T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest wtorek, 23 kwietnia 2024, 15:57

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 33 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 21 lutego 2017, 14:54 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 8 czerwca 2012, 13:00
Posty: 2376
Lokalizacja: Łomianki/Warszawa
opis: Kapitan eMO
model: Escapade, holenderka
silnik: 2,5 TDI AXG,ACV,AJT+

Podziękował: 186 razy
Pomógł: 209 razy
Kometa21 napisał(a):
..ale jak znaleźć kogoś kto by się tym uczciwie zajął, szczególnie tą mapą

Pisz do użytkowników o nickach : Mikoli, Chmielik


_________________
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym.
Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie.
Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 21 lutego 2017, 22:42 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): środa, 15 grudnia 2010, 18:00
Posty: 4148
Lokalizacja: Kraków
model: Bestel > Business
silnik: T4 2.5 ACV > AXG

Podziękował: 81 razy
Pomógł: 226 razy
Kometa21 napisał(a):
podkarpacie, okolice Rzeszowa

Kenobi napisał(a):
Na tych wtryskach nawet super gość od zmiany map nie wysteruje tego silnika aby idealnie działał ( bez dalszych wyżej opisanych modyfikacji ), zawsze będzie kopcił, szkoda motoru.
Najtaniej byłoby chyba zamontować wtryskiwacze z wersji 102km i zrobić pod nie mapę tylko porządną.


najbardziej przemawia do mnie ten wariant (choć to tylko moja intuicja), ale jak znaleźć kogoś kto by się tym uczciwie zajął, szczególnie tą mapą



najbardziej sensowna propozycja, a wtryski AXG spokojnie się sprzedadzą - powinien wyjść kolega na "zero"

niebieski-n2 napisał(a):
Kometa21 napisał(a):
..ale jak znaleźć kogoś kto by się tym uczciwie zajął, szczególnie tą mapą

Pisz do użytkowników o nickach : Mikoli, Chmielik


dobry kierunek

Kometa21 - po ogarnięciu mechaniki kierunek kraków na zrobienie mapy bo jednego mamy tutaj dobrego gościa co potwierdze ja, chemik, kubek, piccolo i jeszcze kilku by się znalazło


_________________
Obrazek



Za ten wpis autor notri podziękował: Kometa21 (środa, 22 lutego 2017, 17:46)
  Statystyki: 4.55%
Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 22 lutego 2017, 17:59 
Offline
nadteczkownik

Dołączył(a): wtorek, 13 kwietnia 2010, 23:05
Posty: 1032
Lokalizacja: Powiat żuromiński,woj. Mazowieckie
model: T4
silnik: ACV ,AXG

Podziękował: 70 razy
Pomógł: 37 razy
Uderz do kolegi chemik tylko on pewnie w Holandii siedzi.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 22 lutego 2017, 18:36 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): środa, 15 grudnia 2010, 18:00
Posty: 4148
Lokalizacja: Kraków
model: Bestel > Business
silnik: T4 2.5 ACV > AXG

Podziękował: 81 razy
Pomógł: 226 razy
peters napisał(a):
Uderz do kolegi chemik tylko on pewnie w Holandii siedzi.


juz dawno zjechał


_________________
Obrazek


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 22 lutego 2017, 21:05 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): wtorek, 22 listopada 2011, 01:06
Posty: 14
Lokalizacja: Warszawa
model: T4 syncro
silnik: 2,5 tdi AJT

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 3 razy
Mój AJT ma dokładnie taką przeróbkę,czyli wtryski od 150 KM, IC od ACV ,zrobioną turbinę hybryda i profesjonalny program na 145KM z płynnym momentem.Wszystko działa od ok.4 lat bezawaryjnie,czyli da się.Ja jestem bardzo zadowolony.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 22 lutego 2017, 22:28 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 12306
Lokalizacja: DW
model: T4
silnik: 1.9 TD...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 327 razy
Pomógł: 1042 razy
A co dokładnie w tej hybrydzie siedzi?


_________________
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 22 lutego 2017, 22:43 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): wtorek, 22 listopada 2011, 01:06
Posty: 14
Lokalizacja: Warszawa
model: T4 syncro
silnik: 2,5 tdi AJT

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 3 razy
Wirnik od strony wydechu był powiększony z tego co pamietam.
Chyba obie strony były powiększane,ale w jakiej proporcji to nie pamiętam.


Ostatnio edytowano środa, 22 lutego 2017, 22:53 przez Kenobi, łącznie edytowano 1 raz
post pod postem, proszę używaj opcji Edycja


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 22 lutego 2017, 22:58 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 11 października 2010, 12:17
Posty: 1081
model: T4
silnik: ARL+

Podziękował: 23 razy
Pomógł: 67 razy
Robby napisał(a):
.....czyli da się

Wszystko się da, "tylko" kwestia portfela i wyobraźni.


_________________
220/440 <09>



Za ten wpis autor ostryt4 podziękował: Kenobi (czwartek, 23 lutego 2017, 08:15)
  Statystyki: 4.55%
Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 22 lutego 2017, 23:58 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): środa, 15 grudnia 2010, 18:00
Posty: 4148
Lokalizacja: Kraków
model: Bestel > Business
silnik: T4 2.5 ACV > AXG

Podziękował: 81 razy
Pomógł: 226 razy
Robby napisał(a):
Mój AJT ma dokładnie taką przeróbkę,czyli wtryski od 150 KM, IC od ACV ,zrobioną turbinę hybryda i profesjonalny program na 145KM z płynnym momentem.Wszystko działa od ok.4 lat bezawaryjnie,czyli da się.Ja jestem bardzo zadowolony.


tak też można - przyznaje rację, ale program muasi być dobrze napisany czyli delikatnie w dołem


_________________
Obrazek


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 23 lutego 2017, 08:15 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 11:23
Posty: 7427
Lokalizacja: Warszawa
opis: niech moc będzie z wami
model: Caravelle x 2
silnik: ACV i AHY

Podziękował: 72 razy
Pomógł: 801 razy
Dyskusja zaczyna schodzić na manowce względem tematu wątku.


_________________
"Światem rządzi miłość! Ja na przykład kocham się napić "
Jedyną rzeczą sprawiedliwie rozdzieloną między ludzi jest rozum,
jeszcze nie spotkałem osoby która stwierdziłaby, że ma go za mało


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 23 lutego 2017, 10:16 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): sobota, 18 lutego 2017, 14:26
Posty: 5
model: T4 Multivan
silnik: 2,5 TDI

Podziękował: 3 razy
Pomógł: 0 razy
Kenobi napisał(a):
Dyskusja zaczyna schodzić na manowce względem tematu wątku.


dokładnie, potwierdzam ale dziękuję wszystkim za podpowiedzi.
Wiem już dużo więcej niż na początku. Jestem pewny że nie chcę iść w kierunku 150KM.
Chcę w miarę jak NAJPROŚCIEJ, RACZEJ TANIO I MOŻLIWIE NAJBARDZIEJ BEZPROBLEMOWO sprawić aby mój busik w miarę jechał od ruszenia i nie kopcił.
Nie chcę udowadniać sobie i innym że
ostryt4 napisał(a):
Wszystko się da, "tylko" kwestia portfela i wyobraźni.

chcę jeździć a nie ciągle ładować w busa kasę - BUS ma służyć mi a nie ja jemu:)

-zastanawiam się między AJT, AFN 1.9, ACV,

-wie ktoś jakie są nazwy, oznaczenia tych 2 rodzajów wtryskiwaczy montowanych orginalnie w silnikach AJT 88KM, żeby się nie wpakować znowu w te których nie da się w sensownych pieniądzach zregenerować?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 4 marca 2017, 21:53 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): sobota, 18 lutego 2017, 14:26
Posty: 5
model: T4 Multivan
silnik: 2,5 TDI

Podziękował: 3 razy
Pomógł: 0 razy
Udało się odnaleźć oryginalne wtryskiwacze wymontowane z mojego AJT o symbolach:
074 130 201L Stanadyne33731 SA4 ITALY 05-02 - 2szt
074 130 201L Stanadyne33731 SA4 ITALY 04-02 – 2szt.
I wtrysk sterujący 074 130 202N Stanadyne 33738 SA4 ITALY 49-01.

Mam już je sprawdzone, przeczyszczone (nie są bardzo zajechane ale ich charakterystyka pracy od nowości jest już podobno dużo gorsza od Bosch-owskich) . Będę próbował przełożyć ich z powrotem, a 216 pewnie sprzedam.

Okazało się, że mapowanie mojego silnika nie polegało na wgraniu nowej mapy tylko na zmodyfikowaniu oryginalnej.
Zobaczę jak będzie jeździł ale w przyszłości prawdopodobnie przymierzę się żeby zamontować wtryskiwacze z wersji 102km i zrobić pod nie mapę i dołożyć IC. Czy to wystarczy żeby przyzwoicie jeździł czy będę potrzebował coś jeszcze dokupić i wymienić ? (bo ktoś np mówił że lepiej też od razu wymienić pompę, bo ta od tych włoskich wtrysków też może nie działać najlepiej z wtryskami ACV ??? )


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 4 marca 2017, 21:58 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:44
Posty: 4159
model: ...
silnik: ...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 48 razy
Pomógł: 161 razy
Pompa ta sama, a co do wtrysków weź kup od acv używki i będzie działać bez kombinacji


_________________
Bandyci Mogą Wszystko
Pamiętaj ,ze gaz niszczy silniki ,ale tylko tym ,którzy go nie maja :mrgreen:
"Nie dyskutuj z idiotą, sprowadzi cie do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem..."


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 33 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB