T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest czwartek, 28 marca 2024, 18:45

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 10 grudnia 2010, 20:55 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): poniedziałek, 4 października 2010, 16:16
Posty: 146
Lokalizacja: tczew
model: transporter
silnik: 2.4D

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
witam,
ma problem, wiem ze moze nie zbyt zwiazany z t4(ale z transporterem troche, i silnikiem baaardzo podobnym do stosowanego w t4 ;) ),
licze na pomoc
kuzynka ma golfa 3 1.9D (zwykly klekot), pada jej pompa wtryskowa, nie trzyma cisnienia po dluzszym postoju, zapowietrza sie (przewody sprawdzone, filtr tez, wina pompy) wgl powoli coraz ciezej odpalal, ale moc (a raczej to cos co powoduje ze sie toczy <spać> ) nie maleje.
mam stara pompe z 1.6D (pozostala nam po busie t3 po wymianie silnika), obie boscha, obie wygladaja wrecz identycznie,
czy da sie to zamontowac(podmienic) (raczej tak) i czy bedzie to dzialac? odpychac sie? mozliwe ze tloczek jest mniejszy, i zeby trzymal moc trzeba by podkrecic dawke ponad norme (chociaz nie wiem po co bo kuzynka i tak go zamula, zazwyczaj jak go pozyczam raz na 2 miesiace to sie dziwi ze nagle lepiej jezdzi, poprostu daje mu przepalic nagar, trasa i ogien)
bo rozbieranie pomp i przekladanie zaworkow zwrotnych (i pierdol, bo pewnie cos by sie innego tez znalazlo) to mi sie nie chce szczerze mowiac, (kupe roboty, czasu i trzeba uwazac zeby dzialalo po poskladaniu) a oddawac do warsztatu to sa zbyt duze koszta (w stosunku do wartosci tego golfa <32> )
z gory dziekuje za pomoc (prosilbym bym o nie kasowanie tematu, przynajmniej narazie)


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 10 grudnia 2010, 21:56 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 11:23
Posty: 7425
Lokalizacja: Warszawa
opis: niech moc będzie z wami
model: Caravelle x 2
silnik: ACV i AHY

Podziękował: 71 razy
Pomógł: 801 razy
ja bym założył na przewodzie paliwowym zasilającym między filtrem a pompą zawór zwrotny i zobaczył czy wtedy nie będzie zapowietrzenia
koszt jakieś 15-20 zł więc chyba warto spróbować, bo objawy wskazują na cofanie się paliwa czyli jakby zaworek zwrotny ( ciśnieniowy ) w pompie nie trzymał


_________________
"Światem rządzi miłość! Ja na przykład kocham się napić "
Jedyną rzeczą sprawiedliwie rozdzieloną między ludzi jest rozum,
jeszcze nie spotkałem osoby która stwierdziłaby, że ma go za mało


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 10 grudnia 2010, 23:20 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): poniedziałek, 4 października 2010, 16:16
Posty: 146
Lokalizacja: tczew
model: transporter
silnik: 2.4D

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
paliwo po nocy cofa sie prawie do filtra (okolo 30-35 cm powietrza), ja wpinam taka gruszke paliwowa w waz i pompuje kilkanascie razy, odpale i chodzi dobrze (tzn odpala i tak ciezko, zawsze jest jeszcze powietrze), mozna jezdzic nawet pare godzin, jednak dlugie postoje pod marketem juz powoduja problemy,
jest to jakies rozwiazanie, tylko czy na dlugo? pompa juz sie sypie powoli (powoli coraz ciezej odpala, tak na przestrzeni roku, jednak paliwo zawsze bylo w calym przewodzie, do samej pompy, bo zawsze patrze w kazdym aucie czy paliwo nie ma babelkow, taki nawyk wieloletni)

edit: a jeszcze tak sobie mysle, bo jak stoi tylem do garazu odpalony, a dzwi otwarte to w garazu w oczy gryzie (nie przepala) ale nie dymi nic a nic, mozliwe ze jeszcze wtryski leja, wiec nie ma paliwa ani przed, ani w pompie ani w przewodach WC (tzn jest ale mniej, nie wystarcza zeby zagadal)


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB