T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest sobota, 20 kwietnia 2024, 01:33

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 22 września 2017, 17:19 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): czwartek, 11 września 2014, 19:51
Posty: 157
Lokalizacja: Warszawa
model: VW T4 Caravelle LONG
silnik: 2.5 TDI AEL

Podziękował: 5 razy
Pomógł: 1 raz
Cześć koledzy,
posiadam VW T4 2.5TDI. Oddałem go ostatnio do mechanika i okazało się że rozsypuje się jedna z rurek między pompą paliwa a silnikiem. Niestety spawanie nic nie dało - trzeba kupować. Problem polega na tym,że u mnie nie ma seryjnego silnika - pod maską siedzi najprawdopodobniej silnik AEL z Audi A4. Stąd moje, być może trochę głupie pytanie: w jaki sposób dobrać brakującą rurkę? Pod AEL, czy po oryginalnym VINie?

Z góry dzięki za pomoc.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 22 września 2017, 20:26 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 9 października 2012, 00:50
Posty: 379
Lokalizacja: Elbląg
model: T4
silnik: 1.9 TDI AHU
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 3 razy
Pomógł: 36 razy
O które rurki chodzi bo pomiedzy pompą paliwa a silnikiem to jest 5 rurek do wtryskiwaczy tylko.
Ciekawi mnie co znaczy jedna z rurek się rozsypuje??
Jest to dość twarda stal która raczej się nie rozsypuje.


_________________
Niechętnie zjeżdżam na bok, żeby zapytać kogoś o drogę, bo to oznaczałoby, że ten ktoś pod pewnym względem jest mądrzejszy ode mnie. A na pewno tak nie jest, bo ja siedzę sobie wygodnie w cieplutkim samochodzie, a on włóczy się pieszo.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 22 września 2017, 22:03 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 3 maja 2010, 09:13
Posty: 378
Lokalizacja: siedlce
model: T4 2000r
silnik: 2.5 ajt

Podziękował: 35 razy
Pomógł: 33 razy
Sprawdź pompę paliwa czy któraś ze śrubek się nie odkreca a dokładnie ta pod pompą pod rurkami


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 23 września 2017, 15:39 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): czwartek, 11 września 2014, 19:51
Posty: 157
Lokalizacja: Warszawa
model: VW T4 Caravelle LONG
silnik: 2.5 TDI AEL

Podziękował: 5 razy
Pomógł: 1 raz
Poniżej zdjęcie.

Powiedziano mi, że próby spawania nic nie dały. Gdybym miał seryjny silnik, to bym się nie zastanawiał tylko kupił i byłoby po problemie. Tak jednak nie jest i stąd moje pytanie, czy to oznacza, że trzeba będzie rzeźbić, czy podpasuje bez problemu. Nie znam się na tym zupełnie, więc chcę choć trochę się zorientować w temacie.

Domyślam się, że w ostateczności trzeba będzie kupić to, co się da a potem mechanik by rzeźbił tak, żeby dopasować


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 23 września 2017, 16:51 
Offline
teczkownik

Dołączył(a): sobota, 19 lutego 2011, 11:29
Posty: 869
Lokalizacja: Łańcut
model: Caravelle
silnik: 2.4D

Podziękował: 48 razy
Pomógł: 68 razy
Myślę że pewnym rozwiązaniem było by podjechać do firmy która zajmuje się zaprasowywaniem węży ciśnieniowych i może dobiorą końcówki i zaprasują odpowiednią długość węża przestanie istnieć problem z wyginaniem rurki ,no chyba że idzie gdzieś koło kolektora to kicha ,tylko rzeżba


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 23 września 2017, 20:53 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 12305
Lokalizacja: DW
model: T4
silnik: 1.9 TD...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 327 razy
Pomógł: 1041 razy
Kup w używce, przecież tego od groma jest


_________________
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 28 września 2017, 17:18 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): czwartek, 11 września 2014, 19:51
Posty: 157
Lokalizacja: Warszawa
model: VW T4 Caravelle LONG
silnik: 2.5 TDI AEL

Podziękował: 5 razy
Pomógł: 1 raz
Udało się. Pasowała oryginalna używka od T4. Dzięki za pomoc :)


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 29 września 2017, 08:07 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): czwartek, 20 października 2011, 10:26
Posty: 188
model: vw t4
silnik: 2.5 tdi

Podziękował: 7 razy
Pomógł: 8 razy
posprawdzaj sruby mocujace mocowanie pompy wtryskowej do silnika jak pisze szczepek76,czesto sie luzuja co powoduje drgania,a nastepnie pekanie rurek..


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 2 października 2017, 20:39 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): czwartek, 11 września 2014, 19:51
Posty: 157
Lokalizacja: Warszawa
model: VW T4 Caravelle LONG
silnik: 2.5 TDI AEL

Podziękował: 5 razy
Pomógł: 1 raz
Ok, dzięki za rady :)


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 2 października 2017, 22:54 
Offline
nadteczkownik

Dołączył(a): wtorek, 13 kwietnia 2010, 23:05
Posty: 1032
Lokalizacja: Powiat żuromiński,woj. Mazowieckie
model: T4
silnik: ACV ,AXG

Podziękował: 70 razy
Pomógł: 37 razy
Drobna uwaga wszystkie rurki najlepiej jak sa równe. Chodzi o długość.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB