T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest piątek, 29 marca 2024, 14:45

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 20 kwietnia 2010, 21:54 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): wtorek, 13 kwietnia 2010, 19:22
Posty: 34

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Witam Panowie
W moim t4 2.4D AAB słychać metaliczny stukot na pewno to nie jest pompa vacupompa, pompuje hamulcem i nic nie cichnie, dźwięk słychać tak jak by z kolektora ssącego albo z pokrywy zaworów na ciepłym i zimnym silniku,

Możliwe, aby przeskoczył pasek rozrządu???? Jakie są tego następstwa???
Czy może jakaś szklanka się tak tłucze albo coś z zaworami??? i czy dalej można tak jeździć z tym stukotem.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 20 kwietnia 2010, 21:55 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 23:32
Posty: 1505
Lokalizacja: G O R L I C E
model: Transporter Looong
silnik: AAB Power +

Podziękował: 8 razy
Pomógł: 19 razy
Popychacze hydrauliczne kolego :) Zdejmij filtr powietrza i jeżeli jest dośc głośne dudnienie (na pracującym silniku rzecz jasna) to na bank popychacze :)


_________________
Obrazek
Dzikie laski, impra z hukiem - to nie dla mnie, jeżdze żukiem <53>


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 20 kwietnia 2010, 21:58 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): wtorek, 13 kwietnia 2010, 19:22
Posty: 34

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Wysokie są to koszta wymiany/naprawy i czy mogę dalej jeździć autem ?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 20 kwietnia 2010, 22:00 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 23:32
Posty: 1505
Lokalizacja: G O R L I C E
model: Transporter Looong
silnik: AAB Power +

Podziękował: 8 razy
Pomógł: 19 razy
Hmm... ja tak jeździlem 12tys km i nic sie nie działo bo na wyższych obrotach (od 1500 w góre) stukot zanikał. Popychacze z uszczelką pod pokrywe zaworów 250zł :)


_________________
Obrazek
Dzikie laski, impra z hukiem - to nie dla mnie, jeżdze żukiem <53>


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 20 kwietnia 2010, 22:04 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 11:23
Posty: 7425
Lokalizacja: Warszawa
opis: niech moc będzie z wami
model: Caravelle x 2
silnik: ACV i AHY

Podziękował: 71 razy
Pomógł: 801 razy
tak na prawdę przydałoby się nagranie, bo tak bez usłyszenia to mogą być wszystkie z wymienionych rzeczy
tu masz nagranie przeskoczonego paska o dwa zęby, jeszcze jeden i byłoby po głowicy:
http://kenobi1974.wrzuta.pl/film/0Kk2yF ... y_dzwiek_1

dopóki nie będziesz miał pewności co się tłucze ja bym nie jeździł w ogóle,
ale jeśli to tylko popychacze to pojeździsz nawet długo


_________________
"Światem rządzi miłość! Ja na przykład kocham się napić "
Jedyną rzeczą sprawiedliwie rozdzieloną między ludzi jest rozum,
jeszcze nie spotkałem osoby która stwierdziłaby, że ma go za mało


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 21 kwietnia 2010, 21:31 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): wtorek, 13 kwietnia 2010, 19:22
Posty: 34

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Wydaje mi się ze tłucze się jednak vacupompa choć nie jestem pewien nie ma takiego charakterystycznego metalicznego stukotu, jest zaś takie stałe klepanie niezależnie od obrotów silnika już mi się nie chce wykręcać vacu podłożyłem 3mm podkładkę po przejechaniu 1000km znowu klepie .co może być przyczyną w vacupompie tego klepania czy to już koniec.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 21 kwietnia 2010, 21:42 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 11:23
Posty: 7425
Lokalizacja: Warszawa
opis: niech moc będzie z wami
model: Caravelle x 2
silnik: ACV i AHY

Podziękował: 71 razy
Pomógł: 801 razy
sprawdzałeś jak wygląda ten wałek przedłużający pomiędzy vacum, a wałkiem rozrządu, może on się już tak wytarł, kosztuje w serwisie około 100 zł,

sam się nie spotkałem, ale czytałem o przypadkach w których wytarciu uległ wałek rozrządu na krzywce napędzającej vacum, to ostateczność


_________________
"Światem rządzi miłość! Ja na przykład kocham się napić "
Jedyną rzeczą sprawiedliwie rozdzieloną między ludzi jest rozum,
jeszcze nie spotkałem osoby która stwierdziłaby, że ma go za mało


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 24 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB