T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest środa, 18 lipca 2018, 08:35

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 33 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 6 czerwca 2018, 14:06 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): niedziela, 15 października 2017, 17:50
Posty: 28
model: T4 Multivan
silnik: 2.4L AAB

Podziękował: 2 razy
Pomógł: 0 razy
Rozumiem będę w najbliższym czasie miał czas to wszystko sprawdzę i dam znać Wielkie dzięki :). Zapytam tylko czy podczas pracy silnika/dodawaniu gazu można zostawić otwarty zbiorniczek wyrównawczy czy lepiej nie? Może nastąpić zmiana ciśnień i się coś wtedy zapowietrzyc?. Będę chciał właśnie wtedy sprawdzić czy bombelkow nie przybywa


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 6 czerwca 2018, 15:29 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 24 listopada 2015, 13:59
Posty: 2087
Lokalizacja: Warszawa
model: T4 Multivan '95
silnik: 2.4D AAB
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 131 razy
Pomógł: 61 razy
Korek w zbiorniczku jest po to żeby zwiększyć (nieco) ciśnienie płynu, a tym samym podwyższyć temperaturę wrzenia płynu. Jesli nie bedzie wsciekłego upału i katowania silnika to brak korka moim zdaniem nie zaszkodzi.



Za ten wpis autor Adampio podziękował: Sebakiller (czwartek, 7 czerwca 2018, 22:25)
  Statystyki: 5%
Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 7 czerwca 2018, 15:29 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 16 lutego 2015, 23:42
Posty: 1039
Lokalizacja: Ursus
model: T4 Multivan
silnik: 2.4D AAB

Podziękował: 19 razy
Pomógł: 33 razy
Dla sprawdzenia tak ale do jazdy nie - kiedyś zapomniałem zakręcić korek i na światłach płyn uciekł ( oczywiście nie wszystko ) tzn nie cały ale zauważyłem kłęby pary i musiałem awaryjnie zjechać na parking.


_________________
Jeśli chcesz dojechać daleko, musisz jechać powoli.



Za ten wpis autor Victus podziękował: Sebakiller (czwartek, 7 czerwca 2018, 22:25)
  Statystyki: 5%
Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 19 czerwca 2018, 17:57 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): niedziela, 15 października 2017, 17:50
Posty: 28
model: T4 Multivan
silnik: 2.4L AAB

Podziękował: 2 razy
Pomógł: 0 razy
Dzisiaj zaglądam do zbiorniczka płynu chłodniczego i takie białe coś jak na zdjęciu co to jest?


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


Ostatnio edytowano środa, 20 czerwca 2018, 11:06 przez Sebakiller, łącznie edytowano 1 raz

Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 24 czerwca 2018, 17:53 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): niedziela, 15 października 2017, 17:50
Posty: 28
model: T4 Multivan
silnik: 2.4L AAB

Podziękował: 2 razy
Pomógł: 0 razy
Ma ktoś pomysł co to może być i z czego to powstało?


Ostatnio edytowano niedziela, 24 czerwca 2018, 20:40 przez Sebakiller, łącznie edytowano 1 raz

Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 24 czerwca 2018, 20:30 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 24 listopada 2015, 13:59
Posty: 2087
Lokalizacja: Warszawa
model: T4 Multivan '95
silnik: 2.4D AAB
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 131 razy
Pomógł: 61 razy
Co białegoo Twoim zdaniem widać na zdjeciu? Bo ja widze tylko szare.

Jak wszystkie zlacza na rurach sa suche to musi być coś z glowicą.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 24 czerwca 2018, 20:39 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): niedziela, 15 października 2017, 17:50
Posty: 28
model: T4 Multivan
silnik: 2.4L AAB

Podziękował: 2 razy
Pomógł: 0 razy
Wybacz no taki szary osad na środku to widać i wokół.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 28 czerwca 2018, 00:12 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): niedziela, 15 października 2017, 17:50
Posty: 28
model: T4 Multivan
silnik: 2.4L AAB

Podziękował: 2 razy
Pomógł: 0 razy
Proszę o pomoc


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 28 czerwca 2018, 11:59 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 24 listopada 2015, 13:59
Posty: 2087
Lokalizacja: Warszawa
model: T4 Multivan '95
silnik: 2.4D AAB
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 131 razy
Pomógł: 61 razy
Sebakiller napisał(a):
Proszę o pomoc
Napisz co zrobiłeś z tego o czym pisano wyżej.
Mimo że mam ten sam silnik w roczniku 1995 i sam temi rencami wymieniłem wszystkie rury gumowe pod maską nie kapuję czego konkretnie od nas oczekujesz i chyba nie jestem w tym odosobniony


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 29 czerwca 2018, 21:28 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): środa, 17 stycznia 2018, 21:53
Posty: 79
Lokalizacja: Wlkp.
model: T4
silnik: 1.9TD

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 1 raz
najprościej zrobić test na UPG,jak w porządku to szukaj wycieku.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 30 czerwca 2018, 00:03 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): niedziela, 15 października 2017, 17:50
Posty: 28
model: T4 Multivan
silnik: 2.4L AAB

Podziękował: 2 razy
Pomógł: 0 razy
Zapytam jeszcze do pewności plyn chłodniczy jest poniżej minimum i to sporo niżej ale płynu jest i czy z takim stanem można autko odpalić raz na jakiś czas aby pochodziło z 40 min przygazowac trochę ale nie za mocno czy jest jakies ryzyko uszkodzenia?. Wlalem kiedyś koncentratu mogę teraz dolac wody destylowanej do układu?. I co to za osad na tym zdjęciu co podałem wie ktoś?.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 30 czerwca 2018, 20:09 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 16 lutego 2015, 23:42
Posty: 1039
Lokalizacja: Ursus
model: T4 Multivan
silnik: 2.4D AAB

Podziękował: 19 razy
Pomógł: 33 razy
Odpowiadałem Ci na to pytanie w tym wątku- musisz tylko zerknąć
Zerknij jeszcze tu"
https://www.youtube.com/watch?v=QxaKtIpB5G0
i już masz odpowiedż
Działaj nie pytaj.


_________________
Jeśli chcesz dojechać daleko, musisz jechać powoli.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 30 czerwca 2018, 23:07 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): niedziela, 15 października 2017, 17:50
Posty: 28
model: T4 Multivan
silnik: 2.4L AAB

Podziękował: 2 razy
Pomógł: 0 razy
Wlalem dzisiaj koncentratu i wody demineralizowanej do zbiorniczka i jest pomiędzy max a min. Stał akurat tydzień w garażu więc po odpaleniu poszedł dym ale szybko zniknął więc to nie żadna obawa będę dawał znać w tym wątku wrazieby. Zauważyłem że podczas wlewania w zbiorniczku robiły się bąbelki ale później znikły.

Wysłane z mojego MI 6 przy użyciu Tapatalka


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 33 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB