T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest czwartek, 28 marca 2024, 13:09

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 10 marca 2017, 18:48 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): piątek, 10 grudnia 2010, 21:50
Posty: 14
Lokalizacja: GLIWICE
model: T4 Multivan
silnik: 2,5 tdi acv

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 0 razy
witam
w ostatnich dniach wymienialem nastawnik pompy wtryskowej(zregenerowany w firmie HDK) i po zalozeniu odpalil mi 2 razy i wszedl na maksymalne obroty.Oczywiscie od razu zgasilem auto i pomyslalem ze jeszcze raz ustawie nastawnik.od tego czasu nie da sie odpalic,pompa nie ciagnie paliwa.Zalewalem ja przez wezyk,ale to nic nie dalo...


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 10 marca 2017, 21:01 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 12294
Lokalizacja: DW
model: T4
silnik: 1.9 TD...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 326 razy
Pomógł: 1036 razy
Najprawdopodobniej nie trafiłeś trzpieniem w oczko na tłokorozdzielaczu od dawki, rozbieraj pompę i sprawdzaj co i jak.


_________________
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 10 marca 2017, 22:34 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): piątek, 10 grudnia 2010, 21:50
Posty: 14
Lokalizacja: GLIWICE
model: T4 Multivan
silnik: 2,5 tdi acv

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 0 razy
rozbieralem kilka razy,teraz na pewno mam trafione w oczko...


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 10 marca 2017, 23:24 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 12294
Lokalizacja: DW
model: T4
silnik: 1.9 TD...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 326 razy
Pomógł: 1036 razy
No to lewo / prawo ruszaj nastawnikiem aż trafisz w dawkę jeśli uważasz, że pompa jest ok


_________________
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 11 marca 2017, 02:19 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): piątek, 10 grudnia 2010, 21:50
Posty: 14
Lokalizacja: GLIWICE
model: T4 Multivan
silnik: 2,5 tdi acv

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 0 razy
przed wymiana chodzil jak nowy,wiec powinna byc ok.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 11 marca 2017, 08:48 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 12294
Lokalizacja: DW
model: T4
silnik: 1.9 TD...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 326 razy
Pomógł: 1036 razy
Jak zdjąłeś nastawnik to na pewno nie jest ok


_________________
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 11 marca 2017, 11:46 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): piątek, 10 grudnia 2010, 21:50
Posty: 14
Lokalizacja: GLIWICE
model: T4 Multivan
silnik: 2,5 tdi acv

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 0 razy
pompa mechanicznie byla w porzadku,czasami szarpalo silnikiem i biło blad 00765.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 11 marca 2017, 12:14 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 12294
Lokalizacja: DW
model: T4
silnik: 1.9 TD...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 326 razy
Pomógł: 1036 razy
Ja piszę o dawce!


_________________
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 2 kwietnia 2017, 17:02 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): czwartek, 18 lipca 2013, 17:23
Posty: 69
model: t4
silnik: 2,5=102km

Podziękował: 2 razy
Pomógł: 3 razy
Pytanie odnośnie nastawnika, pompy i dawki:
- czy w 2,5 acv 102_KM jest możliwe zmienienie się dawki startowej ? = po odpaleniu na zimnym wyrzuca sporo białego dymu i po 2-3 sec wszystko wraca do normy.
- odpięcie czujnika temperatury 4-pinowego powoduje zapięcie grzania się świec ale poprawy nie dostrzegam.
- czy obstawiać początek wtrysku ale kąt wtrysku sprawdzony.

Dlatego obstawiałem dawkę startową ale czy poprawnie typuję ?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 25 maja 2017, 15:21 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): wtorek, 14 marca 2017, 23:14
Posty: 7
Lokalizacja: Norwegia
model: Caravelle syncro
silnik: ACV

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 1 raz
Witam. Też mam kilka pytań, w sprawie nastawnika. Założyłem pompe po regeneracji. I nie podaje paliwa. Czy może ja odcinac immobiliser. Zawór odcinajacy działa. Przez pierwszy dzień krecenia nie było zadnego błedu, teraz jest błąd ,, Regulator przepływu osiagniety został gurny limit,, tak samo było na starej pompie. Czy to moze byc wina komputera? Wpadłem na pomysł zmiany dawki, tak zmieniłem ze pompa zaczeła dawać poliwo. Ale silnik pracował na ponad 2tys obrotów jak zeszłem ponizej 1,2 to gasnie zero reakcji na gaz. Bład cały czas taki sam. Na silniku. Jak poczekam jeden dzień bład sie skasuje. I wraca po długim kreceniu silnikiem. Na dwuch pompach jest ten sam bład.silnik acv 2000r prosze o porady. Może jakiegos pompiarza.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 7 czerwca 2017, 21:35 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): wtorek, 14 marca 2017, 23:14
Posty: 7
Lokalizacja: Norwegia
model: Caravelle syncro
silnik: ACV

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 1 raz
Sam sobie odpowiem komputer nie czytał maksymalnej nastawy nastawiona i wywalał taki błąd.
Coś jest uwalone w kompie. Po wymianie ECU wszystko działa. Dzięki za porady hah.



Za ten wpis autor T4Artur podziękował: carol (czwartek, 8 czerwca 2017, 21:59)
  Statystyki: 4.55%
Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 8 czerwca 2017, 13:30 
Offline
nadteczkownik

Dołączył(a): wtorek, 13 kwietnia 2010, 23:05
Posty: 1032
Lokalizacja: Powiat żuromiński,woj. Mazowieckie
model: T4
silnik: ACV ,AXG

Podziękował: 70 razy
Pomógł: 37 razy
Wychodzi z tego ze czyszczenie nastawnika to nie takie hop siu. Tez mnie to czeka ale moze zlece to innej osobie.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 8 czerwca 2017, 21:59 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): czwartek, 18 lipca 2013, 17:23
Posty: 69
model: t4
silnik: 2,5=102km

Podziękował: 2 razy
Pomógł: 3 razy
Dzięki Tobie wiemy coś więcej o swoich autach i potencjalnych usterkach
Pomruk i piwko za upór i rozwiązanie problemu. <england>


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 13 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 12 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB