T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest środa, 24 kwietnia 2024, 11:24

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 18 stycznia 2017, 18:28 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): środa, 11 stycznia 2017, 00:45
Posty: 1
model: t4
silnik: 2.5

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
witam robimy busika do straży, mamy auto z 2001 roku, w którym uszkodzony jest silnik, pompa wtryskowa ma wtyczkę na 9 pinów, kupiliśmy rozbitego dawce z silnikiem też 2.5 tdi z 1997 roku, lecz sterownik pompy ma wtyczkę na 7 pinów, jak wygląda sprawa swapa? mechanicznie silnik już mamy przerzucony, jak wygląda sprawa z elektryką? i oczywiście z zegarami...

pomocy.....


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 18 stycznia 2017, 20:43 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 11:23
Posty: 7427
Lokalizacja: Warszawa
opis: niech moc będzie z wami
model: Caravelle x 2
silnik: ACV i AHY

Podziękował: 72 razy
Pomógł: 801 razy
Według mnie 10 pinów, w tym z 97 roku powinny być dwie wtyczki jedna 7 pin i druga bodajże od immo albo raczej zaworu odcinającego 3 pin, kable trzeba przełożyć zgodnie z numeracją, jest taka sama.
Od razu napiszę, że tego nie robiłem info mam od forumowego kolegi Radekmark2, bo on robił taką przekładkę.


_________________
"Światem rządzi miłość! Ja na przykład kocham się napić "
Jedyną rzeczą sprawiedliwie rozdzieloną między ludzi jest rozum,
jeszcze nie spotkałem osoby która stwierdziłaby, że ma go za mało


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 18 stycznia 2017, 21:13 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 12306
Lokalizacja: DW
model: T4
silnik: 1.9 TD...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 327 razy
Pomógł: 1042 razy
Przełóż nastawnik albo starą pompę jak się bawić nie chcecie w lutowanie


_________________
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 18 stycznia 2017, 21:35 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): sobota, 30 marca 2013, 23:27
Posty: 1223
Lokalizacja: ESI
model: Zwykły TRANSPORTER
silnik: 2.5 TDI ACV

Podziękował: 69 razy
Pomógł: 116 razy
Co tu gdybać, ja bym wstawił starszy/sprawny silnik a elektryke zostawił z nowego. Przy silniku tylko przełożyć osprzęt nie pasujący pod nowszą elektryke i tyle ;)


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB