T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest piątek, 29 marca 2024, 13:33

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 30 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 12 lipca 2017, 07:20 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): niedziela, 21 lipca 2013, 16:41
Posty: 13
Lokalizacja: Borówko lub Luboń
opis: multivan 2,5 tdi 102KM
silnik ACV 2000 rok
model: t4
silnik: 2500

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
silnik ACV,2000 rok,102 KM.
witam.
Pierwszy mój post.Przeglądam i czytam,wiele się dowiedziałem potrzebuje jednak podpowiedzi.
Z powodu błędów mechanika,ukręciły się śruby i odpadła pompa wtryskowa. W efekcie pęknięta rurka i zniszczony pasek.
Naprawiłem gwinty.Pompa zamocowana.
Ustawiłem silnik na znakach,czyli okienko w skrzyni,które zgadzały się z rozrządem.
Ustawiłem pompę na znakach założyłem nowy pasek,nowe rolki-napinacze,naciągnąłem pasek znaki na pompie zbiegły się dokładniej.
samochód nie pali,nie chce zassać paliwa.poluzowałem wtryski dla odpowietrzenia i nic.
oto logi vag:

17660 - Cold Start Injector (N108) Open or Short to Ground
P1252 - 35-10 - - - Intermittent
17971 - Quantity Adjuster (N146): Lower Limit Reached
P1563 - 35-00 - -
17762 - Modulating Piston Movement Sensor (G149): Electrical Malfunction
P1354 - 35-00 - -
17564 - Manifold Pressure Sensor (G71): Open/Short to Ground
P1156 - 35-00 - -
17655 - Needle Lift Sensor (G80): Open or Short to Plus
P1247 - 35-10 - - - Intermittent
Pytania
czy możliwe,że dotyczą jednej usterki np. kostka elektryczna,przekaźnik,czujnik który generuje błąd i kolejny go wtedy również?
może jednak jest,to pięć awarii?
Kasowanie błędów nic nie daje.
Gdzie znajdują się te zawory i czujniki w moim aucie?
Czy można je naprawić samodzielnie i jak? lub wymienić
pozdrawiam.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 12 lipca 2017, 11:58 
Offline
nadteczkownik

Dołączył(a): wtorek, 13 kwietnia 2010, 23:05
Posty: 1032
Lokalizacja: Powiat żuromiński,woj. Mazowieckie
model: T4
silnik: ACV ,AXG

Podziękował: 70 razy
Pomógł: 37 razy
Jak to zniosla pompa wtryskowa ? Nie ma mechanicznych uszkodzen? Jesli pompe ustawiles na znaki to jeszcze nie wszystko. Potrzebna jest jeszcze korekta. Najlepiej z pomoca vag'a. Jesli nie byla zblokowana sroba z boku to pol biedy. Ja bez vag'a ustawilalem caly dzien I juz tracilem nerwy. Lecz udalo sie. Musisz akurat utrafic w punkt gdzie auto za pali . Ale bez kompa to zmudna praca.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 12 lipca 2017, 15:47 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): niedziela, 21 lipca 2013, 16:41
Posty: 13
Lokalizacja: Borówko lub Luboń
opis: multivan 2,5 tdi 102KM
silnik ACV 2000 rok
model: t4
silnik: 2500

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
mam vaga.zdobyłem.na lapku.jak sprawdzić? jak ustawić? necie jest instrukcja jak ustawić po odpaleniu a nie odpala.
pompa nie ucierpiała zawisnęła na pasku a fakt urwania nastąpił(na szczescie)przy garażu. O jakiej blokadzie piszesz?
Krótko. Vag.podłączony.stacyjka przekręcona,jakie i gdzie parametry powinienem znależ,jesli pompa jest ok.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 12 lipca 2017, 17:28 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 12295
Lokalizacja: DW
model: T4
silnik: 1.9 TD...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 326 razy
Pomógł: 1036 razy
Najprościej chyba byłoby na czujnik zegarowy ustawić na początek


_________________
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 12 lipca 2017, 20:25 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): niedziela, 21 lipca 2013, 16:41
Posty: 13
Lokalizacja: Borówko lub Luboń
opis: multivan 2,5 tdi 102KM
silnik ACV 2000 rok
model: t4
silnik: 2500

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
fajnie/jakieś inne pomysły?mam garaż nie warsztat,nie mam zegara. Poza tym ,jesteście pewni,ze wina po stronie ustawienia? Czy nie jest tak,że jak się ustawi na znaki,to powinien jakoś odpalić zarechotać? a mój nie podaje paliwa.poluzowane wtryski i mimo dojenia suche,Nawet z wężyka od filtra kiepsko leci. Może jakiś zawór?Co znaczą te kody błędów?
dziś przejrzałem wtyczkę wiele przewodów,czy jakiegoś przebicia nie ma i nie ma-na razie. Może immo nie działa ale vag błędu nie widzi....


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 12 lipca 2017, 22:22 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 9 października 2012, 00:50
Posty: 379
Lokalizacja: Elbląg
model: T4
silnik: 1.9 TDI AHU
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 3 razy
Pomógł: 36 razy
Błędy masz takie jakbyś kostki od pompy nie podłączył albo coś się urwało.


_________________
Niechętnie zjeżdżam na bok, żeby zapytać kogoś o drogę, bo to oznaczałoby, że ten ktoś pod pewnym względem jest mądrzejszy ode mnie. A na pewno tak nie jest, bo ja siedzę sobie wygodnie w cieplutkim samochodzie, a on włóczy się pieszo.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 12 lipca 2017, 22:22 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:44
Posty: 4159
model: ...
silnik: ...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 48 razy
Pomógł: 161 razy
Jeśli będzie tak jak u cyklona to na znaku nie odpalisz, trzeba było się wstrzeliwać po kolei


_________________
Bandyci Mogą Wszystko
Pamiętaj ,ze gaz niszczy silniki ,ale tylko tym ,którzy go nie maja :mrgreen:
"Nie dyskutuj z idiotą, sprowadzi cie do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem..."


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 12 lipca 2017, 23:29 
Offline
nadteczkownik

Dołączył(a): wtorek, 13 kwietnia 2010, 23:05
Posty: 1032
Lokalizacja: Powiat żuromiński,woj. Mazowieckie
model: T4
silnik: ACV ,AXG

Podziękował: 70 razy
Pomógł: 37 razy
borowko napisał(a):
mam vaga.zdobyłem.na lapku.jak sprawdzić? jak ustawić? necie jest instrukcja jak ustawić po odpaleniu a nie odpala.
pompa nie ucierpiała zawisnęła na pasku a fakt urwania nastąpił(na szczescie)przy garażu. O jakiej blokadzie piszesz?
Krótko. Vag.podłączony.stacyjka przekręcona,jakie i gdzie parametry powinienem znależ,jesli pompa jest ok.
masz srobe z boku blisko kola pasowego pompy. Jak ja poluzujesz I wyjmiesz podkladkie I dokrecisz zablokujesz pompe. Jak jest podkladka nic nie rob. Odnosnie ustawienia konta wtrysku w chodzisz w BS ( basic settings) nastawny podstawowe silnik 001 potem 004 I musisz wejsc w tzw. Timing I tam wybrac swoj motor. Jesli nie masz acv to zblizony 5 cylindrowy. Ale chyba powinien byc acv. Popros kogos kto to robi na co dzien to o pisze ze szczegolami. I tam beda 3 linie. Jesli jest za nisko lub za wysoko od srodkowej to nie bedzie palil na dotyk. Lub moze nie byc wcale twojego wskazania na wykresie I trzeba ustawic na znaki. Na walku rozrzadu masz polksiezyce pod kolem pasowym. Jak bylo dobrze I nie odkrecales to jest ok. Chyba ze ktos przestawil to walek trzeba ustawic aby wiekszy polksiezyc byl na rowno z krawedzia plaszczyzny glowicy. Trudno tu wszystko opisac. Wpisz w Google lub na forum ustawianie konta wtrysku I masz lekture do czytania.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 13 lipca 2017, 06:07 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): niedziela, 21 lipca 2013, 16:41
Posty: 13
Lokalizacja: Borówko lub Luboń
opis: multivan 2,5 tdi 102KM
silnik ACV 2000 rok
model: t4
silnik: 2500

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
peters.to już coś. sprawdze na vagu zgodnie z opisem. rozrządu nikt nie dotykał. Lekturki,owszem czytam.Sądziłem,że po to są znaki żeby uzyska ustawienia wstępne,dzieki którym odpalisz a potem doregulujesz.
czy złe ustawienie pompy z rozrządem moze skutkować nie zasysaniem paliwa?
wydaje mi sie,że pompa powinna już być pełna ropki.może nie odpalić bo zły kąt itd,ale powinno paliwo na wtryski iść. Czy mam racje?
Własnie dlatego byłem skłonny przychylić się,że coś mam z elektryką,jak twierdzi Cybkryst,logi błędów wskazują jakbym kostki nie podpiął.albo jakiś ster padł i nie przekazywał.


_________________
Borowko


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 13 lipca 2017, 11:25 
Offline
nadteczkownik

Dołączył(a): wtorek, 13 kwietnia 2010, 23:05
Posty: 1032
Lokalizacja: Powiat żuromiński,woj. Mazowieckie
model: T4
silnik: ACV ,AXG

Podziękował: 70 razy
Pomógł: 37 razy
Wg. Mnie jak masz tylko zly kat wtrysku to paliwo powinno sikac. Sprawdz najpierw polaczenia elektryczne czy sie nie urwaly we wtyczkach. Na dole masz kostki pod pompa.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 13 lipca 2017, 20:45 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 11:23
Posty: 7425
Lokalizacja: Warszawa
opis: niech moc będzie z wami
model: Caravelle x 2
silnik: ACV i AHY

Podziękował: 71 razy
Pomógł: 801 razy
Błedy ewidentnie wskazują na to, że albo okablowanie pompy poszło w drzazgi albo w samej pompie elektrykę pojarało. Tu ustawianie nic nie da najpierw trzeba likwidować braki zasilania lub zwarcia które sygnalizują błędy


_________________
"Światem rządzi miłość! Ja na przykład kocham się napić "
Jedyną rzeczą sprawiedliwie rozdzieloną między ludzi jest rozum,
jeszcze nie spotkałem osoby która stwierdziłaby, że ma go za mało


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 13 lipca 2017, 21:17 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): niedziela, 21 lipca 2013, 16:41
Posty: 13
Lokalizacja: Borówko lub Luboń
opis: multivan 2,5 tdi 102KM
silnik ACV 2000 rok
model: t4
silnik: 2500

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
własnie wróciłem z garażu.Znalazłem dwa naderwane kabelki,te dwa które otwierają zawór w pompie.Pękły przy samej kostce.Naprawiłem i jeden z błędów znikł.Auto zassało i na moment silnik odpalił. Drugi raz już nie chciał.jutro poszperam dalej z kablami,stare są i kruche.Bo vag usunął błędy ale wyliczył za chwile następne
17569 - Manifold Temp Sensor (G72): Open or Short to Plus
P1161 - 35-00 - -
17564 - Manifold Pressure Sensor (G71): Open/Short to Ground
P1156 - 35-00 - -
18062 - Please check DTC Memory of Instrument Cluster
P1654 - 35-00 - -
ten środkowy powtórzył się pozostałe nowe. Za chwile zaczne szukać,co oznaczają.
pozdrawiam

Edycja:

G72 i G71 to czujniki związane z doładowaniem,więc jest ok bo mam zdj etą chłdniczke i odpięte przewody.
natomiast
18062 - Please check DTC Memory of Instrument Cluster
P1654 - 35-00 - -
to jakaś pamiec błędu lub ustawienia nie do końca skasowanego. Kasowałem serwis,może o to chodzi. Jutro sprawdze licznik.

zatem nie odpala z nieco innej przyczyny.Teraz pewnie ustawienia.Pisałem,że ustawiłem pompe na znakach. Fakt,Jednak znaki te.to kreski malowane,nie fabryczne naciecia.Tych nie znajdę łatwo bo kółko mocno kancerowane.
Pytanie?
patrząc od dołu na rozrząd lub od góry widać jakoś znaki samego rozrządu? Było by mi łatwiej.Jestem sam kręce kołem po kawałeczku i biegam do okienka w skrzyni.A i tak nie jestem 100 % pewny,bo i tam koło pokancerowane. A leżąc sobie pod autkiem,kręciłbym kółkiem i patrzył aż coś się zejdzie. Ponoć są tam jakieś półksięzyce,ale nie bardzo wiem o co loto.Nacięć na kołach nie dojrze,niestety


_________________
Borowko


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 13 lipca 2017, 23:31 
Offline
nadteczkownik

Dołączył(a): wtorek, 13 kwietnia 2010, 23:05
Posty: 1032
Lokalizacja: Powiat żuromiński,woj. Mazowieckie
model: T4
silnik: ACV ,AXG

Podziękował: 70 razy
Pomógł: 37 razy
Polksiezyce sa pod kolem pasowym walka rozrzadu. Ja bym na razie zostawil ustawienia rozrzadu gdyz ci za palil I zgasl wiec poczatek wtrysku masz raczej ok. Na kole pompy masz ok.5mm naciecie rowek. Znajdziesz je patrzac na kolo pasowe pompy ale od strony lewej ( po prawej masz skrzynie biegow). Te naciecie jest tez znakiem fabrycznym do ustawienia rozrzadu. Teraz mi przyszlo do glowy ze jak za worek elektromagnetyczny u gory pompy nie ma zasilania + 12v po stacyjce to nici z zapalenia auta. Ale to masz juz ok. Zapros kogos z forum kto blisko mieszka to ci to posprawdza w pare minut. Samemu dluga droga I zmudna. A opisac nie wszystko sie da. Najlepsze sa zdjecia podgladowe. Znajdziesz je na stronie http://www.t4-wiki.de. viewtopic.php?f=6&t=704


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 14 lipca 2017, 06:32 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): niedziela, 21 lipca 2013, 16:41
Posty: 13
Lokalizacja: Borówko lub Luboń
opis: multivan 2,5 tdi 102KM
silnik ACV 2000 rok
model: t4
silnik: 2500

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
nie chce ruszać rozrządu.Potzrebuje go jedynie prawidłowo ustawić na znakach,żeby potem ustawić pompę. Nie jestem pewien,co do nacięć na kołach, bo jest ich wiele,poprostu podniszczone lub może nawet rąbane wycinakami przez poprzedników. Dotyczy i koła zamachowego i pompy.Szukam więc dodatkowych znaczników ale dostępnych bez demontażu,dla pewności.
Zaworek jest podłączony.
dziś pracuje do wieczora, więc zabiorę się jutro od rana z ustawianiem. Ten samochód dojechał do garażu i wtedy nagle zarechotał ,bo pękła rurka wtrysku z powodu naderwania się pompy.Nic tam nie mogło się uszkodzić dodatkowo,więc musi działać. Mysle,że mogą to już być tylko ustawienia.
Mieszkam na zadupiu,ciężko o pomoc ale popytam.
pozdrawiam


_________________
Borowko


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 14 lipca 2017, 14:28 
Offline
nadteczkownik

Dołączył(a): wtorek, 13 kwietnia 2010, 23:05
Posty: 1032
Lokalizacja: Powiat żuromiński,woj. Mazowieckie
model: T4
silnik: ACV ,AXG

Podziękował: 70 razy
Pomógł: 37 razy
Popraw w profilu z lewej strony skad jestes. To znacznie ulatwi sprawe.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 16 lipca 2017, 07:31 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): niedziela, 21 lipca 2013, 16:41
Posty: 13
Lokalizacja: Borówko lub Luboń
opis: multivan 2,5 tdi 102KM
silnik ACV 2000 rok
model: t4
silnik: 2500

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Nie ma już błędów prócz
18062 - Please check DTC Memory of Instrument Cluster
P1654 - 35-00 - -
Nie odpala. Myślę,że pozostaje zabawa z ustawianiem. Zpowodu tych pochrzanionych poniszczonych znaków. Metoda prób,żmudna,byle do celu.
Poinformuje oczywiście o efekcie.
Wszystkim,którzy czytają post.
NIE KORZYSTAJCIE Z USŁUG PAPUDRAKÓW A MECHANIKÓW. A JEŚLI MECHANIK JEST DOBRY A MA UCZNÓW TO MUSICIE BYĆ PEWNI,ZE UMIE ICH SKONTROLOWAĆ,NAUCZYĆ.
Nie macie pojęcia jak wiele stało się w moim samochodzie z powodu źle przykręconych śrub.niedokładności.chodzenia na skróty.
Ta naderwana pompa jest jednym z kolejnych mam nadzieje ostatnich,które poprawiam.(ma to dobre strony,ucze się własnego samochodu)
pozdrawiam


_________________
Borowko


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 16 lipca 2017, 13:38 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): niedziela, 21 lipca 2013, 16:41
Posty: 13
Lokalizacja: Borówko lub Luboń
opis: multivan 2,5 tdi 102KM
silnik ACV 2000 rok
model: t4
silnik: 2500

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
odpalił.Znalazłem miejsce.Ale jest ale.
Odpala na dotyk, Vag w bloku 000 w pozycji 2,czyli tu gdzie powinno być ok.50 wykazuje -255.
przestawiam pompę o jeden ząbek a parametr zaczyna skakać pomiędzy 38 a 255.
przestawiam o jeszcze jeden ząbek trudniej odpala ale parametr 96.
jeszcze jeden i po ciężkim odpaleniu natychmiast gaśnie.
Nie mogę,więc pompą zejść do prawidłowego.
Kopci przy każdym ustawieniu.temp. ustawiania 75 stopni.
Moje przypuszczenia. Jako,że nie mogę idealnie znależć ustawienie rozrządu,znaki popsute możliwe że własnie tu tkwi kłopot.
Jesli tak,to dobrze jutro znów pogrzebie i zachowując ustawienie samej pompy będę minimalnie przestawiał cały rozrząd względem niej o milimetry w jedną lub drugą.
A jesli inny powód, to jaki?
Sugestie.
Czy poza znakami np vagiem można sprawdzić rozrząd?jego ustawienie?
pozdrawiam


_________________
Borowko


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 16 lipca 2017, 15:00 
Offline
nadteczkownik

Dołączył(a): wtorek, 13 kwietnia 2010, 23:05
Posty: 1032
Lokalizacja: Powiat żuromiński,woj. Mazowieckie
model: T4
silnik: ACV ,AXG

Podziękował: 70 razy
Pomógł: 37 razy
Znaki sa tylko jesli wczesniej tego nie robiles to ciezko je znalesc. Mimo tego jesli ustawisz na znaki to I tak potrzebna jest korekta za pomoca kompa. Lub dluga zmudna droga ktora zaowocuje zerwaniem gwintu w glowicy od wielokrotnego odkrecania napinacza pompy wtryskowej. Jak ci auto potrzebne to sprowadz mechanika I zrobi ci to Od reki. Samemu ciezko chyba ze bedziesz z kims na telefonie. Te pompy vp37 sa tak czule ze lekkie wachniecie reka w jedna albo druga Strone I kat przestawiony o kilka stopni co bedzie czuc podczas startu silnika jak przyjdzie temperatura 0'C. Ja w swoim axg poddalem sie I po jechalem do mechanika. Ale w acv ustawilem bez kompa na chodniku w Uk. Lecz nie bylo to 100% poprawnie. Sprawdzenie na vagu to podstawa.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 16 lipca 2017, 19:33 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): niedziela, 21 lipca 2013, 16:41
Posty: 13
Lokalizacja: Borówko lub Luboń
opis: multivan 2,5 tdi 102KM
silnik ACV 2000 rok
model: t4
silnik: 2500

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
gwintowania się nie boje, mam w obu przypadkach szpilki i nakrętki,więc jak zerwe raczej dam rade wymienic.
Z tą pompą troche nie rozumiem. W mojej pompie luzuje napinacze i okrecam kołem pompy,klucz 21 ,widać i słychać jak przeskakuje o ząbek. Dokręcam napinacze i robie próbę. Z twojego opisu wynika jakbym miał szukać ustawienia pompy pomiędzy przeskokami ząbków,w połowie np. Czyli delikatnie okręcić,trzymać w ustawieniu i drugą ręką dokręcać napinacze. Trochę to trudne.
Może myślałeś o pompie gdzie reguluje się całą pompą?
Pomyśl jeszcze nad ewentualnym niedokładnym ustawienie pompy wobec rozrządu. Bo skoro mam te znaki takie do kitu,może o parę milimetrów było niedokładnie i teraz wystarczy nie ruszać pompy a jedynie ustawić trzy mm za lub przed znakami jakie uznałem za właściwe.
W każdym razie tak jutro będę próbował.Jak będzie poprawa znow wrócę do pompy..Samego rozrządu nie rozkręcam inaczej go tylko wycentruje względem znaków i pompy.
Dobrze myśle?
Omawiam to wszystko aby upewnić się czy ma to sens,czy (oby nie),to co się dzieje nie jest oznaką uszkodzeń czegoś,pompy wtrysków itp


_________________
Borowko


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 17 lipca 2017, 16:53 
Offline
nadteczkownik

Dołączył(a): wtorek, 13 kwietnia 2010, 23:05
Posty: 1032
Lokalizacja: Powiat żuromiński,woj. Mazowieckie
model: T4
silnik: ACV ,AXG

Podziękował: 70 razy
Pomógł: 37 razy
Do poprawnego ustawienia wg. Instrukcji uzywamy tylko jednej tzw. Z przodu rolki. Tylna ustawiamy aby byla krawedz rolki na rowno z glowica. Czasami ustawiaja mechanicy luzujac kolo pasowe walka rozrzadu pod ktorym sa tzw. Polksiezyce. Lecz opinie ktora metoda jest poprawna sa podzielone. Uwazam ze obie sa poprawne.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 30 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 15 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB