T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest czwartek, 28 marca 2024, 20:50

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 25 lipca 2017, 18:01 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): wtorek, 25 lipca 2017, 17:36
Posty: 1
model: t4
silnik: 1.9 td

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Witam
Mam t4 1999 rok. Mam problem, gdy odpale auto dodam gazu ponad 2 tys obrotow piszczy mi wyswietla cisnienie oleju.
Znalazłem jeden czujnik oleju tylko (ten kolo filtra oleju) na jeden pin , nie wiem gdzie jest drugi w ktorym miejscu?
Zmierzyłem cisnienie na rozgrzanym na tym na dole i bylo ok 1.4-1.5 bara po przygazowaniu dochodzilo do 2 wiecej nei sprawdzalem.
Odpialem wtyczki na aleternatorze i podlaczylem je spowrotem (mam dwie wtyczki) i nie mam juz obrotomierza.
Mam niebieskie zegary.
W chwili obecnej auto odpalam pracuje cicho (chrobocze mi chyba pompa wody) i po przegazowaniu piszczy licznik.

Pytanka:
- jakie prawidłowe jest cisnienie oleju?
- w ktorym miejsc w 1.9 td znajduje się ten drugi czujnik? - mozliwe ze go nie ma?
-


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 27 lipca 2017, 05:52 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 16 czerwca 2014, 05:00
Posty: 147
Lokalizacja: Katowice
model: 2001
silnik: 2.5 tdi

Podziękował: 7 razy
Pomógł: 3 razy
sprawdź pompę vakum czy nie jest zaolejona,u mnie wymiana uszczelek załatwiła sprawę.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 27 lipca 2017, 07:42 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 12295
Lokalizacja: DW
model: T4
silnik: 1.9 TD...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 326 razy
Pomógł: 1036 razy
Jak obrotek nie chodzi to nie ma się co dziwić, że kontrolka od oleju piszczy


_________________
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 28 lipca 2017, 07:47 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): poniedziałek, 13 marca 2017, 11:55
Posty: 42
model: T4 syncro long
silnik: 2,4 D

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 3 razy
https://www.youtube.com/watch?v=mnBFCTRYAuQ
10 psi = 0,7 bar


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 16 października 2017, 16:32 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): poniedziałek, 31 lipca 2017, 14:21
Posty: 10
model: multivan 93.
silnik: 1.9 td

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 0 razy
Pozwolę sobie podpiąć się pod temat. Może nic, ale wolę dmuchać na zimne ;-)

Ostatnio jechałem jakieś 2x300km. ze stałą prędkością bo po autostradzie. Raczej cały czas 3000 obrotów.
Pierwsze 300 bez problemu, potem po około 250, zjeżdżałem z autostrady. I tu zaczyna się przygoda. Przy zwalnianiu i wjeździe już w zjazd zaczęła mi brzęczeć i migać kontrolka oleju. Zjechałem, sprawdzam stan oleju ... troszkę mało ale mieści się w skali. Dolałem 0,5l i dalej w drogę. Chwila ciszy i znowu zaczyna wyć i przestaje i znowu i przestaje w odstępach minutowych.
W końcu zjechałem na parking, mówię sobie może zbyt dużo dla niego w końcu stare pudło, dam mu chwilkę. Odczekałem 10 min. i w drogę. Dłuższą chwilę byłą cisza.
Zaobserwowałem, że alarm włącza się jak przyśpieszam czy hamuje, albo wjadę w koleiny. Jak jechałem w miarę stałą prędkością +/- 80/90 był spokój. Dojechałem tak do domu.
Dzisiaj otworzyłem maskę i ten czujnik (?) na jeden pin okazało się, że nie jest do końca wpięty. Przeczyściłem go, wsadziłem jak trzeba i zrobiłem rundkę po mieście - spokój. Czy to mógł być ten czujnik? A może przy tych obrotach palił nie tylko ON ;-)
Wiem, że wróżenie z fusów, ale ciężko teraz coś zdiagnozować jak działa.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 19 października 2017, 17:30 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 3 maja 2010, 09:13
Posty: 377
Lokalizacja: siedlce
model: T4 2000r
silnik: 2.5 ajt

Podziękował: 34 razy
Pomógł: 25 razy
Instalacja przy czujnik dolnym do przejrzenia
Luźna wsuwka na czujniku
Czujnik wysokiego ciśnienia pow 2.5 tys jak się zsunie albo łyżka to piszczy i miga czerwona kontrolka



Za ten wpis autor szczepek76 podziękował: iluminati (piątek, 27 października 2017, 20:42)
  Statystyki: 4.55%
Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB