T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest piątek, 29 marca 2024, 01:14

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 11 lutego 2017, 12:46 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): wtorek, 22 września 2015, 23:46
Posty: 41
Lokalizacja: Łódź
model: Volkswagen Multivan
silnik: 2.4 Diesel

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Witam. Z tego co się orientuje, to w moim t4 była regenerowana pompa wtryskowa, z resztą przy -10 pali po jednym nagrzaniu świec żarowych. SIlnik jest 2.4D ciągnie do 150 na miękko przy 78 koniach, więc raczej na wszystkich garach śmiga, przy rozruchu trochę zatrzęsie i dołączają się kolejne cylki, po 5-10 sekundach chodzi normalnie.

Ale do rzeczy: w kabinie śmierdzi paliwem, nie wiem, dlaczego? Jak się przełączy nawiew na wewnętrzny to jest ok, jak się weźmie powietrze z zewnątrz to tym ropskiem można się nieźle zaczadzić. Śmierdzi to niech se śmierdzi, byleby mi jutro w trasie nie stanął. Nie wiem spalanie też jakieś drastyczne nie jest, olej to liquimoly 10W40 MOS2.


Co mogę sprawdzić?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 11 lutego 2017, 13:00 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): poniedziałek, 23 stycznia 2017, 09:22
Posty: 17
model: T 4
silnik: 1,9

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Sprawdź powroty też tak miałem

Wysłane z mojego HTC One A9 przy użyciu Tapatalka


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 11 lutego 2017, 13:33 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 12295
Lokalizacja: DW
model: T4
silnik: 1.9 TD...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 326 razy
Pomógł: 1036 razy
Gdzieś musi olej napędowy wyciekać, nie ma innej opcji


_________________
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 11 lutego 2017, 20:33 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): sobota, 12 kwietnia 2014, 19:03
Posty: 113
model: Multivan
silnik: 1,9

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 6 razy
Też kiedyś mi śmierdziało i długo nie mogłem zlokalizować, w końcu doszedłem, ze podcieka z wtrysku. Wymieniłem podkładki i spokój


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 11 lutego 2017, 22:59 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): czwartek, 17 lipca 2014, 16:37
Posty: 399
Lokalizacja: DWR-DTR
model: T4yncro
silnik: 2.4d
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 38 razy
Pomógł: 34 razy
Zaglądnij pod machę. posłuż sie wzrokiem i węchem. U mnie też tak było, wystarczyło rurki przelewów zmienić.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 12 lutego 2017, 00:02 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 12295
Lokalizacja: DW
model: T4
silnik: 1.9 TD...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 326 razy
Pomógł: 1036 razy
Ja np, musiałem dociagnąć jedną rurkę od wtryskiwacza na wyjściu z pompy, bo się sączyło.


_________________
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
cron

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB