T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest wtorek, 16 kwietnia 2024, 08:50

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 22 grudnia 2016, 13:26 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): sobota, 17 września 2016, 16:26
Posty: 24
model: Multivan
silnik: 2,4D --> 1,9tdi

Podziękował: 2 razy
Pomógł: 0 razy
Witam Panowie
Mam taki problem, mianowicie silnik (2,4D AAB) dopóki się nie nagrzeje , na biegu jałowym szarpie (skacze) na wszystkie strony obroty około 400, przytrzymując gaz i utrzymując obroty około 800 - 900 wszystko jest ok. Podczas jazdy wszystko ok. Kręcenie śrubą regulacyjną nie przynosi efektu. Mechanik ustawiał kąt wtrysku i to również nie przyniosło efektu, a od mechanika usłyszałem pompa do wymiany, może ktoś będzie miał jakiekolwiek sugestie .


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 22 grudnia 2016, 13:42 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 11 października 2010, 12:17
Posty: 1081
model: T4
silnik: ARL+

Podziękował: 23 razy
Pomógł: 67 razy
Rzucił bym okiem na kompresję na zimnym....
Ewentualnie może nie działać przyśpieszacz kąta wtrysku w pompie ale to raczej były by problemy z uruchomieniem.


_________________
220/440 <09>


Ostatnio edytowano czwartek, 22 grudnia 2016, 14:34 przez slimak, łącznie edytowano 1 raz
Post pod postem.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 23 grudnia 2016, 16:51 
Offline
teczkownik

Dołączył(a): sobota, 19 lutego 2011, 11:29
Posty: 869
Lokalizacja: Łańcut
model: Caravelle
silnik: 2.4D

Podziękował: 48 razy
Pomógł: 68 razy
Nie wiem czy pomogę ale ja miałem podobne objawy zrobił fachman pompę ustawił i dalej trzęsło zabrałem się do wymiany poduszek wszystkich jedna po drugiej dopiero wymiana wszystkich trzech pomogła ,może tu trzeba szukać przyczyny


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 23 grudnia 2016, 19:44 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): sobota, 17 września 2016, 16:26
Posty: 24
model: Multivan
silnik: 2,4D --> 1,9tdi

Podziękował: 2 razy
Pomógł: 0 razy
Będę wszystko sprawdzał po kolei z góry dzięki za wszelakie sugestie i podpowiedzi , na razie nie mam zbytnio czasu "święta" , ale dzisiaj znalazłem przepalone bezpieczniki [foto] miałem cichą nadzieję że znalazłem problem , wymieniłem ale niestety.... beksa


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 23 grudnia 2016, 19:55 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 24 listopada 2015, 13:59
Posty: 3360
Lokalizacja: Warszawa
model: T4 Multivan '95
silnik: 2.4D AAB
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 223 razy
Pomógł: 223 razy
To są MSZ bezpieczniki od wentylatorów chłodnicy (2 x 50A).


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 30 stycznia 2017, 22:47 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): sobota, 17 września 2016, 16:26
Posty: 24
model: Multivan
silnik: 2,4D --> 1,9tdi

Podziękował: 2 razy
Pomógł: 0 razy
Trochę to trwało, z racji mojej nieobecności w kraju i niestety mój mechanik miał rację bez wymiany pompy się nie obyło.
Ale teraz po odpaleniu spokój <31> . Dzięki


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB