T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest sobota, 21 lipca 2018, 00:18

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 65 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 9 grudnia 2017, 00:13 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): niedziela, 9 sierpnia 2015, 22:12
Posty: 8
Lokalizacja: wielkopolska
model: T4 2.5 tdi
silnik: AJT+

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 0 razy
A więc tak,kupiłem moją T4 jakieś 4 lata temu od znajomego Niemca z którym od lat współpracuję.Busik miał uszkodzony"wtrysk sterujący" i strasznie kopcił.Znajomy mówił mi, że wcześniej pękł pasek od napędu pompy. W Polsce wymieniłem wszystkie paski oraz wtryskiwacze "stanadyne". Cały czas dymił. Sprawdziłem pompę wtryskową oraz założyłem wtryski bosch. Przebieg z jakim go kupiłem to 230tys. i jest to na pewno autentyczny przebieg. Zaślepiłem też EGR i sprawdziłem ciśnienia. Ostatnim etapem był sterownik. Dodam że kąt wtrysku ok 55.Dymienie to typowa nie spalona ropa.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 12 lutego 2018, 13:53 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): wtorek, 10 maja 2016, 15:18
Posty: 8
model: Multivan
silnik: AXG 151

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
No to i ja wrzucę swoje trzy grosze :D
Silnik AXG, kopcił na zimny i ciepłym, okazało się że jeden wtrysk leje, wymienione wszystkie na bosch, kąt ustawiony, ale na zimnym chmurka pozostaje, może nie aż tak jak na filmiku jednego z kolegów, po rozgrzaniu nic i spalinki bez smrodu nie przepalonej ropy.
Czy w tych modelach też występował problem ze sterownikami?? ??

Dzięki
Pozdrawiam.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 15 lutego 2018, 00:05 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): poniedziałek, 24 lipca 2017, 01:40
Posty: 2
model: long blaszak 9os
silnik: AJT

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Witam, ja mam identczny problem jak przedmowcy. rowniez kopci moj AJT. ale ja mam komputer o takim numerze: 074906018b i tez puszka metalowa. rocznik auta 2000. zmieniac na taki sam czy na 074906021L? pozdrawiam


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 19 lutego 2018, 10:23 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): wtorek, 10 maja 2016, 15:18
Posty: 8
model: Multivan
silnik: AXG 151

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
U mnie na zimnym silniku jeden wtrysk ma wskazanie ponad 1 (mi to nic nie mówi ;) ), na ciepłym wszystko ok, przypomnę tylko że wszystkie nowe BOSCH, ktoś mi podpowiedział że czujnik temperatury paliwa. ??


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 20 lutego 2018, 22:24 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): poniedziałek, 24 lipca 2017, 01:40
Posty: 2
model: long blaszak 9os
silnik: AJT

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Witam, ja dzis zalozylem swoj komputer 074906018b z wywalonym imo do innej t4 i z takim samym silniku i nie kopci. czyli komp sprawny. a juz myślałem, ze będzie po wszystkim.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 65 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB