T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest czwartek, 28 marca 2024, 20:31

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 26 maja 2015, 17:34 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): środa, 19 października 2011, 18:03
Posty: 174
Lokalizacja: Olkusz
model: T4
silnik: 2.5 TDI

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 5 razy
Witam kolegów mam problemik od kilku dni mruga mi kontrolka od oleju na żółto,dzieję się to przy uruchamianiu zapłonu oraz przyuważyłem jak przód auta jest niżej niż tył,olej jest dolany i jest w porządku,co jest grane?pozdrawiam


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 26 maja 2015, 18:35 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 12295
Lokalizacja: DW
model: T4
silnik: 1.9 TD...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 326 razy
Pomógł: 1036 razy
viewtopic.php?f=6&t=6412&hilit=g266


_________________
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 26 maja 2015, 18:38 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 9 października 2012, 00:50
Posty: 379
Lokalizacja: Elbląg
model: T4
silnik: 1.9 TDI AHU
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 3 razy
Pomógł: 36 razy
Zapewne czujnik sam w sobie jest uszkodzony.
Zostaje ci wymienić czujnik poziomu oleju na nowy albo przekodować licznik żeby tego czujnika nie widział.


_________________
Niechętnie zjeżdżam na bok, żeby zapytać kogoś o drogę, bo to oznaczałoby, że ten ktoś pod pewnym względem jest mądrzejszy ode mnie. A na pewno tak nie jest, bo ja siedzę sobie wygodnie w cieplutkim samochodzie, a on włóczy się pieszo.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 26 maja 2015, 19:50 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): środa, 19 października 2011, 18:03
Posty: 174
Lokalizacja: Olkusz
model: T4
silnik: 2.5 TDI

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 5 razy
A czy jak jest czujnik walniety to pokaże go na vagu bo podpisał mi mechanik i nic nie wykazało


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 26 maja 2015, 19:54 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 12295
Lokalizacja: DW
model: T4
silnik: 1.9 TD...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 326 razy
Pomógł: 1036 razy
A połączył się z zegarami czy tylko z silnikiem haha


_________________
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 26 maja 2015, 20:00 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 18 stycznia 2011, 15:53
Posty: 1277
Lokalizacja: Warszawa
model: WV T4 Multivan
silnik: 2.5 TDI AXG

Podziękował: 33 razy
Pomógł: 64 razy
Sprawdź krańcówkę otwarcia maski jak jest uszkodzona to niewidzi że dałeś oleju <england>


_________________
ObrazekObrazek


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 26 maja 2015, 20:15 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): środa, 19 października 2011, 18:03
Posty: 174
Lokalizacja: Olkusz
model: T4
silnik: 2.5 TDI

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 5 razy
Probe041 napisał(a):
A połączył się z zegarami czy tylko z silnikiem haha

Z silnikiem tylko


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 26 maja 2015, 20:24 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): środa, 19 października 2011, 18:03
Posty: 174
Lokalizacja: Olkusz
model: T4
silnik: 2.5 TDI

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 5 razy
paweł t4 napisał(a):
Sprawdź krańcówkę otwarcia maski jak jest uszkodzona to niewidzi że dałeś oleju <england>


A co ma krancowka otwarcia maski do tego kolego? Pozdrawiam


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 26 maja 2015, 20:29 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 12295
Lokalizacja: DW
model: T4
silnik: 1.9 TD...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 326 razy
Pomógł: 1036 razy
picolo2009 napisał(a):
Probe041 napisał(a):
A połączył się z zegarami czy tylko z silnikiem haha

Z silnikiem tylko

Chyba nie muszę już pisać dlaczego nic nie znalazł <01>


_________________
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 26 maja 2015, 20:30 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 11:23
Posty: 7425
Lokalizacja: Warszawa
opis: niech moc będzie z wami
model: Caravelle x 2
silnik: ACV i AHY

Podziękował: 71 razy
Pomógł: 801 razy
picolo2009 napisał(a):
A co ma krancowka otwarcia maski do tego kolego

tak już jest w VW, że jak czujnik załapie za mały stan oleju to musi pójść sygnał nie tylko z czujnika, że stan jest dobry po dolaniu ale i z krańcówki, że maska była otwarta
na krańcówkę pomaga odłączenie aku


_________________
"Światem rządzi miłość! Ja na przykład kocham się napić "
Jedyną rzeczą sprawiedliwie rozdzieloną między ludzi jest rozum,
jeszcze nie spotkałem osoby która stwierdziłaby, że ma go za mało


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 26 maja 2015, 21:00 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): środa, 19 października 2011, 18:03
Posty: 174
Lokalizacja: Olkusz
model: T4
silnik: 2.5 TDI

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 5 razy
Kenobi napisał(a):
picolo2009 napisał(a):
A co ma krancowka otwarcia maski do tego kolego

tak już jest w VW, że jak czujnik załapie za mały stan oleju to musi pójść sygnał nie tylko z czujnika, że stan jest dobry po dolaniu ale i z krańcówki, że maska była otwarta
na krańcówkę pomaga odłączenie aku

A gdzie tej krancowki szukać?

Probe041 napisał(a):
Chyba nie muszę już pisać dlaczego nic nie znalazł <01>

Rozwiń temat kolego Probe bo to ważne dzięki


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 26 maja 2015, 21:29 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 18 stycznia 2011, 15:53
Posty: 1277
Lokalizacja: Warszawa
model: WV T4 Multivan
silnik: 2.5 TDI AXG

Podziękował: 33 razy
Pomógł: 64 razy
picolo2009 napisał(a):
Kenobi napisał(a):
picolo2009 napisał(a):
A co ma krancowka otwarcia maski do tego kolego

tak już jest w VW, że jak czujnik załapie za mały stan oleju to musi pójść sygnał nie tylko z czujnika, że stan jest dobry po dolaniu ale i z krańcówki, że maska była otwarta
na krańcówkę pomaga odłączenie aku


A gdzie tej krancowki szukać?

Obok filtra powietrza przy błotniku koło zawiasu.


_________________
ObrazekObrazek


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 26 maja 2015, 21:45 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 12295
Lokalizacja: DW
model: T4
silnik: 1.9 TD...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 326 razy
Pomógł: 1036 razy
Trzeba wybrać zamiast 01- engine, 17 instruments w vagcom/vcds i tam sprawdzić błędy. Można też wejść w bloki pomiarowe, grupa 003 i wartość druga to poziom oleju a trzecia to temperatura oleju.

A propos stycznika www.t4-wiki.de/wiki/Haubenkontakt


_________________
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 26 maja 2015, 22:01 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): środa, 19 października 2011, 18:03
Posty: 174
Lokalizacja: Olkusz
model: T4
silnik: 2.5 TDI

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 5 razy
O widzisz o to mi chodziło mój transporterek chory być nie może ;-) pozdrawiam i dziękuje


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 17 czerwca 2015, 19:39 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): środa, 19 października 2011, 18:03
Posty: 174
Lokalizacja: Olkusz
model: T4
silnik: 2.5 TDI

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 5 razy
Czujnik wymieniony na nowy, oleju jest tyle ile powinno być,kable sprawdzone a kontrolka już teraz nie mruga tylko świeci cały czas,pomocy panowie bo mnie to wykończy pozdr


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 17 czerwca 2015, 20:09 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 12295
Lokalizacja: DW
model: T4
silnik: 1.9 TD...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 326 razy
Pomógł: 1036 razy
Wez wykoduj vagiem to dziadostwo i święty spokój


_________________
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 12 lutego 2018, 23:47 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): sobota, 10 lutego 2018, 21:49
Posty: 6
model: multivan
silnik: 2500

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Dziękuję , wielkie dzięki!


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 13 lutego 2018, 02:06 
Offline
nadteczkownik

Dołączył(a): wtorek, 13 kwietnia 2010, 23:05
Posty: 1032
Lokalizacja: Powiat żuromiński,woj. Mazowieckie
model: T4
silnik: ACV ,AXG

Podziękował: 70 razy
Pomógł: 37 razy
Ja to ignorowalem w swoim ACV , tylko u mnie tylko mruga podczas startu silnika,potem zanika. Kiedys z tym walczyłem ale nie dalem rady.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 13 lutego 2018, 21:42 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 15 stycznia 2017, 20:05
Posty: 40
Lokalizacja: Akershus-Leszno-Rzeszow
opis: Ja nie chcę
Ja nie chcę
Ja nie chcę
Dorastać
model: Vw T4 Multivan
silnik: 2.5 Tdi Acv

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 3 razy
Tez mialem problem z ta migajaca zolta kontrolka,zaraz po przekreceniu stacyjki migal 3 albo 4 razy i gasl. Probowalem z odlaczeniem akumulatora oraz przez podlaczenie do kompa wykasowac blad ale nic nie pomagalo. Okazalo sie ze czujnik byl zepsuty,wymienilem na jakis zamiennik,problem ustal ale po przejechaniu jakis 700 km,znow to samo :(. Na forum wyczytalem tez ze kolejna przyczyna dalszego migania po wymianie moze tez byc wlasnie uzycie zamiennika,tak tez sie okazlo i po zalozeniu orginalu problem zanikl.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 13 lutego 2018, 23:33 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 9 października 2012, 00:50
Posty: 379
Lokalizacja: Elbląg
model: T4
silnik: 1.9 TDI AHU
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 3 razy
Pomógł: 36 razy
Wykodować i po problemie, bo żle działający czujnik jest tyle samo warty dla kierowcy co, jego całkowity brak.
Bynajmniej oka i ucha nie denerwuje.


_________________
Niechętnie zjeżdżam na bok, żeby zapytać kogoś o drogę, bo to oznaczałoby, że ten ktoś pod pewnym względem jest mądrzejszy ode mnie. A na pewno tak nie jest, bo ja siedzę sobie wygodnie w cieplutkim samochodzie, a on włóczy się pieszo.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB