T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest czwartek, 28 marca 2024, 23:22

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 17 lipca 2017, 18:51 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 7 lipca 2016, 08:11
Posty: 15
Lokalizacja: FZG
opis: "bo w życiu trzeba być rekinem a nie jakąś płotką"
model: T4 Multivan
silnik: ACV

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Panowie mam pytanko może ktoś z Was miał podobny problem lub zna przyczynę. Zacznę od początku bo to długa historia... Szykował mi się wyjazd do rajchu za geltem z ludzmi wiec postanowilem zrobic busa zeby nie bylo przygod a ze termin krotki moj mechanik nie mial wolnego podnosnika to znalazlem innego ktory okrutnie spartolil robote pompe uszczelnil tylko od gory fakt faktem nie kapala ale auto nie odpalalo rozrzad byl przestawiony o zab pompa wody niedokrecona... szkoda gadac wyjazd oblecialem osobowka.. kiedy moj zaufany mechanik porobil wszystko popoprawial po partaczu ze śliwnika woj lubuskie (nie polecam) tak jak ksiazka nakazuje wyslalismy pompe wtryskowa do serwisu boscha na regeneracje zrobili jak nalezy auto chodzi. Nastawy jak fabryka jest ok. Ale jest maly problem pod obciazeniem przyczepka lub full ludzi szarpie jakby nie dostawal paliwa.. czasem nawet potrafi zgasnac i zero reakcji na pedał gazu odstoi swoje i znow wraca do żywych.. komputer zero bledow ustawienia pompy dawki kątu fabryczne bez zmian... pomóżcie bo strach jechać gdzieś dalej :o.. co może być przyczyna tych wariacji pod obciażeniem na pusto zero oznak bolączek.. mieliscie cos podobnego


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 17 lipca 2017, 19:40 
Offline
teczkownik

Dołączył(a): sobota, 19 lutego 2011, 11:29
Posty: 869
Lokalizacja: Łańcut
model: Caravelle
silnik: 2.4D

Podziękował: 48 razy
Pomógł: 68 razy
Sprawdz szczelność przewodów doprowadzających paliwo czy czasami nie ciągnie powietrza ,kiedy wymieniałeś filtr paliwa? jeśli jakiś czas temu wymień go, nie wiem czy jest to zasadne, ale profilaktycznie możesz założyć zaworek zwrotny na przewodzie zasilającym, zaszkodzić nie zaszkodzi ,a wydatek parę złotych


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 18 lipca 2017, 08:13 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 7 lipca 2016, 08:11
Posty: 15
Lokalizacja: FZG
opis: "bo w życiu trzeba być rekinem a nie jakąś płotką"
model: T4 Multivan
silnik: ACV

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
właśnie sprawdzane było szczelne są zero powietrza filtr wymieniany jakieś 3msc temu ;/. zaworek to dobry pomysł nawet przed samym filtrem założę. tylko wątpię czy to pomoże ;/. spalanie trochę wzrosło niż przed regeneracją pompy. i nie wiem co to w końcu może być. odma wymieniona, może przepływka wariuje... silnik wymyty filtry wymienione.. ciężko stwierdzić :o. Jakby wpadło Wam coś do głowy to podrzućcie temat do sprawdzenia ;)


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 18 lipca 2017, 11:14 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 12295
Lokalizacja: DW
model: T4
silnik: 1.9 TD...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 326 razy
Pomógł: 1036 razy
Pokaż logi


_________________
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 19 lipca 2017, 07:57 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 7 lipca 2016, 08:11
Posty: 15
Lokalizacja: FZG
opis: "bo w życiu trzeba być rekinem a nie jakąś płotką"
model: T4 Multivan
silnik: ACV

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
tylko tyle mam z nastawów pompy ;/. ewentualnie podpowiedzcie co jeszcze dodać i gdzie szukać mam vcdsa


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 19 lipca 2017, 15:53 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 11:23
Posty: 7425
Lokalizacja: Warszawa
opis: niech moc będzie z wami
model: Caravelle x 2
silnik: ACV i AHY

Podziękował: 71 razy
Pomógł: 801 razy
W VCDSie logi statyczne grupa 000, 001, 004. Dynamicznie jeszcze 008


_________________
"Światem rządzi miłość! Ja na przykład kocham się napić "
Jedyną rzeczą sprawiedliwie rozdzieloną między ludzi jest rozum,
jeszcze nie spotkałem osoby która stwierdziłaby, że ma go za mało


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB