T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest czwartek, 8 grudnia 2016, 19:03

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 13 stycznia 2011, 14:23 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): czwartek, 13 stycznia 2011, 14:06
Posty: 3
model: t4
silnik: tdi

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
znajomy mechanik twierdzi że co 60 tys. ale przeczytałem, na niemieckiej stronie, że w modelach tdi po 2000r taka wymiana zalecana jest co 120 tys. Jak z tym jest? Wie może ktoś? Z góry dziękuję za poradę


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 13 stycznia 2011, 15:50 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 20:37
Posty: 8488
Lokalizacja: DW
opis: Artur
model: T4
silnik: AFN+
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 179 razy
Pomógł: 523 razy
Jeśli na częściach ORI z ASO to 120kkm. Dodatkowo jeśli wymienisz w ASO to chyba też dochodzi gwarancja na ten okres kilometrów

Jeśli chodzi o zamienniki, to mechanik ma rację co 60kkm

Jeśli się mylę niech mnie ktoś poprawi


_________________
Obrazek


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 13 stycznia 2011, 16:50 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 9 grudnia 2010, 22:31
Posty: 194
Lokalizacja: Krosno
opis: TDI
TYLKO DLA
INTELIGENTNYCH
model: T4 LONG
silnik: 2.5TDI AJT

Podziękował: 2 razy
Pomógł: 5 razy
powiedzcie czym różnią się cześci z ASO o dtych kupowanych w innych sklepach,skoro do wymiany stosujemy np Pasek Bosch lub Conti,rolki i napinacze Ruville,Ina?????


_________________
TDI----TYLKO DLA INTELIGENTNYCH!!!!


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 13 stycznia 2011, 17:45 
Offline
teczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 10:33
Posty: 509
Lokalizacja: B_Y_D_G_O_S_Z_C_Z
opis: KAŻDA ZMORA MA SWOJEGO AMATORA ...
model: juz nie t4 :(
silnik: 2,0 tdi

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 4 razy
chyba pierwsza wymiana jest na 120 tys/km


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 13 stycznia 2011, 17:56 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 20:37
Posty: 8488
Lokalizacja: DW
opis: Artur
model: T4
silnik: AFN+
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 179 razy
Pomógł: 523 razy
W sumie zacząłem szukać w sieci na ten temat i najlepiej byłoby zajrzeć do instrukcji gdzie będzie napisane dla danego silnika jakie okresy lub zadzwonić do ASO

Z tej strony wynika, że dla 2.5 TDI R5 co 120kkm
http://autoswiatlo.motogrono.pl/2009/03 ... -rozrzadu/
VW
diesel Sharan 1.9 DI 60.000-90.000 km, zależnie od silnika
T3/T4/LT 120.000/100.000 km, zależnie od silnika
benzynowy Golf IV/Bora/Beetle 180.000 km
Passat 1.8/ 2.0 120.000-180.000 km, zależnie od silnika i rocznika
Sharan 180.000 km


_________________
Obrazek


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 14 stycznia 2011, 00:36 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): czwartek, 13 stycznia 2011, 14:06
Posty: 3
model: t4
silnik: tdi

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
dziękuję Wam wszystkim za pomoc. Okazało się,że w moim przypadku rację ma kolega teczownik, wszystko zależy od części i muszę szykować się niebawem na wymianę. chrobotał mi pasek, więc się wystraszyłem, że może pęknąć ale po odpowiednim naciągnięciu jest ok. Mam jeszcze jedno pytanie. Czy w takim razie nie bardziej się opłaca zrobić na oryginalnych częściach i wymienić wszystko raz na 120 tys? W końcu dłużej spokój no i tańsza robocizna...pozdrawiam wszystkich forumowiczów


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 14 stycznia 2011, 00:41 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): czwartek, 13 stycznia 2011, 14:06
Posty: 3
model: t4
silnik: tdi

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
przepraszam, chodziło mi o kolegę probe041..raczkuję tutaj więc pomyliłem nick...


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 14 stycznia 2011, 20:37 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 20:37
Posty: 8488
Lokalizacja: DW
opis: Artur
model: T4
silnik: AFN+
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 179 razy
Pomógł: 523 razy
No jasne, że bardziej się opłaca robić na komplecie z ASO (najlepiej poszukać u kogoś kto ma dojścia taniej) z wymianą już niekoniecznie w ASO. : )

------
Ja się nie obrażam : ))


_________________
Obrazek


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 14 stycznia 2011, 22:57 
Offline
teczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 20:51
Posty: 765
Lokalizacja: LUBUSKIE
model: T4
silnik: AAB/ABL

Podziękował: 14 razy
Pomógł: 33 razy
Ja bym i tak wolał co 60 przynajmniej pewność jest a i ostatnio wyczytałem na pasku conti że zamontować do 2015 r wiec i tak na dłużej jak 5 lat pasek nie jest

A po za tym to przeczytawszy wcześniejsze posty mało nie spadlem z krzesła jak to nam sie kolega zamotał


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 14 stycznia 2011, 23:06 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 20:46
Posty: 1013
Lokalizacja: Bydgoszcz
model: multivan
silnik: 2.5 tdi 127 PS

Podziękował: 35 razy
Pomógł: 13 razy
Ja wymieniam co 60 tyś. I jestem spokojny, Wiadomo złośliwość rzeczy martwych. Najlepiej robić u mechanika nie samemy ( chyba że ma się pojęcie) zawsze jest gwarancja. <55>


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 1 października 2014, 14:53 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): niedziela, 14 października 2012, 18:33
Posty: 5
Lokalizacja: Warszawa
model: BUS
silnik: 2.5 TDI AJT

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Dzieki za rady! Po przeczytaniu dyskusji postanowilem nie zwlekac i wymienic rozrzad po 80tys.
Mylnie sadzilem, ze norma to 90 :) Niewiele brakowalo. Pasek byl juz pekniety a kat wtrysku przestawiony. Nastepna wymiane planuje po 60 tysiacach.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 1 października 2014, 19:57 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 11 grudnia 2012, 18:51
Posty: 437
Lokalizacja: OPO
opis: Sekcja Dolnośląsko-Opolska
model: T4 Caravelle
silnik: AXG

Podziękował: 5 razy
Pomógł: 25 razy
...nie zpomnij o drugim rozrzadzie, co prawda zerwanie nie jest tragiczne ale klopoty w trasie murowane.


_________________
VW T4 Krotki Caravelle 2001 2,5TDI AXG 150PS (+20% by Czarek)
Seat Alhambra 2004 1,9PD TDI BLT 130PS (180PS)
Zuzycie paliwa


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 2 października 2014, 10:02 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 9 maja 2013, 14:26
Posty: 1030
Lokalizacja: Olsztyn
opis: 2.5 benzyna AVT + LPG
model: T4 Multivan
silnik: AVT

Podziękował: 17 razy
Pomógł: 41 razy
czy ten komplet z aukcji to jest faktycznie komplet czy cos jeszcze trzeba zamówic?
http://allegro.pl/rozrzad-kompletny-lt- ... 78263.html

Pora na rozrzad w moim LT z silnikiem ANJ


_________________
Pawel
VW 2002 MULTIVAN T4 2.5 benzyna
VW 1979 1303 cabrio 1915ccm 125KM
VW LT35 2001 2.5TDI max wyposażony
Sprinter 312D 1998 Westfalia James Cook


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 2 października 2014, 13:18 
Offline
teczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 13 kwietnia 2010, 11:12
Posty: 612
Lokalizacja: G D A Ń S K
opis: t4 for ever
model: Transporter
silnik: 2.5TDI

Podziękował: 10 razy
Pomógł: 4 razy
Pasek alternatora -ja place za kpl.rozdzadu od 5 lat 500-550zl i lataaa jak zloto


_________________
http://www.youtube.com/watch?v=3GmOrYRQPsA


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 2 października 2014, 18:34 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): środa, 6 listopada 2013, 12:58
Posty: 121
Lokalizacja: okolice DBL
model: T4
silnik: ACV

Podziękował: 6 razy
Pomógł: 3 razy
to i ja się wtrące, a jak to jest z tym interwałem czasowym, odkąd pamiętam każdy mówił 5 lat albo 60tkm...ostatnio spotkałem się z opinią że nie 5 lat a 3. więc jak to jest?

A co do tego rozrządu z linka- taniej Ci wyjdzie jak w aso zamówisz, u nich jest drożej, sam się przekonałem jak chciałem węże chłodzenia kupić


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 2 października 2014, 20:40 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 9 maja 2013, 14:26
Posty: 1030
Lokalizacja: Olsztyn
opis: 2.5 benzyna AVT + LPG
model: T4 Multivan
silnik: AVT

Podziękował: 17 razy
Pomógł: 41 razy
hdi napisał(a):

A co do tego rozrządu z linka- taniej Ci wyjdzie jak w aso zamówisz, u nich jest drożej, sam się przekonałem jak chciałem węże chłodzenia kupić



a to akurat wiem, sprzedawca ma więcej części do T4 z takimi cenami


_________________
Pawel
VW 2002 MULTIVAN T4 2.5 benzyna
VW 1979 1303 cabrio 1915ccm 125KM
VW LT35 2001 2.5TDI max wyposażony
Sprinter 312D 1998 Westfalia James Cook


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 26 kwietnia 2016, 20:34 
Offline
teczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 31 stycznia 2014, 11:22
Posty: 678
Lokalizacja: Nancy Francja
model: t4
silnik: 2,5

Podziękował: 40 razy
Pomógł: 22 razy
Czeka mnie kolejna wymiana rozrzadu.
Mozecie polecic jakis solidny zestaw? 2.5 102 konie.


_________________
Moja T4


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 26 kwietnia 2016, 21:15 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): czwartek, 8 października 2015, 23:38
Posty: 414
Lokalizacja: Opolskie
opis: T4 Caravelle Long
model: T4 Caravelle
silnik: 2,5 AXG
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 20 razy
Pomógł: 11 razy
faraon3021 napisał(a):
Czeka mnie kolejna wymiana rozrzadu.
Mozecie polecic jakis solidny zestaw? 2.5 102 konie.


Ja od zawsze we wszystkich swoich TDI wkładam rolki Rouvilla a paski Conti. Wymiany co 90 tyś i nic się nie dzieje. Ci co wymieniają na jakimś badziewiu to z obawy wymieniają co 60 tyś rorząd. Czy 200zł oszczędności jest tego warte? Oczywiście nowe śruby co wymianę rozrządu. Jakieś zestawy tanie z allegro sobie odpuść.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 26 kwietnia 2016, 22:18 
Offline
teczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 31 stycznia 2014, 11:22
Posty: 678
Lokalizacja: Nancy Francja
model: t4
silnik: 2,5

Podziękował: 40 razy
Pomógł: 22 razy
Dzieki
Musze podpytac mechanika gdzie sie zaopatruje i czy znajdzie mi taki zestaw.
To i tak tylko na kilka miesiecy ;)


_________________
Moja T4


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 26 kwietnia 2016, 22:28 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): czwartek, 8 października 2015, 23:38
Posty: 414
Lokalizacja: Opolskie
opis: T4 Caravelle Long
model: T4 Caravelle
silnik: 2,5 AXG
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 20 razy
Pomógł: 11 razy
faraon3021 napisał(a):
Dzieki
Musze podpytac mechanika gdzie sie zaopatruje i czy znajdzie mi taki zestaw.
To i tak tylko na kilka miesiecy ;)


Jak planujesz sprzedać to nie ładuj górnej półki. Zapewne kupujący i tak wymieni sobie. Jak dla siebie to nie oszczędzaj.
Kolega zakłada np rolki INA+ paski gates i też nic się nie dzieje. Jeszcze inni znów cały zestaw Rouville i tez nie narzekają.
Wszystko tylko nie jakieś NO NAME za 300zł.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: kociruch, xxxkamil i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB