T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest czwartek, 28 marca 2024, 21:07

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 1 października 2017, 06:50 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 27 listopada 2016, 14:02
Posty: 70
model: T4 polift
silnik: 1.9TD

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 1 raz
Mam ostatnio Mały problem z autkiem. Problem z odpalaniem tak jakby nie dostawał paliwa. Raz odpala od strzała a kolejny kręcę kilka razy i nic. Zdarza się to coraz częściej. Ostatnio kilka dni było ok odpalałem go kilkanaście razy, wczoraj po chwilowym zatrzymaniu się do sklepu w ogóle nie chciał , ok 10 min kręcenia i nic dopiero później zapalił. znajomy mechanik stwierdził że wina leży po stronie zaworka elektromagnetycznego. Z tego co patrzyliśmy jest on na pompie wtryskowej obudowany taka czarną kwadratową kopułką do której wchodzą dwa kabelki. Z pomocą lusterka zauważyliśmy że nie ma możliwości jej odkręcenia, chyba że od środka pompy a raczej pompy nie chciałbym ruszać.Miał ktoś z tym do czynienia?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 1 października 2017, 08:09 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 12295
Lokalizacja: DW
model: T4
silnik: 1.9 TD...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 326 razy
Pomógł: 1036 razy
To moduł immo


_________________
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 1 października 2017, 09:25 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 27 listopada 2016, 14:02
Posty: 70
model: T4 polift
silnik: 1.9TD

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 1 raz
wydaje mi się że raczej jakby padł moduł to na amen a tu różnie tak jak pisałem. A jak mógłbym to sprawdzić?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 1 października 2017, 10:38 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): niedziela, 28 lutego 2016, 17:34
Posty: 433
model: MK1
silnik: 1,6TD

Podziękował: 5 razy
Pomógł: 51 razy
Może też być kostka stacyjki.
Jak nie będzie odpalał to zdejmij obudowę i poruszaj kostką.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 1 października 2017, 10:54 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 27 listopada 2016, 14:02
Posty: 70
model: T4 polift
silnik: 1.9TD

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 1 raz
ale chodzi o to że on kręci i to szybko ale nie może zapalić jakby odcinało mu paliwo, a jak jest ok to zapala po jednym obrocie.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 1 października 2017, 12:09 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 12295
Lokalizacja: DW
model: T4
silnik: 1.9 TD...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 326 razy
Pomógł: 1036 razy
Immo świruje (w tym silniku jak immo blokuje to nie pali wcale) lub ścina klin na kole rozrządu na wale


_________________
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 1 października 2017, 12:37 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 27 listopada 2016, 14:02
Posty: 70
model: T4 polift
silnik: 1.9TD

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 1 raz
Probe041 co proponujesz? i wykluczasz zawór elektromagnetyczny?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 1 października 2017, 12:38 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 12295
Lokalizacja: DW
model: T4
silnik: 1.9 TD...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 326 razy
Pomógł: 1036 razy
Wywal immo z pompy na początek


_________________
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 1 października 2017, 18:52 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 27 listopada 2016, 14:02
Posty: 70
model: T4 polift
silnik: 1.9TD

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 1 raz
hmmm, myślę jeszcze czy przekaźnik nie jest temu winien, może zabrudzony. wiecie który za to odpowiada i gdzie dokładnie się znajduje?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 1 października 2017, 22:37 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 3 maja 2010, 09:13
Posty: 377
Lokalizacja: siedlce
model: T4 2000r
silnik: 2.5 ajt

Podziękował: 34 razy
Pomógł: 25 razy
U mnie było to samo raz palił raz nie miałem zimne luty na przekaźniku silnika 109


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 1 października 2017, 23:58 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 12295
Lokalizacja: DW
model: T4
silnik: 1.9 TD...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 326 razy
Pomógł: 1036 razy
Szczepek, odstaw śfagrówkę. Gdzie w abl jest przekaźnik 109 niby :-P


_________________
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 2 października 2017, 09:44 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 16 czerwca 2014, 05:00
Posty: 147
Lokalizacja: Katowice
model: 2001
silnik: 2.5 tdi

Podziękował: 7 razy
Pomógł: 3 razy
U mnie była identyczna sytuacja,wywaliłem immo i już po problemie.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 2 października 2017, 18:41 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 27 listopada 2016, 14:02
Posty: 70
model: T4 polift
silnik: 1.9TD

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 1 raz
wedkarz dużo z tym roboty? jak z elektryką? co dokładnie jest do zrobienia żeby go wywalić?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 2 października 2017, 19:36 
Offline
Administrator

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 10:16
Posty: 5288
model: Mixt
silnik: ACV

Podziękował: 51 razy
Pomógł: 617 razy
Wystarczy użyć wyszukiwarki:

viewtopic.php?f=6&t=9438&hilit=immo+1%2C9


_________________
Administrator w stanie spoczynku.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 4 października 2017, 11:14 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 27 listopada 2016, 14:02
Posty: 70
model: T4 polift
silnik: 1.9TD

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 1 raz
ma ktoś sposób jak wyrzucić tą kopułkę w której siedzi zaworek elektromagnetyczny? z tego co widać jest ona przykręcana od środka pompy a pompy nie chce ruszać, może ją wykruszyć (tylko nie wiem cy pod plastikiem nie ma osłony metalowej)


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 4 października 2017, 17:02 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 11:23
Posty: 7425
Lokalizacja: Warszawa
opis: niech moc będzie z wami
model: Caravelle x 2
silnik: ACV i AHY

Podziękował: 71 razy
Pomógł: 801 razy
Tu masz opis dla 2,4D podejrzewam, że w 1.9 będzie tak samo, choć pewności nie mam
viewtopic.php?f=6&t=3444


_________________
"Światem rządzi miłość! Ja na przykład kocham się napić "
Jedyną rzeczą sprawiedliwie rozdzieloną między ludzi jest rozum,
jeszcze nie spotkałem osoby która stwierdziłaby, że ma go za mało


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 4 października 2017, 18:26 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 października 2015, 03:23
Posty: 367
Lokalizacja: okolice Kraków
opis: VW T5 19 TDI 105 KM
model: VW T4 TRANSPORTER
silnik: 1.9 TD
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 4 razy
Pomógł: 6 razy
A nie jest to czasem wina rozrusznika ? u mnie gdy są mrozy powyżej minus 15 to 3 razy zakręci i nie odpali ? akumulator wyładuje i nic a jak są poniżej minus 15 to pięknie odpala a aku mam dobre roczne i każdy mi mówi że to wina rozrusznika


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 4 października 2017, 20:10 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 12295
Lokalizacja: DW
model: T4
silnik: 1.9 TD...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 326 razy
Pomógł: 1036 razy
Kenobi napisał(a):
Tu masz opis dla 2,4D podejrzewam, że w 1.9 będzie tak samo, choć pewności nie mam
http://t4-forum.pl/viewtopic.php?f=6&t=3444

Tak samo :D


_________________
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 30 października 2017, 21:27 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 27 listopada 2016, 14:02
Posty: 70
model: T4 polift
silnik: 1.9TD

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 1 raz
Z małymi komplikacjami ale problem rozwiązany. Wina leżała po stronie elektrozaworu. Podczas wymiany pompa wtryskowa została wyjęta. Zaworek wymieniony ale osłona która była na nim nie została założona (na przyszłość żeby nie wyciągać pompy). Po złożeniu okazało się że pompa delikatnie się sączy więc znowu została wyjęta i zawiozłem ją do osoby która wymieniła mi wszystkie uszczelki w niej. Po złożeniu autko na razie śmiga bez problemu.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 22 lipca 2018, 14:28 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): sobota, 25 grudnia 2010, 13:01
Posty: 9
Lokalizacja: Wieliczka
model: Transporter T4
silnik: 1.9 TD

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Cześć, pozwoliłem sobie odkopać ten temat bo nie ma sensu zakładać nowego. Czy omawiany tu moduł immo to ten który oznaczyłem w załączniku? (niestety wiele innych załączników na forum już powygasało). Jakiś rok temu miałem jedną sytuację w której silnik kręcił, ale nie mógł zapalić i mnie to zastanawiało aż do teraz. Dzisiaj zauważyłem w kilku wątkach analogiczną sytuację za którą może odpowiadać immo.

Planuję za tydzień wyjechać do Włoch (trasa ok 4000km wyjdzie) i czy może ktoś podpowiedzieć co najlepiej zrobić jeśli ten problem pojawi się w trasie? Mam też założony alarm, więc tak samo może odcinać paliwo jak immo w przypadku jakieś usterki - tak mi się wydaje.
Silnik 1.9TD ABL, 2 lata temu regenerowałem pompę wtryskową, wymieniałem wszystkie świece żarowe i jakiś rok temu nie mogłem zapalić (ten 1 przypadek jw). Kostka stacyjki nie była wymieniana, ale też nic się z nią nie działo.


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB