T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest piątek, 26 kwietnia 2024, 20:01

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 32 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 16 listopada 2015, 17:51 
Offline
teczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 15 kwietnia 2010, 08:51
Posty: 755
Lokalizacja: POLSKA
model: T4
silnik: 2.5

Podziękował: 20 razy
Pomógł: 41 razy
chemik211 napisał(a):
W 2.5b czasem uszczelka jest z deklem i z tego co pamiętam w 2,4d też tak było


generalnie wszystko zależy od VIN
jeśli auto dalej jest w oryginale to od nr >>70-R-160 000 idzie uszczelka pod dekiel


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 16 listopada 2015, 23:15 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 19 października 2015, 08:25
Posty: 36
model: Transporter
silnik: AAB

Podziękował: 2 razy
Pomógł: 1 raz
Akurat trafiłem na zintegrowaną wersję.

Wysłane z mojego SM-G388F przy użyciu Tapatalka


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 17 listopada 2015, 00:12 
Offline
nadteczkownik

Dołączył(a): wtorek, 13 kwietnia 2010, 23:05
Posty: 1032
Lokalizacja: Powiat żuromiński,woj. Mazowieckie
model: T4
silnik: ACV ,AXG

Podziękował: 70 razy
Pomógł: 37 razy
volkswagen.du napisał(a):
Mam nauczkę że lepiej jest robić wszystko samemu [SMILING FACE WITH SMILING EYES]

Wysłane z mojego SM-G388F przy użyciu Tapatalka



Ano prawda. Dlatego mi dlugo schodzi z kazdym autem,gdyz walcze sam.

Gdzies mam taki dekiel ale nie obiecuje ze mam go jeszcze,gdyz kupowalem drugi wiec musial byc juz nieprzydatny ten pierwszy. Byc moze byl pekniety po kolizji.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 17 listopada 2015, 10:26 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 19 października 2015, 08:25
Posty: 36
model: Transporter
silnik: AAB

Podziękował: 2 razy
Pomógł: 1 raz
Gdybyś coś znalazł to daj znać będę wdzięczny


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 6 grudnia 2015, 23:57 
Offline
nadteczkownik

Dołączył(a): wtorek, 13 kwietnia 2010, 23:05
Posty: 1032
Lokalizacja: Powiat żuromiński,woj. Mazowieckie
model: T4
silnik: ACV ,AXG

Podziękował: 70 razy
Pomógł: 37 razy
Sprawdź czy nie pasuje od 2,5tdi gdyz taka uszczelka by sie znalazła. Tam tez chyba idzie guma w dekiel wciskana. Juz nie pamietam.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 2 lutego 2016, 21:10 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 24 listopada 2015, 13:59
Posty: 3360
Lokalizacja: Warszawa
model: T4 Multivan '95
silnik: 2.4D AAB
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 223 razy
Pomógł: 223 razy
Panowie,

też silnik ABB, 1995 i cieknie mi spod dwóch lewych śrub pokrywy (ściślej spod dekielków przyciskanych nakrętka M6). Jest chyba tam pod spodem uszczelka (przynajmniej tak stanowi słowo drukowane), a na zalinkowanym kilka wpisów wyżej serwisie iparts.pl jest ich kilka rodzajów, w różnych cenach.
Jeśli kupować nowe to które, a może tylko stare zapaćkać jakimś silikonem i włożyć nazad? <bezradny>

P.S. lewych - stojąc przed automobilem


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 3 lutego 2016, 19:22 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 16 lutego 2015, 23:42
Posty: 1128
Lokalizacja: Ursus
model: T4 Multivan
silnik: 2.4D AAB

Podziękował: 21 razy
Pomógł: 80 razy
Adampio bez silikonu to "ani rusz" stosuję dk każdej uszczelki, starych lepiej juz nie uzywać pewnie juz stwardzniały


_________________
Jeśli chcesz dojechać daleko, musisz jechać powoli.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 4 lutego 2016, 02:08 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 12307
Lokalizacja: DW
model: T4
silnik: 1.9 TD...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 327 razy
Pomógł: 1042 razy
Kup elring dirko


_________________
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 16 kwietnia 2016, 22:48 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): niedziela, 28 lutego 2016, 14:47
Posty: 4
model: T4 Caravelle
silnik: 2.5 TDI ACV

Podziękował: 2 razy
Pomógł: 1 raz
Witam wszystkich. Dołącze sie do tematu, mam silnik 2.5 tdi acv ze zintegrowaną uszczelką kupiłem elring dirko i nie wiem czy mam wyciągnąć starą, wcisnąć nową z silikonem a może sam silikon ?




No dobra sam sobie odpowiem.Starą uszczelkę wywaliłem ,głowice i pokrywę umyłem benzyną ekstrakcyjną.Troche silikonu dałem na pokrywę ,wcisnąłem uszczelkę na nią silikon na koniec troszkę silikonu na palec rozsmarowałem na głowicy dla lepszego kontaktu i nic nie cieknie <yes> póki co hehe


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 5 kwietnia 2017, 13:15 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): środa, 5 kwietnia 2017, 01:18
Posty: 4
model: brak
silnik: brak

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 0 razy
pacark napisał(a):
chemik211 napisał(a):
W 2.5b czasem uszczelka jest z deklem i z tego co pamiętam w 2,4d też tak było


generalnie wszystko zależy od VIN
jeśli auto dalej jest w oryginale to od nr >>70-R-160 000 idzie uszczelka pod dekiel



Witam,
Jestem przed zakupem T4. Jeden egz. który mnie interesuje ma cały mokry silnik od góry do dołu, wygląda na to że cieknie ze wszystkich śrub pokrywy zaworów (oby tylko stamtąd). Wg tego co pisał pacark, co to znaczy, że uszczelka idzie pod dekiel, że nie jest zintegrowana z pokrywą? VIN tego samochodu jest niższy niż 160. Próbuje oszacować koszty wymiany.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 5 kwietnia 2017, 19:38 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): sobota, 30 marca 2013, 23:27
Posty: 1223
Lokalizacja: ESI
model: Zwykły TRANSPORTER
silnik: 2.5 TDI ACV

Podziękował: 69 razy
Pomógł: 116 razy
Kolego a jaki jest tam silnik ? Jeśli poczytasz forum to zorientujesz się że przy niektórych silnikach uszczelka jest orginalnie wprasowana i zaciśnięta w pokrywie. VW tak to wymyślił i w takim przypadku w orginale sama uszczelka nie występuje jako część zamienna tylko komplet z pokrywą. Oczywiście są dostępne na rynku te uszczelki w zamienniku i da się to wymienić. A jeśli chodzi o wycieki w miejscu śrub to tak bym się nie cieszył jeśli jest to silnik 2.5tdi bo tu już uszczelniacze nie są wymienne i nawet nie ma czegoś takiego na rynku nawet w zamienniku, więc jeśli gumki na tych uszczelniaczach są uszkodzone/oberwane to tylko wymiana całej pokrywy.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 5 kwietnia 2017, 20:16 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): środa, 5 kwietnia 2017, 01:18
Posty: 4
model: brak
silnik: brak

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 0 razy
Mowa jest o silniku 2,4D AAB. '94r
Czyli nawet jeśli w oryginale była wprasowana w dekiel, to da się dostać samą uszczelkę w zamienniku?
Zacząłem w to wątpić, bo autorowi wątku zakupiona uszczelka nie pasowała.
Tak czy inaczej, jakie były by koszty u mechanika wymiany uszczelki w takim silniku?

Czy silnik 2,4D ma inne popularne wycieki na które powinienem zwrócić uwagę przy zakupie?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 32 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB