T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest piątek, 19 stycznia 2018, 13:26

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 61 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 9 grudnia 2017, 00:13 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): niedziela, 9 sierpnia 2015, 22:12
Posty: 8
Lokalizacja: wielkopolska
model: T4 2.5 tdi
silnik: AJT+

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 0 razy
A więc tak,kupiłem moją T4 jakieś 4 lata temu od znajomego Niemca z którym od lat współpracuję.Busik miał uszkodzony"wtrysk sterujący" i strasznie kopcił.Znajomy mówił mi, że wcześniej pękł pasek od napędu pompy. W Polsce wymieniłem wszystkie paski oraz wtryskiwacze "stanadyne". Cały czas dymił. Sprawdziłem pompę wtryskową oraz założyłem wtryski bosch. Przebieg z jakim go kupiłem to 230tys. i jest to na pewno autentyczny przebieg. Zaślepiłem też EGR i sprawdziłem ciśnienia. Ostatnim etapem był sterownik. Dodam że kąt wtrysku ok 55.Dymienie to typowa nie spalona ropa.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 61 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB