T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest piątek, 29 marca 2024, 00:04

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 38 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 18 maja 2017, 09:41 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 11:23
Posty: 7425
Lokalizacja: Warszawa
opis: niech moc będzie z wami
model: Caravelle x 2
silnik: ACV i AHY

Podziękował: 71 razy
Pomógł: 801 razy
Moim zdaniem bzdura. Poczytaj czym jest i jak pracuje EGR w tym silniku, to jest zwykły zawór otwierający się lub zamykający pod wpływem podciśnienia, co niby miało by tam się tłuc. Jak chcesz mieć spokój głowy to zdejmij wężyk dochodzący do niego zaślep go i sprawdź.


_________________
"Światem rządzi miłość! Ja na przykład kocham się napić "
Jedyną rzeczą sprawiedliwie rozdzieloną między ludzi jest rozum,
jeszcze nie spotkałem osoby która stwierdziłaby, że ma go za mało


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 18 maja 2017, 10:58 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): sobota, 22 sierpnia 2015, 12:29
Posty: 49
model: caravelle
silnik: 2.5 TDI

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 0 razy
Ok, a czy ten swidrujacy dzwiek nie oznacza jakiejs nieszczelnosci ukladu?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 18 maja 2017, 10:58 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 12295
Lokalizacja: DW
model: T4
silnik: 1.9 TD...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 326 razy
Pomógł: 1036 razy
Mechanika zmień


_________________
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 18 maja 2017, 12:02 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): sobota, 22 sierpnia 2015, 12:29
Posty: 49
model: caravelle
silnik: 2.5 TDI

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 0 razy
Takich wypowiedzi i porad nie rozumiem, najezdzilem sie juz w zyciu po mechanikach i wydalem przy tym sporo pieniedzy ten jest rzetelny i mu ufam, skoro forumowicza obytym w temacie nic nie przychodzi na mysl to chyba mechanik tez moze miec brak pomyslu.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 18 maja 2017, 12:09 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 8 czerwca 2012, 13:00
Posty: 2373
Lokalizacja: Łomianki/Warszawa
opis: Kapitan eMO
model: Escapade, holenderka
silnik: 2,5 TDI AXG,ACV,AJT+

Podziękował: 186 razy
Pomógł: 207 razy
Pewnej elementarnej wiedzy od fachowców się wymaga, jeśli "nieruchoma" część ma wydawać dźwięk, to wybacz.......


_________________
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym.
Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie.
Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 18 maja 2017, 12:10 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 12295
Lokalizacja: DW
model: T4
silnik: 1.9 TD...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 326 razy
Pomógł: 1036 razy
Kenobi napisał czemu to nie EGR a wydawać od razu 500zł klienta bez diagnozy to kiepski pomysł. Sprawdź dolot, filtr powietrza no i turbo najlepiej 011BS i luzy na wirniku. Pittrans chyba miał podobnie u siebie i się poddał jak powymieniał pół silnika


_________________
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 18 maja 2017, 19:04 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 11:23
Posty: 7425
Lokalizacja: Warszawa
opis: niech moc będzie z wami
model: Caravelle x 2
silnik: ACV i AHY

Podziękował: 71 razy
Pomógł: 801 razy
Świst podobny do turbiny lub piszczącego czegoś obracającego. Podstawy w ogóle sprawdzone ? Typu zdjęcie paska pk aby wykluczyć jego rolki, alternator, klimę itp.


_________________
"Światem rządzi miłość! Ja na przykład kocham się napić "
Jedyną rzeczą sprawiedliwie rozdzieloną między ludzi jest rozum,
jeszcze nie spotkałem osoby która stwierdziłaby, że ma go za mało


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 18 maja 2017, 21:48 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): sobota, 22 sierpnia 2015, 12:29
Posty: 49
model: caravelle
silnik: 2.5 TDI

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 0 razy
Bardzo dziekuje.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 25 maja 2017, 20:56 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): sobota, 22 sierpnia 2015, 12:29
Posty: 49
model: caravelle
silnik: 2.5 TDI

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 0 razy
Tak wiec wymieniane zostaly sruby korbowodu, rozrzad komplet, zostaly przesmarowane rolki paska wieloklinowego, wymieniony sam pasek i wiele uszczelek, przeszukalem tez wszelkie zakamarki i jedyne co znalazlem to zacisk od filtra powietrza. Po calej operacji samochod odpalil pochodzil, kiedy sie rozgrzal brzeczenie sie wlaczylo.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 25 maja 2017, 22:32 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 11:23
Posty: 7425
Lokalizacja: Warszawa
opis: niech moc będzie z wami
model: Caravelle x 2
silnik: ACV i AHY

Podziękował: 71 razy
Pomógł: 801 razy
proto napisał(a):
zostaly przesmarowane rolki paska wieloklinowego

Nie da się przesmarować rolek paska wileokilinowego, tam są szczelne nie rozbieralne łożyska, jak wyje to można tylko wymienić. Słuchałeś samochodu ze zdjętym paskiem ?


_________________
"Światem rządzi miłość! Ja na przykład kocham się napić "
Jedyną rzeczą sprawiedliwie rozdzieloną między ludzi jest rozum,
jeszcze nie spotkałem osoby która stwierdziłaby, że ma go za mało


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 25 maja 2017, 23:30 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): sobota, 22 sierpnia 2015, 12:29
Posty: 49
model: caravelle
silnik: 2.5 TDI

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 0 razy
Hmm no rolki rzeczywiscie nie byly w fantastycznym stanie i calkiem suche, nie zwrocilem uwagi co zrobil z nimi mechanik ale zaczely pieknie i cicho sie krecic przy czym mielismy rozmowe na temat ich wymiany i stwierdzil, ze te sa jeszcze w dobrym stanie. Auta niestety nie zapalilismy ze zdjetym paskiem.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 25 maja 2017, 23:36 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): środa, 15 grudnia 2010, 18:00
Posty: 4148
Lokalizacja: Kraków
model: Bestel > Business
silnik: T4 2.5 ACV > AXG

Podziękował: 81 razy
Pomógł: 226 razy
może zaworek co jest pod maską przy podszyciu Ci lekko wyskoczył z mocowania. U mnie też brzęczało i po kilku dniach doszedłem że to on mi wchodził w wibrację. Po środku auta jest


_________________
Obrazek


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 26 maja 2017, 23:27 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): poniedziałek, 1 maja 2017, 22:33
Posty: 6
model: t4 lift
silnik: 2,4td

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 2 razy
Witam
Czy przy wymianie rozrządu dałeś nowe koło pasowe? Moim zdaniem to właśnie koło pasowe tak hałasuje.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 27 maja 2017, 20:45 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 11:23
Posty: 7425
Lokalizacja: Warszawa
opis: niech moc będzie z wami
model: Caravelle x 2
silnik: ACV i AHY

Podziękował: 71 razy
Pomógł: 801 razy
Tomcio13 napisał(a):
Moim zdaniem to właśnie koło pasowe tak hałasuje.

Gdyby po zdjęciu paska wileorowkowego został odpalony i osłuchany silnik to by było wiadomo czy to jakiś element z nim związany czy nie. Samo jego zdjęcie i wyczyszczenie paru rzeczy na chybił trafił powoduje, że wracamy do gdybania, bo nadal nie wiemy czy to coś od paska czy zupełnie coś innego.


_________________
"Światem rządzi miłość! Ja na przykład kocham się napić "
Jedyną rzeczą sprawiedliwie rozdzieloną między ludzi jest rozum,
jeszcze nie spotkałem osoby która stwierdziłaby, że ma go za mało


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 27 maja 2017, 23:14 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): sobota, 22 sierpnia 2015, 12:29
Posty: 49
model: caravelle
silnik: 2.5 TDI

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 0 razy
Kolo pasowe pozostalo stare guma byla jeszcze w dobrym stanie, wymienilem tylko srube bo juz mi sie kiedys urwala.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 12 czerwca 2017, 12:22 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): sobota, 22 sierpnia 2015, 12:29
Posty: 49
model: caravelle
silnik: 2.5 TDI

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 0 razy
Sciagnalem pasek wieloklinowy odpalilem auto i halasuje dalej. Zaworek pod maska to rowniez nie jest.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 13 czerwca 2017, 21:10 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): sobota, 22 sierpnia 2015, 12:29
Posty: 49
model: caravelle
silnik: 2.5 TDI

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 0 razy
Zaslepilem rowniez dolot spalin do EGR co chyba niczego nie zmienilo moze troche ciszej tlucze. Sam Egr ma niewielkie luzy na zaworku, ale przy okazji tej operacji znalazlem nieszczelnosc na laczeniu EGR z silnikiem nowy oring i swiszczacy dzwiek przy wyzszych obrotach zniknal tak jak i post na jego temat z forum. Niestety nie mam pomyslu co dalej sprawdzac, moze pompa wtryskowa?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 26 lipca 2018, 17:23 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): poniedziałek, 28 listopada 2011, 13:15
Posty: 196
Lokalizacja: Nowy Targ
model: T4 Multivan
silnik: 2.5 Tdi AXG

Podziękował: 2 razy
Pomógł: 7 razy
.
proszę o usunięcie


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 38 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB