T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest czwartek, 28 marca 2024, 11:36

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 27 września 2017, 06:48 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): wtorek, 26 września 2017, 21:30
Posty: 2
model: t4 doka
silnik: 2.4 d

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Witam wszystkich jestem posiadaczem t4 od ponad 3 lat zawsze dawałem sobie z nią rade ale wczoraj mnie zaskoczyła nie mogę poradzić sobie z ustawieniem rozrządu po wymianie pompy . Dodam ze nie pierwszy raz naprawiam auta i rozrząd . Ustawiając na znak na docisku wali mi w zawory próbowałem już wielu kombinacji . Czy aby wystające z docisku bolczyki były znakami GMP ??


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 27 września 2017, 18:25 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 11:23
Posty: 7425
Lokalizacja: Warszawa
opis: niech moc będzie z wami
model: Caravelle x 2
silnik: ACV i AHY

Podziękował: 71 razy
Pomógł: 801 razy
Znak jest na kole zamachowym, nie na docisku. Patrząc na zdjęcie powinien być po lewej stronie zębatki. Zresztą jak go ustawisz to pompa też powinna się ustawić na znaku, a wałek rozrządu pod liniał.


_________________
"Światem rządzi miłość! Ja na przykład kocham się napić "
Jedyną rzeczą sprawiedliwie rozdzieloną między ludzi jest rozum,
jeszcze nie spotkałem osoby która stwierdziłaby, że ma go za mało


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 27 września 2017, 21:41 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): wtorek, 26 września 2017, 21:30
Posty: 2
model: t4 doka
silnik: 2.4 d

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Dzięki za szybką odpowiedź i pomoc z grzeczności wypada . Poradziłem sobie sam przez zdjęcie miski i ustawieniu tłoka od dołu w gmp przez co odnalazłem 0 i z na zamachu . Bądź co bądź vw postarał się ukryć znaki . Nawet wiedząc gdzie one są to trudno je zauważyć. Jak bym mógł ustawić na znaki pompy i walka to raczej logiczne że bym znak zauważył.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 27 września 2017, 22:50 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 12294
Lokalizacja: DW
model: T4
silnik: 1.9 TD...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 326 razy
Pomógł: 1036 razy
http://www.t4-wiki.de/wiki/Kurbelwelle# ... dermotoren


_________________
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 27 września 2017, 23:46 
Offline
nadteczkownik

Dołączył(a): wtorek, 13 kwietnia 2010, 23:05
Posty: 1032
Lokalizacja: Powiat żuromiński,woj. Mazowieckie
model: T4
silnik: ACV ,AXG

Podziękował: 70 razy
Pomógł: 37 razy
Tyle lat nie rozbierane to nic nie widać. Dzieki probe za link. Nie wiedziałem ze ACV i AXG inaczej sa ustawiane pompy na punkt.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB