T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest sobota, 20 kwietnia 2024, 12:09

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 24 stycznia 2017, 12:42 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): poniedziałek, 23 stycznia 2017, 09:22
Posty: 17
model: T 4
silnik: 1,9

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Witam serdecznie wszystkich Forumowiczów


Zgłszam się z prośbą o pomoc w rekonstrukcji układu chłodzenia w VW 1,9 TD .
Mianowicie już 2 razy wywiało mi uszczelkę pod głowicą , i nie chcę popełnić więcej błędów
pytanie moje brzmi czy jest tu ktoś kto dysponuje dokumentacją fotograficzną układu chłodzenia .
Tak wiem widziałem wszystkie schematy z etca i przeczytałem chyba wszystkie posty z tematu chłodzenia ale dalej nie mogę rozwiać swoich wątpliwości co do orginalaności mojego układu .
Ewentulanie czy jest możliwość abym to ja dodał zdjęcia a wy byście fachowym okiem zerkneli , i udzelili porady

Z góry bardzo dziękuje za odpowiedzi :)


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 24 stycznia 2017, 14:41 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 11 października 2010, 12:17
Posty: 1081
model: T4
silnik: ARL+

Podziękował: 23 razy
Pomógł: 67 razy
Może pompa wody biega w złą stronę ?


_________________
220/440 <09>


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 24 stycznia 2017, 17:49 
Offline
teczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 23 lipca 2015, 21:13
Posty: 505
Lokalizacja: Lubuskie blisko Granicy
model: vw t4
silnik: 2.5TDI ACV

Podziękował: 49 razy
Pomógł: 60 razy
szczerze wątpie aby bieg pompy miał wpływ na wywalenie uszczelki, sam jeździłem ze źle założonym paskiem przez 3 lata i nic się nie działo .Przyczyny wywalania uszczelki szukałbym w nie równym bloku głowicy ewentualnie jakiś wżerach czy pęknięciach tych elementów. Może nie sprawny termostat .


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 24 stycznia 2017, 18:02 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 11 października 2010, 12:17
Posty: 1081
model: T4
silnik: ARL+

Podziękował: 23 razy
Pomógł: 67 razy
SANCZO napisał(a):
jeździłem ze źle założonym paskiem przez 3 lata i nic się nie działo

Witaj w klubie <good>
....ale niech się upewni.
Przyczyna pewnie leży gdzieś indziej.


_________________
220/440 <09>


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 24 stycznia 2017, 19:25 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): poniedziałek, 23 stycznia 2017, 09:22
Posty: 17
model: T 4
silnik: 1,9

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Blok sprawdzony , głowica po kapitalnym remoncie
Bardzo proszę o pomoc już nie daje rady


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 24 stycznia 2017, 20:21 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 11:23
Posty: 7427
Lokalizacja: Warszawa
opis: niech moc będzie z wami
model: Caravelle x 2
silnik: ACV i AHY

Podziękował: 72 razy
Pomógł: 801 razy
Jeśli silnik się nie przegrzewa to problemy z uszczelką nie są spowodowane układem chłodzenia.
Zapewne ktoś ci pomoże, jakbyś jeszcze napisał skąd jesteś to może ktoś by miał niedaleko i podjechał albo wrzucaj swoje zdjęcia.


_________________
"Światem rządzi miłość! Ja na przykład kocham się napić "
Jedyną rzeczą sprawiedliwie rozdzieloną między ludzi jest rozum,
jeszcze nie spotkałem osoby która stwierdziłaby, że ma go za mało


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 24 stycznia 2017, 21:17 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 16 lutego 2015, 23:42
Posty: 1128
Lokalizacja: Ursus
model: T4 Multivan
silnik: 2.4D AAB

Podziękował: 21 razy
Pomógł: 80 razy
Głowice dokręcałeś kluczem dynamometrycznym i zachowałeś kolejność dokręcania ?


_________________
Jeśli chcesz dojechać daleko, musisz jechać powoli.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 24 stycznia 2017, 21:46 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): poniedziałek, 23 stycznia 2017, 09:22
Posty: 17
model: T 4
silnik: 1,9

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Jestem z Katowic
Auto stoi w Sosnowcu
Głowica skręcona według kolejności podanej na opakowaniu od uszczelki, kluczem dynamometrycznym na 2 razy, jak w instrukcji .


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 24 stycznia 2017, 22:56 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 16 lutego 2015, 23:42
Posty: 1128
Lokalizacja: Ursus
model: T4 Multivan
silnik: 2.4D AAB

Podziękował: 21 razy
Pomógł: 80 razy
A masz przedmuchy do płynu, bąbelki w płynie ? A jak krawędź bloku ?
I jeszcze jedno: często przy zdejmowaniu głowicy w miejsce wykręconych szpilek dostaje się płyn i jeżeli się go nie wydmucha to nie dokręci się odpowiednio głowicy


_________________
Jeśli chcesz dojechać daleko, musisz jechać powoli.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 24 stycznia 2017, 23:28 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): poniedziałek, 23 stycznia 2017, 09:22
Posty: 17
model: T 4
silnik: 1,9

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Victus
Dziękuję ci że podpowiadasz mi co może być
muszę tylko dopowiedzieć iż t4 stoi poskładane
zostaje tylko zalać układ płynem ale tego nie
chcę robić do momentu aż nie wyjaśnię co z tym całym układem jest nie tak .


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 25 stycznia 2017, 00:24 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 16 lutego 2015, 23:42
Posty: 1128
Lokalizacja: Ursus
model: T4 Multivan
silnik: 2.4D AAB

Podziękował: 21 razy
Pomógł: 80 razy
Zalej wodą i posprawdzaj temperaturę, może źle wskazuję temperaturę i nie włączają się wentylatory.
W jakiej sytuacji wywaliło Ci te uszczelki ?


_________________
Jeśli chcesz dojechać daleko, musisz jechać powoli.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 25 stycznia 2017, 03:50 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 12306
Lokalizacja: DW
model: T4
silnik: 1.9 TD...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 327 razy
Pomógł: 1041 razy
Dawaj zdjęcia


_________________
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 25 stycznia 2017, 12:12 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): poniedziałek, 23 stycznia 2017, 09:22
Posty: 17
model: T 4
silnik: 1,9

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
I raz zaraz po wymianie rozrządu oleju itp. Ruszyłem było ok rano odpaliłem ok ruszyłem A4 w kierunku Zabrza i zaczął się grzać zatrzymałem się sprawdzam co się stało okazało się że pękł wąż tzn rozdarło go na długości 10 CM
Wymieniłem wąż ale dalej jazdy już nie było słaba strasznie spalanie oleju na poziomie 1.8 l na 100 KM
Zapadła decyzja należy reanimować i zrobiłem głowicę remont kapitalny , pierścienie i panewnki . Złożyłem odpaliłem ruszyłem wszystko ok jechałem do Niemiec w Zgorzelcu sprawdzam płyn czy ok odkręcam korek na zbiorniku wyrownawczym a tu gejzer wyleciał ,uzupełniłem płyn korek zostawiłem luźny i ruszyłem dalej . Dojechalem na miejsce kolega przywiózł z Polski zbiorniczek nowy i korek termostat założyłem wszystko odpowietrzyłem ruszyłem na Słowację w Austrii zagotowałem T4 na twardo wróciła na lawecie . Rozebrałem głowicę oddałem na testy jest z nią wszystko ok szczelna prosta sprawa , a gość który ją przyjmował powiedział że na milion procent nie było uszczelki tzn że wywiało uszczelkę
Więc zamontowałam ją kolejny raz dolożyłem turbina z Golfa mk3 i szukam kogoś kto powie co mam dalej robić [LOUDLY CRYING FACE][LOUDLY CRYING FACE][LOUDLY CRYING FACE][LOUDLY CRYING FACE][LOUDLY CRYING FACE]

Wysłane z mojego HTC One A9 przy użyciu Tapatalka


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 25 stycznia 2017, 12:18 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): poniedziałek, 23 stycznia 2017, 09:22
Posty: 17
model: T 4
silnik: 1,9

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
zdjęcie


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 25 stycznia 2017, 12:19 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): poniedziałek, 23 stycznia 2017, 09:22
Posty: 17
model: T 4
silnik: 1,9

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
zdjęcie


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 25 stycznia 2017, 12:20 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): poniedziałek, 23 stycznia 2017, 09:22
Posty: 17
model: T 4
silnik: 1,9

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
zdjęcie


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 25 stycznia 2017, 12:22 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): poniedziałek, 23 stycznia 2017, 09:22
Posty: 17
model: T 4
silnik: 1,9

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
zdjęcie


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 25 stycznia 2017, 14:13 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 8 czerwca 2012, 13:00
Posty: 2376
Lokalizacja: Łomianki/Warszawa
opis: Kapitan eMO
model: Escapade, holenderka
silnik: 2,5 TDI AXG,ACV,AJT+

Podziękował: 186 razy
Pomógł: 209 razy
Przeczytaj proszę regulamin tego forum, pkt.1 chociażby, rejestrując się tutaj teoretycznie powinieneś to zrobić i go zaakceptować.
Proszę zatem, edytuj swoje posty i zastosuj się do:
- pkt.20 regulaminu forum (możesz jeszcze nie potrafić ogarniać tematu zdjęć i walisz post pod postem, ale przynajmniej zdjęcia wstawiasz prawidłowo - OK rozumiemy ;) )
- pkt.26 regulaminu - tutaj absolutnie bełkot nie będzie tolerowany, od początku kariery, zwłaszcza, że sam zwracałem Ci uwagę dwa razy i Ślimak z raz na pewno.
Prosimy o stosowanie znaków interpunkcyjnych, tak, aby wypowiedź była czytelna i zrozumiałe i aby nikt nie musiał się domyślać, co autor miał na myśli.


_________________
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym.
Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie.
Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 25 stycznia 2017, 14:17 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): poniedziałek, 23 stycznia 2017, 09:22
Posty: 17
model: T 4
silnik: 1,9

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Ok rozumiem przepraszam .

Wysłane z mojego HTC One A9 przy użyciu Tapatalka


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 25 stycznia 2017, 14:22 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 12306
Lokalizacja: DW
model: T4
silnik: 1.9 TD...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 327 razy
Pomógł: 1041 razy
Nic na tych zdjęciach nie widać, tak je zrobiłeś. Ale na pierwszy rzut oka wygląda na jakąś straszną rzeźbę.

Dobrze by było jakbyś napisał który wąż idzie skąd dokąd..


_________________
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB