T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest czwartek, 28 marca 2024, 11:42

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 37 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 6 czerwca 2016, 15:38 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): piątek, 9 października 2015, 00:38
Posty: 420
Lokalizacja: Opolskie
opis: T4 Caravelle Long
model: T4 Caravelle
silnik: 2,5 AXG
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 20 razy
Pomógł: 17 razy
alekssi napisał(a):
ok, jak już będę miał gotowe logi od razu je tutaj wrzucę.

No i w baterię zainwestuj. Nie wiem w ogóle czy twój laptop uciągnie program,ponieważ nie wiem czym dysponujesz. Powinno być ok.
ostryt4 napisał(a):
....a do dynamicznych bardzo długi przedłużacz <57>

Myślę że kilometr by wystarczył <01>


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 6 czerwca 2016, 15:42 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): czwartek, 1 stycznia 2015, 08:25
Posty: 214
model: T4
silnik: ACV

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 11 razy
ostryt4 napisał(a):
....a do dynamicznych bardzo długi przedłużacz <57>


Lub przetwornicę 12/230V...


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 6 czerwca 2016, 15:52 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 12294
Lokalizacja: DW
model: T4
silnik: 1.9 TD...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 326 razy
Pomógł: 1036 razy
Nie polecam podpinać zasilania laptopa do auta w momencie korzystania z obd, można sobie sfajczyć szybko elektronikę jak np. kolega tutaj http://t4-forum.pl/viewtopic.php?p=148074#p148074


_________________
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 6 czerwca 2016, 16:04 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 11 października 2010, 12:17
Posty: 1081
model: T4
silnik: ARL+

Podziękował: 23 razy
Pomógł: 67 razy
Probe041 napisał(a):
Nie polecam podpinać zasilania laptopa do auta w momencie korzystania z obd, można sobie sfajczyć szybko elektronikę jak np. kolega tutaj viewtopic.php?p=148074#p148074


<j>

A to pech...


_________________
220/440 <09>


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 6 czerwca 2016, 16:11 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 12294
Lokalizacja: DW
model: T4
silnik: 1.9 TD...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 326 razy
Pomógł: 1036 razy
Temat znany wtajemniczonym :)


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


_________________
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 23 czerwca 2016, 21:36 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): poniedziałek, 28 kwietnia 2014, 16:44
Posty: 14
model: Caravelle
silnik: 2.5

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Obyło się bez mojej ingerencji w logi. Udało mi się odstawić auto do serwisu Woliński w Skrobowie koło Lubartowa. Co ciekawe Panowie z serwisu dziś mi powiedzieli, że problem leżał we wtryskiwaczach oraz źle ustawionym kącie wtrysku. Kolejną ciekawostką jest fakt iż 3 miesiące temu regenerowałem wtryskiwacze w firmie Woliński ale koło Świdnika ( zapłaciłem tam 1600 zł).
Panowie z Lubartowa powiedzieli, że były zeszlifowane obudowy wtrysków oraz źle ustawione ciśnienia. Dziś przełożyli obudowy wtryskiwaczy ale zostawili końcówki. Stwierdzili , że już jest ok, koszt 1200 zł.... cóż, pora zadzwonić do firmy która regenerowała wtryski pierwszy raz.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 13 marca 2018, 20:09 
Offline
nadteczkownik

Dołączył(a): wtorek, 13 kwietnia 2010, 23:05
Posty: 1032
Lokalizacja: Powiat żuromiński,woj. Mazowieckie
model: T4
silnik: ACV ,AXG

Podziękował: 70 razy
Pomógł: 37 razy
Koledzy niedyczytalem I nie znalazlem kata wtrysku w tym temacie dla AXG? Taki sam jak dla ACV ? Czyli 45-50 ? Jak to szanowny kolega Kenobi jak sie nie myle napisał w innym temacie. Jak mam 46-50 to chyba idealnie czy nie ? Podpowiedz cie prosze.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 13 marca 2018, 21:06 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 12294
Lokalizacja: DW
model: T4
silnik: 1.9 TD...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 326 razy
Pomógł: 1036 razy
Na tdi timing jak wejdziesz to będzie dla axg w menu


_________________
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum



Za ten wpis autor Probe041 podziękował: peters (środa, 14 marca 2018, 15:14)
  Statystyki: 4.55%
Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 14 marca 2018, 00:37 
Offline
nadteczkownik

Dołączył(a): wtorek, 13 kwietnia 2010, 23:05
Posty: 1032
Lokalizacja: Powiat żuromiński,woj. Mazowieckie
model: T4
silnik: ACV ,AXG

Podziękował: 70 razy
Pomógł: 37 razy
Wlasnie w tym problem ze nie mam tego silnika AXG. Z 2,5tdi to mam ACV z T4 i z audi AAT . Ostatnio mechanik mi ustawil z tego co sprawdzalem byl od 39 do 46. Lecz jak byl zminy troche kopcil. Teraz wzialem sie sam za to i chce ustawic jak nalezy,bo z mechanikiem nie podyskutuje ustawil i mowi ze jest dobrze.
Doszlem sam, ma byc 55-60.Z tego co mysle dobrze napisal kolega Goral.

http://www.t4-forum.pl/viewtopic.php?f= ... 15&start=0

https://www.dieselschrauber.org/Solldat ... er_VE.html

Ktos korzysta z tej tabeli i ma to np. w PDF ? Chce to wydrukowac sobie .


Ostatnio edytowano środa, 14 marca 2018, 15:15 przez peters, łącznie edytowano 1 raz

Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 14 marca 2018, 11:29 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 11:23
Posty: 7425
Lokalizacja: Warszawa
opis: niech moc będzie z wami
model: Caravelle x 2
silnik: ACV i AHY

Podziękował: 71 razy
Pomógł: 801 razy
Odpal grupę 004 i tam w drugim okienku masz żądanie ECU, a w 3 rzeczywisty kąt. Mają się pokrywać i wszystko. Dla AXG faktycznie 55-60 jest też o.k.


_________________
"Światem rządzi miłość! Ja na przykład kocham się napić "
Jedyną rzeczą sprawiedliwie rozdzieloną między ludzi jest rozum,
jeszcze nie spotkałem osoby która stwierdziłaby, że ma go za mało


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 14 marca 2018, 11:43 
Offline
nadteczkownik

Dołączył(a): wtorek, 13 kwietnia 2010, 23:05
Posty: 1032
Lokalizacja: Powiat żuromiński,woj. Mazowieckie
model: T4
silnik: ACV ,AXG

Podziękował: 70 razy
Pomógł: 37 razy
Kenobi właśnie sek w tym ze sie pokrywaja, ( okno 2 z 3) ale wartosc mam nizsza 46 -50.

Dla tych co lubia czytac i cos wiedziec. (Mysle ze nie naraze sie moderatorom za wklejenie linka do innego forum ).
https://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f ... G&start=14


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 14 marca 2018, 14:54 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 11:23
Posty: 7425
Lokalizacja: Warszawa
opis: niech moc będzie z wami
model: Caravelle x 2
silnik: ACV i AHY

Podziękował: 71 razy
Pomógł: 801 razy
peters napisał(a):
Kenobi właśnie sek w tym ze sie pokrywaja, ( okno 2 z 3) ale wartosc mam nizsza 46 -50.

To ja bym zostawił.


_________________
"Światem rządzi miłość! Ja na przykład kocham się napić "
Jedyną rzeczą sprawiedliwie rozdzieloną między ludzi jest rozum,
jeszcze nie spotkałem osoby która stwierdziłaby, że ma go za mało



Za ten wpis autor Kenobi podziękował: peters (środa, 14 marca 2018, 15:14)
  Statystyki: 4.55%
Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 16 marca 2018, 00:55 
Offline
nadteczkownik

Dołączył(a): wtorek, 13 kwietnia 2010, 23:05
Posty: 1032
Lokalizacja: Powiat żuromiński,woj. Mazowieckie
model: T4
silnik: ACV ,AXG

Podziękował: 70 razy
Pomógł: 37 razy
Za duzo poprawialem bo chcialem jak najlepiej (okolice 58) i po rozgrzaniu kat sie pojawil na 65. Wiec madry polak po szkodzie.
Jutro musze walczyc od nowa,z tego wzgledu ze mam stary przod musze wyjac chłodnice aby zrobic to jak najlpiej.Uff ciezko utrafic aby bylo idealnie,lekko w jedno strone a tu za duzo albo za malo.
A rolka nie umie ustawic tylko kolem od walka rozrzadu.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 29 marca 2018, 02:03 
Offline
nadteczkownik

Dołączył(a): wtorek, 13 kwietnia 2010, 23:05
Posty: 1032
Lokalizacja: Powiat żuromiński,woj. Mazowieckie
model: T4
silnik: ACV ,AXG

Podziękował: 70 razy
Pomógł: 37 razy
Pytanie do bardziej kumatych ode mnie. Czy to normalne ze kat wtrysku na zimnym jest lekko opuzniony a na rozgrzanym jest prawidłowy lub lekko przyspieszony. Zauwazylem to u siebie. Na zimnym jest w okolicach 50 jednostek a na 80'C jest ok. 60. Zmienia sie o okolo 10 jednostek ( stopni). Czy to prawidlowe jest ?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 29 marca 2018, 14:23 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 12294
Lokalizacja: DW
model: T4
silnik: 1.9 TD...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 326 razy
Pomógł: 1036 razy
Kąt się sprawdza na rozgrzanym, to norma że jest inaczej jak się silnik zagrzeje.


_________________
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 29 marca 2018, 15:29 
Offline
nadteczkownik

Dołączył(a): wtorek, 13 kwietnia 2010, 23:05
Posty: 1032
Lokalizacja: Powiat żuromiński,woj. Mazowieckie
model: T4
silnik: ACV ,AXG

Podziękował: 70 razy
Pomógł: 37 razy
Tylko pytam. Bo nigdy tego nie sprawdzalem tak dokladnie I na zimnym I na cieplym jak teraz.
Dopisze kilka slow, gdyz szukalem info co to jest ten zaworek wypelnienia BS grupa 4 okno 4.
Cytat z innego forum

" Block wartosci 004

Pole.1 aktualne obr. silnika w obr./min.
Pole. 2 wymagany kat poczatku tloczenia w stopnich
To wlasnie jest wartosc ktora nasz ECU obliczyl jako optymalny kat tloczenia w danej chwili.
Pole. 3 aktualny kat poczatku tloczenia w stopniach (wartosci po OT niektore programy diagnostyczne wykazuja jako wartosci negatywne )
To wartosc aktualna wyczytana z czujnika G80 i porownana do ustawienia walu korbowego- czujnik G28
Pole. 04 wspoczynnik „wysterowania „ zaworu N108 w procentach
Ta wartosc mowi nam jak sterowany jest zawor N108
Wartosc 0%- zawor calkowicie otwarty= kat na max. pozny
Wartosc 100% -zawor calkowicie zamkniety = kat na max. wczesny
( wartosci 0%i 100% sa tylko przykladowe i nigdy nie wystepuja.Jest to konstrukcyjnie uzaleznione. Jesli uzadzenia diagnostyczne wykazuja np. wartosci 100% lub nawet powyzej, nalezy przyjac, ze wartosc ta osiagnela mozliwe maximum. )

Ta wartosc powinna sie w czasie pracy silnika ciagle zmieniac ( chocby w niewielkim zakresie ). Jesli zauwazymy ze pole. 04 "oparlo sie" o koniec regulaci tzn. wartosc jest stala np. 5´% lub 95% to oznacza to ze regulacja nie dziala tak jak ma i albo mamy jakas usterke albo problem jest w ustawieniu mechanicznym poczatku tloczenia. "


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 20 stycznia 2021, 10:25 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): środa, 29 marca 2017, 08:56
Posty: 7
model: Multivan
silnik: 2,5TDI

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 0 razy
Witam
Mam problem z odpalaniem AHY 150km 2,5TDI w niższych temperaturach Zna ktoś dobrego fachowca w okolicach Wągrowca co ustawi poprawnie kąt wtrysku ??? Dodam że auto jest po wymianie kompletnego rozrządu kąt niby jest ustawiony no właśnie niby


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 37 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 14 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB