T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest piątek, 29 marca 2024, 09:05

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 19 czerwca 2017, 11:50 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): czwartek, 8 czerwca 2017, 08:35
Posty: 8
model: T4 long
silnik: 2,5 tdi

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Witam W zeszłym roku zakupiłem transportera z automatem rocznik 2000. Wymieniłem odrazu filtry oleju klocki rozrząd. Parę dni temu zaświeciła się kontrolka świec zaczęła migać na pomarańczowo. 2 dni później chciałem odpalić auto ale w momencie przekręcania kluczyka auto zapaliło i odrazu gasło a z tłumnika szedł szary gęsty dym. Zacząłem od wymiany świec. Zamówiłem diagnostyka komputerowa na miejscu i wykazało błąd nastawnik dawki paliwa n146. Dzień wcześniej kuna szarżował a pod silnikiem i szukałem uszkodzonych kabli ale nic nie znalazłem. Pytanie co w takim przypadku mogę zrobić wykręcać pompę to dużo roboty czy gdzieś indziej Może być problem?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 19 czerwca 2017, 22:48 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 11:23
Posty: 7425
Lokalizacja: Warszawa
opis: niech moc będzie z wami
model: Caravelle x 2
silnik: ACV i AHY

Podziękował: 71 razy
Pomógł: 801 razy
Konkretny numer błędu wiele by powiedział co konkretnie z tym nastawnikiem. Skoro kuna to ja bym szukał do skutku uszkodzonego kabla


_________________
"Światem rządzi miłość! Ja na przykład kocham się napić "
Jedyną rzeczą sprawiedliwie rozdzieloną między ludzi jest rozum,
jeszcze nie spotkałem osoby która stwierdziłaby, że ma go za mało


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 19 czerwca 2017, 22:55 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): czwartek, 8 czerwca 2017, 08:35
Posty: 8
model: T4 long
silnik: 2,5 tdi

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
No właśnie facet podał mi tylko ten kod błędu. Właśnie wróciłem od auta i więc tak: zebrałem się w sobie i wykręciłem nastawnik znalazłem małe ilości opiłków metalowych wyczyściłem to i zamontowałem ponownie kiedy próbowałem odpalić to załapał i wskoczył na wysokie obroty już nie mówiąc o dymie jaki poszedł że ludzie z pobliskiej ulicy chcieli dzwonić po straż bo myśleli że park się pali...przeczytałem w instrukcji która znalazłem tu na stronie forum że powinienem ustawić jeszcze raz nastawnik przy instalacji na śruby zewnętrzne. Tak zrobiłem i to 3 krotnie ustawiając co dawało wciąż już efekt że silnik Witold nie załapał:/ jestem załamany auto potrzebne jutro do pracy a tu klops. I co teraz radzicie bo ja już nie wiem. Kupić nową pompę używana i wymienić? Opiłków było bardzo mało ale przebieg ma 500tys a zauważyłem że ktoś już majstrował przy nastawniki i ogólnie burdel pod maską.



Dziś zholowalem go do warsztatu zobaczymy co powiedzą i napiszę jak sytuacja wyglądała.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 16 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB