T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest piątek, 29 marca 2024, 03:31

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 25 sierpnia 2017, 13:07 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): czwartek, 23 sierpnia 2012, 15:51
Posty: 127
model: caravelle/multivan
silnik: 2.5tdi ACV

Podziękował: 2 razy
Pomógł: 3 razy
Hej Dieselowcy czy któryś z was słyszał taki silnik (102 ACV) i wie co może mu dolegać? zawory, szklanki?

https://youtu.be/_TmhSRP1ljk


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 25 sierpnia 2017, 15:18 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 3 maja 2012, 19:30
Posty: 1561
model: Caravelle
silnik: AHY

Podziękował: 100 razy
Pomógł: 139 razy
pierwsze czy rozrząd był robiony i od kiedy tak klepie, rozumiem że olej jest w silniku <38>


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 25 sierpnia 2017, 15:25 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): czwartek, 20 października 2011, 10:26
Posty: 188
model: vw t4
silnik: 2.5 tdi

Podziękował: 7 razy
Pomógł: 8 razy
pewnie ktoras ze szklanek nie trzyma cisnienia oleju i klepie



Za ten wpis autor tomas19tdi podziękował: wiertarra (sobota, 2 czerwca 2018, 21:57)
  Statystyki: 4.55%
Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 25 sierpnia 2017, 16:36 
Offline
teczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 23 lipca 2015, 21:13
Posty: 505
Lokalizacja: Lubuskie blisko Granicy
model: vw t4
silnik: 2.5TDI ACV

Podziękował: 49 razy
Pomógł: 60 razy
wlasnie od kiedy tak klepie o to jest pytanie co bylo robione w silniku chwile wczesniej . Jezeli nic to mysle ze moze to byc pompa vacum albo któryś wtrysk niedokręcony jak się auto zachowuje podczas jazdy ? spadki mocy ? chmura dymu z tyłu ?
jak odpala zimne i ciepłe ?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 25 sierpnia 2017, 17:05 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): czwartek, 23 sierpnia 2012, 15:51
Posty: 127
model: caravelle/multivan
silnik: 2.5tdi ACV

Podziękował: 2 razy
Pomógł: 3 razy
vacuum to napewno nie jest, bo ono klepie nierównomiernie. miesiac temu auto mi klękło w drodze z nad morza bo wyślizgało się koło pasowe napędzające pompę. Głowica została ściągnięta i była planowana, prowadnice zaworów wymienione bo jeden się zacinał, załozony komplet uszczelek i wymieniona jedna szklanka bo była pęknięta, zapłon ustawiony idealnie. Po odpaleniu auta wszystko OK, przejechałem ok 100km i dzisiaj rano odpalam auto i wita mnie ten metaliczny klekot. Obstawiam, że to któraś szklanka więc zabieram się do ściągniecia obudowy rano i wymienie wszystkie szklanki ale zastanawiam się czy może to nie jest końcowka wtrysków bo podobne są objawy jak się przytnie.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 25 sierpnia 2017, 17:29 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 3 maja 2012, 19:30
Posty: 1561
model: Caravelle
silnik: AHY

Podziękował: 100 razy
Pomógł: 139 razy
a był próba podłączenia pod vag-a , czy coś pokaże jakiś odczyt lub błąd?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 25 sierpnia 2017, 17:42 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): czwartek, 23 sierpnia 2012, 15:51
Posty: 127
model: caravelle/multivan
silnik: 2.5tdi ACV

Podziękował: 2 razy
Pomógł: 3 razy
oczywiscie, jak auto stanęło bo przestawił się zapłon to wyskoczyły błędy ale po złożeniu wszystkiego, wykasowane, teraz nie ma błędów


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 26 sierpnia 2017, 10:27 
Offline
teczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 23 lipca 2015, 21:13
Posty: 505
Lokalizacja: Lubuskie blisko Granicy
model: vw t4
silnik: 2.5TDI ACV

Podziękował: 49 razy
Pomógł: 60 razy
sprawdziłbym jeszcze prawidłowość ustawienia rozrządu na oryginalnych znakach . Wystarczy że koło zębate wałka rozrządu które jest mocowane jedynie na stożku przemieści się o 1/3 ząbka względem koła zębatego wału i będzie taki oto efekt . Miałem taki przypadek w silniku 1.9 D . Ewentualnie jak były demontowane wtryskiwacze to sprawdziłbym czy w gniazdach jest czysto i czy są prawidłowo zamontowane oraz wymieniłbym uszczelki miedziane też miałem taki przypadek że po wymianie silnika cykało
okazało się, że pod jednym wtryskiem jest syf i nie siedzi on w gnieździe tak jak powinien . Po czyszczeniu gniazd i wymianie podkładek cykanie ustało .


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 26 sierpnia 2017, 15:08 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): czwartek, 23 sierpnia 2012, 15:51
Posty: 127
model: caravelle/multivan
silnik: 2.5tdi ACV

Podziękował: 2 razy
Pomógł: 3 razy
szklanka na 5tym cylindrze kaput, wymienione i wszystko gra


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 26 sierpnia 2017, 15:40 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 12295
Lokalizacja: DW
model: T4
silnik: 1.9 TD...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 326 razy
Pomógł: 1036 razy
Od kiedy to szklanki się sztukami wymienia?


_________________
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
cron

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB