie z wami
model: Caravelle x 2
silnik: ACV i AHY

Podziękował: 71 razy
Pomógł: 801 razy
210 to wielkość otworu końcówki wtryskiwacza z volvo, za duża do tego silnika. Nawet przy ingerencji w program będzie ciężko to wysterować aby nie kopciło. Oryginał jak dobrze pamiętam miał poniżej 180.


_________________
"Światem rządzi miłość! Ja na przykład kocham się napić "
Jedyną rzeczą sprawiedliwie rozdzieloną między ludzi jest rozum,
jeszcze nie spotkałem osoby która stwierdziłaby, że ma go za mało


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 16 stycznia 2018, 22:42 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 12295
Lokalizacja: DW
model: T4
silnik: 1.9 TD...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 326 razy
Pomógł: 1036 razy
ACV przy 102KM miał 0,173mm a tutaj są wynalazki stanadyne o jeszcze mniejszych otworkach


_________________
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 16 stycznia 2018, 22:48 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:44
Posty: 4159
model: ...
silnik: ...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 48 razy
Pomógł: 161 razy
orel11 napisał(a):
Nie wiem czy od volvo pasują(powinny),ale od innych Vw pasują poza sterującym. Trzeba wygiąć rurkę i wszystko działa.

Co do gięcia rurek to nie jest za dobry pomysł bo później przewody lubią pękać, dlatego kupuje się takie jak mają być i jest się pewnym


_________________
Bandyci Mogą Wszystko
Pamiętaj ,ze gaz niszczy silniki ,ale tylko tym ,którzy go nie maja :mrgreen:
"Nie dyskutuj z idiotą, sprowadzi cie do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem..."


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 17 stycznia 2018, 12:56 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): środa, 10 stycznia 2018, 02:54
Posty: 8
model: t4
silnik: ajt

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
panowie po czesci sukces, rurki jak kolega pisal podgiete i auto odpala. Problem w tym ze ma wysokie obroty albo niskie i po przegazowaniu nie spada z nich. Wyczytalem ze trzeba cos tam komputerem zmienic. Macie jakies pomysly?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 18 stycznia 2018, 12:29 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:44
Posty: 4159
model: ...
silnik: ...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 48 razy
Pomógł: 161 razy
Pomysł to jest abyś pojechał do kogoś kto się zna


_________________
Bandyci Mogą Wszystko
Pamiętaj ,ze gaz niszczy silniki ,ale tylko tym ,którzy go nie maja :mrgreen:
"Nie dyskutuj z idiotą, sprowadzi cie do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem..."


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 18 stycznia 2018, 15:38 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 11:23
Posty: 7425
Lokalizacja: Warszawa
opis: niech moc będzie z wami
model: Caravelle x 2
silnik: ACV i AHY

Podziękował: 71 razy
Pomógł: 801 razy
Tak jak wyżej, władowałeś za duże wtryskiwacze do tego silnika i jego ustawień. Teraz czeka cię dopasowanie ustawień pompy i programu do tej modyfikacji. Bez problemu zrobi to ktoś kto się zna na modyfikacjach TDI inaczej to nie będzie to działać dobrze.


_________________
"Światem rządzi miłość! Ja na przykład kocham się napić "
Jedyną rzeczą sprawiedliwie rozdzieloną między ludzi jest rozum,
jeszcze nie spotkałem osoby która stwierdziłaby, że ma go za mało


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 19 stycznia 2018, 15:02 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): środa, 10 stycznia 2018, 02:54
Posty: 8
model: t4
silnik: ajt

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Kenobi piszesz ustawic pompe i program, co to znaczy? jestem w tych sprawach laikiem i dlatego tak dopytuje sie. Trzeba program w kompie zmmienc na inny? to moze lepiej komputer kupic od t4 102 konie. Wiesz jak jest z mechanikami. Wszyscy mowia ze sie znaja a nagle rece rozkladaja i mowia nie da sie heheh


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 19 stycznia 2018, 17:13 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 8 czerwca 2012, 13:00
Posty: 2373
Lokalizacja: Łomianki/Warszawa
opis: Kapitan eMO
model: Escapade, holenderka
silnik: 2,5 TDI AXG,ACV,AJT+

Podziękował: 186 razy
Pomógł: 207 razy
Nie mechanik potrzebny, tylko dobry tuner, czyli gość, który ogarnia pisanie i przeróbkę map.
Pewnie kilku jest w Polsce, godnych polecenia (nawet nie napisałeś skąd żeś).
Grzebanie przy silniku nie mając o tym pojęcia, może się źle skończyć dla tego silnika.


_________________
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym.
Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie.
Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 19 stycznia 2018, 17:32 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 11:23
Posty: 7425
Lokalizacja: Warszawa
opis: niech moc będzie z wami
model: Caravelle x 2
silnik: ACV i AHY

Podziękował: 71 razy
Pomógł: 801 razy
smazalnia ryb napisał(a):
to moze lepiej komputer kupic od t4 102 konie

Przy takiej rzeźbie jaką zrobiłeś z wtryskami żaden oryginalny komputer tego nie pociągnie. Są tacy którzy twierdzą, że wystarczy nawet przy tak dużych dyszach podregulować dawkę nastawnikiem pompy, moim zdaniem przy silniku AJT to nie wystarczy i tak jak wyżej jakiś tuner musi zrobić korektę programu dokładnie pod to co zrobiłeś. Krótko to mocno się pospieszyłeś z tymi wtryskiwaczami, trzeba było kupić od ACV 102km i wystarczyła by niewielka korekta dawki na pompie, a tak jest grubsza robota. Temu co ci je polecił kupić to zasadź porządnego kopa albo oddaj samochód aby zrobił na własny koszt tak by jeździł jak należy.


_________________
"Światem rządzi miłość! Ja na przykład kocham się napić "
Jedyną rzeczą sprawiedliwie rozdzieloną między ludzi jest rozum,
jeszcze nie spotkałem osoby która stwierdziłaby, że ma go za mało


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 20 stycznia 2018, 13:31 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): niedziela, 28 lutego 2016, 17:34
Posty: 433
model: MK1
silnik: 1,6TD

Podziękował: 5 razy
Pomógł: 51 razy
Przykładowy mechanik w Rybniku: 1000zł za program + drobne prace manualne.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 20 stycznia 2018, 14:53 
Offline
nadteczkownik

Dołączył(a): wtorek, 13 kwietnia 2010, 23:05
Posty: 1032
Lokalizacja: Powiat żuromiński,woj. Mazowieckie
model: T4
silnik: ACV ,AXG

Podziękował: 70 razy
Pomógł: 37 razy
Pytanie zwiazane z tematem zmiany map,programu w Ecu. Czy szanowny kolega Kenobi tego nie ogarnia? Tylko pytam. Moze utworzymy na forum dzial gdzie znajda sie rekomendowane warsztaty co to robia profesjonalne?


Ostatnio edytowano niedziela, 21 stycznia 2018, 02:31 przez peters, łącznie edytowano 1 raz

Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 20 stycznia 2018, 16:59 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): środa, 10 stycznia 2018, 02:54
Posty: 8
model: t4
silnik: ajt

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
panowie spokojnie, piszecie ze trzeba bylo kupic wtryski do acv a przeciez te same sa w volvo to o co chodzi? mam wgrac mape od 102 acv? to moze bedzie taniej jak kupie taki komputer?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB