T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest czwartek, 28 marca 2024, 15:21

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 17 ] 
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 16 sierpnia 2017, 17:21 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): piątek, 6 marca 2015, 11:45
Posty: 141
model: caravelle
silnik: 2.4d

Podziękował: 5 razy
Pomógł: 7 razy
Mam problem z t4 w rumunii. Auto ma silnik 1.9 tdi 1z.

Nie ma paliwa na wtryskach. Na plaka pali od kopa ale po odstawieniu odrazu gaśnie, nie reaguje na gaz.
Jest zasilanie na sterowniku. Jest zasilanie 12 na pompę. Pompa zaciąga paliwo ale nie ma ciśnienia na wtryskach. (Odkrecalem nakrętke)

Jeżeli ktoś jest w stanie coś podpowiedzieć to bardzo proszę o pomoc.

Podłączyłem na chwile jakiś rumuński tester jednak nie wykazał on błędów. Po odpaleniu plakiem wskoczył błąd nastawnika p1268 ale to chyba normalne jak palone na plaka?

Swojego vaga nie posiadam:/

Jak doszło do awarii.
Auto jechało idealnie bez oznak problemów. Na pół sekundy samo dołożylo gazu i potem koniec, nawet nie dyche bez plaka.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 16 sierpnia 2017, 17:40 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 12295
Lokalizacja: DW
model: T4
silnik: 1.9 TD...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 326 razy
Pomógł: 1036 razy
Podaj plus z aku na elektrozawór


_________________
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 16 sierpnia 2017, 17:44 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): piątek, 6 marca 2015, 11:45
Posty: 141
model: caravelle
silnik: 2.4d

Podziękował: 5 razy
Pomógł: 7 razy
Dawałem. Nie pomaga:/

miernikiem sprawdzałem i plus jest:/


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 16 sierpnia 2017, 18:31 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 12295
Lokalizacja: DW
model: T4
silnik: 1.9 TD...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 326 razy
Pomógł: 1036 razy
Spróbuj kostkę na krótko odpalić


_________________
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 16 sierpnia 2017, 18:38 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): piątek, 6 marca 2015, 11:45
Posty: 141
model: caravelle
silnik: 2.4d

Podziękował: 5 razy
Pomógł: 7 razy
Nie rozumiem o co chodzi z odpaleniem kostki na krótko.

Plus na pompę dawałem jeżeli o to.


Nawet kropelka paliwa nie pójdzie z pompy po odkreceniu rurek przy pompie


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 16 sierpnia 2017, 18:46 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 12295
Lokalizacja: DW
model: T4
silnik: 1.9 TD...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 326 razy
Pomógł: 1036 razy
https://youtu.be/UtVHq8Jihg8


_________________
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 16 sierpnia 2017, 19:04 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): piątek, 6 marca 2015, 11:45
Posty: 141
model: caravelle
silnik: 2.4d

Podziękował: 5 razy
Pomógł: 7 razy
Czy ma to racje bytu gdy auto połączyło się z testerem. Ma napięcie na pompie itp?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 16 sierpnia 2017, 19:39 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 12295
Lokalizacja: DW
model: T4
silnik: 1.9 TD...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 326 razy
Pomógł: 1036 razy
Może gubić zasilanie przy kręceniu rozrusznikiem, ja tak miałem


_________________
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 16 sierpnia 2017, 20:13 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): piątek, 3 lipca 2015, 18:57
Posty: 61
model: multivan
silnik: 2,5 kat

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
kolego w sobotę rano startuję na Rumunię
więc jeśli coś trzeba pisz na prv
podam nr tel


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 16 sierpnia 2017, 22:55 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): środa, 21 grudnia 2016, 19:22
Posty: 1063
Lokalizacja: KTW
model: Caravelle
silnik: 1Z

Podziękował: 68 razy
Pomógł: 132 razy
Probe041 napisał(a):
https://youtu.be/UtVHq8Jihg8

Czy takie odpalanie (w sensie schemat podłączenia zworek) zadziała też dla ABL?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 16 sierpnia 2017, 23:10 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 12295
Lokalizacja: DW
model: T4
silnik: 1.9 TD...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 326 razy
Pomógł: 1036 razy
Każde T4 i cała rodzina vw z tą kostką stacyjki


_________________
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 17 sierpnia 2017, 06:23 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): piątek, 6 marca 2015, 11:45
Posty: 141
model: caravelle
silnik: 2.4d

Podziękował: 5 razy
Pomógł: 7 razy
Panowie po dokładnych oględzinach jest tak ze paliwo pojawia się na wtrysku jednak w bardzo małej ilości. Gdy odpale na plak z odkrecona rurka wtrysku widać ze wtedy kapie ropa juz dość widocznie.

Po ściągnięciu dekla nastawnika, potencjometr się nie porusza po przekreceniu stacyjki lub naciskaniu gazu. Przy próbie rozruchu również nie. Czy to normalne? Dostałem info od elektryka żeby tam pokopac wiec pisze co sprawdziłem.

palenie na kostkę niestety nie pomoglo


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 17 sierpnia 2017, 10:36 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 12295
Lokalizacja: DW
model: T4
silnik: 1.9 TD...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 326 razy
Pomógł: 1036 razy
Powinien się lekko ruszyć. Można by się podjąć jego rozbiórki, bo może zasyfiony jest ale w warunkach polowych bez vaga i nasadki do niego to raczej ciężki temat. Nasadkę można nabić pasującą w ostateczności ale co z resztą. Może wystarczyłoby go zdjąć i rozruszać dźwignię jak się przycięła. Poczytaj o czyszczeniu nastawnika w googlu, są 2 instrukcje w pdf jak to zrobić ze zdjęciami i zastanów się czy chcesz się tego podjąć


_________________
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 17 sierpnia 2017, 15:34 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): piątek, 6 marca 2015, 11:45
Posty: 141
model: caravelle
silnik: 2.4d

Podziękował: 5 razy
Pomógł: 7 razy
Zakupiłem używkę pompę na rumuńskim szrocie. Auto pali jeździ. Mam nadzieje ze oblece. Dzięki za pomoc.



Za ten wpis autor woj250 podziękował: Probe041 (czwartek, 17 sierpnia 2017, 15:51)
  Statystyki: 4.55%
Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 17 sierpnia 2017, 15:39 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 24 listopada 2015, 13:59
Posty: 3360
Lokalizacja: Warszawa
model: T4 Multivan '95
silnik: 2.4D AAB
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 223 razy
Pomógł: 223 razy
woj250 napisał(a):
Zakupiłem używkę pompę na rumuńskim szrocie. Auto pali jeździ. Mam nadzieje ze oblece. Dzięki za pomoc.
Jak jezykowo sobie poradziłeś? Bo ja jako niefrancuskojęzyczny mam w rumuńskim interiorze klopoty z dogadaniem się


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 18 sierpnia 2017, 10:59 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): piątek, 6 marca 2015, 11:45
Posty: 141
model: caravelle
silnik: 2.4d

Podziękował: 5 razy
Pomógł: 7 razy
Mialem szczescie poniewaz natrafilem na rumuna pochodzacego z wegier (pezejezdzal t4 2.5 tdi) haha umial angielski francuski rumunski i nawet sporo slow po polsku, ja angielski mam ok.. Podeszlismy do kolejnego rumuna ktory ogarnial temat szrotow napraw itp. I tak oni pomogli mi dogadac sie na szrocie. Bardzo uczynni ludzie.

Pompa 100e.

Sam napewno bym sie nie dogadal. Mial 12 takich pomp do tdi jednak tylko jedna pasowala bo mam jakas kostke starszego typu.. Znalazl ja gdzies na tylach cala ubrudzona w blocie. Obroty faluja i dymi troche na czarno jednak jedzie sie:D


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 18 sierpnia 2017, 11:17 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 9 maja 2013, 15:26
Posty: 1369
Lokalizacja: Olsztyn
opis: 2.8 V6
model: Caravelle Business
silnik: AMV

Podziękował: 25 razy
Pomógł: 89 razy
Brawo Ty, ważne, że nie poległeś i sobie poradziłeś.


_________________
w garażu:
VW T4 2001 Caravelle Business V6
VW 1979 1303 cabrio 1915ccm 125KM
VW LT35 2001 2.5TDI max wyposażony
Sprinter 312D 1998 Westfalia James Cook


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 17 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB