T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest czwartek, 28 marca 2024, 20:53

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 5 sierpnia 2017, 15:03 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): piątek, 6 marca 2015, 11:45
Posty: 141
model: caravelle
silnik: 2.4d

Podziękował: 5 razy
Pomógł: 7 razy
Wymienialem rozrzad. Odpala ale chodzi zle. Dymi itp.
Nie dam rady sprawdzic kata wtrysku poniewaz po wjesciu w odczyty grupy 000 auto gasnie?

Ktos zna jakis powod. ??


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 6 sierpnia 2017, 10:21 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 7 kwietnia 2015, 21:33
Posty: 95
Lokalizacja: GS / GWE
model: szukam kolejnej T4
silnik: 2.5 TDI

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 11 razy
Przede wszystkim: jaki silnik próbujesz zdiagnozować?

I już z rozpędu:
Gaśnie tylko po wejściu w grupę 000 czy w inne grupy też?
Jaki program diagnostyczny? Wersja darmowa czy pełna?
Czy po wejściu w basic settings kontrolka świec żarowych zaczyna mrugać?


_________________
Aktualnie w moim garażu: Jetta A2 90' 1.6 JP -> 1.9 1Z+ | Passat B3 91' 2.0 2E


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 6 sierpnia 2017, 16:42 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): piątek, 6 marca 2015, 11:45
Posty: 141
model: caravelle
silnik: 2.4d

Podziękował: 5 razy
Pomógł: 7 razy
Jak w tytule silnik 2.5 tdi ajt.

Tak kontrolka swiec zaczyna szybko mrugac i auto odrazu gasnie.

program vcds od chinczyka ale chyba ma mozliwosci pelnej wersji.

Po podlaczeniu delphi (autocom) dzieje sie dokladnie to samo po wejsciu menu w dynamiczne ustawianie pompy wtryskowej.
Robilem to samo tymi gratami w 1z 1.9tdi i wszystko dzialalo normalnie.
Tego busa z ktorym jest problem tez podlaczalem kiedys do tego autocoma zdby sprawdzic kąt i byl dobry i tez wszystko chulało. Niestety teraz przed rozebraniem rozrzadu tego nie sprawdzilem:/


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 6 sierpnia 2017, 19:51 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 7 kwietnia 2015, 21:33
Posty: 95
Lokalizacja: GS / GWE
model: szukam kolejnej T4
silnik: 2.5 TDI

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 11 razy
Ok mój błąd - nie dopatrzyłem w nazwie :D.
Zapomniałem jeszcze dopytać, czy po zgaśnięciu jakieś błędy w sterowniku się pojawiają?

W VCDS żeby sprawdzić wersję klikasz w "About" i pod napisem license status masz informację.
Jeśli kiedyś było OK i wszystko działało poprawnie a teraz nie działa to w pierwszej kolejności do sprawdzenia kable - wszelkie połączenia(kostki, styki - w szczególności przy pompie wtryskowej i wtryskiwaczu sterującym) oraz wiązka silnika pod maską. Ewentualnie jeszcze możesz spróbować na kilka minut odłączyć klemę plusową akumulatora.
Masz kogoś na miejscu żeby podmienić sterownik silnika na chwilę?


_________________
Aktualnie w moim garażu: Jetta A2 90' 1.6 JP -> 1.9 1Z+ | Passat B3 91' 2.0 2E


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 6 sierpnia 2017, 20:43 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): piątek, 6 marca 2015, 11:45
Posty: 141
model: caravelle
silnik: 2.4d

Podziękował: 5 razy
Pomógł: 7 razy
Nie pojawiaja sie zadne bledy. Ustawialem pompe 800 razy wiec czasami blad od ustawienia pompy sie pojawial ale toinna bajka. Za pierwszym razem jak ustawilem na znaki zadnych bledow nie bylo i nic wiecej po zgasnieciu.

Nie za bardzo do konca wiem czy sprawdzac nastepne 5x rozrzad ktory jest ok ustawiony.
Nawet na zle ustawionym chyba auto nie powinno gasnac po wejsciu w 000

Ogolnie jak chwile pochodzi to czasami tez gasnie.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 6 sierpnia 2017, 21:13 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): czwartek, 15 kwietnia 2010, 18:06
Posty: 283

Podziękował: 5 razy
Pomógł: 30 razy
spróbuj po odpaleniu silnika wpiąć się w linię k przed immo -często pomaga.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 7 sierpnia 2017, 09:41 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 13:29
Posty: 1237
opis: Krzywy ryj
model: T4
silnik: ACV

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 124 razy
Gasnie, poniewaz ustawienie kata wtrysku jest na granicy. Sterownik koryguje ustawienie ppmpy na ile moze. Dlatego odpalasz. Basic settings ustawia pompe w innym polozeniu i silnik " zakuleje" i gasnie. Inna przyczyna to niesprawny N108.


_________________
Pasożyt zlotowy. Pozostał mi tylko jeden T4.



Za ten wpis autor grzesiex podziękował: woj250 (czwartek, 10 sierpnia 2017, 10:05)
  Statystyki: 4.55%
Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 10 sierpnia 2017, 10:07 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): piątek, 6 marca 2015, 11:45
Posty: 141
model: caravelle
silnik: 2.4d

Podziękował: 5 razy
Pomógł: 7 razy
Było dokładnie jak napisał Grzesiex.

Po lepszym "trafieniu" rzeczywiście silnik zakulał ale nie gasł, wtedy regulacja to już bułka z masłem.
Po regulacji chodzi i odpala dobrze:)


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB