T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest czwartek, 20 września 2018, 21:17

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 16 ] 
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 14 kwietnia 2018, 23:54 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 23 marca 2018, 02:17
Posty: 69
Lokalizacja: Brzeg (OB)
opis: http://www.t4-forum.pl/viewtopic.php?f=30&t=16061
model: T4
silnik: ABL

Podziękował: 7 razy
Pomógł: 0 razy
U mnie buczy i znalazłem film na yt gdzie komuś tez buczy. Wszystko jeździ jak trzeba tylko ten dzwiek. Ktoś coś zechce skomentować? Coś szukać czy jeździć? Chociaż u mnie dużo ciszej niż na filmie.

https://youtu.be/H3bJ7qAXshk


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 16 kwietnia 2018, 02:22 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 23 marca 2018, 02:17
Posty: 69
Lokalizacja: Brzeg (OB)
opis: http://www.t4-forum.pl/viewtopic.php?f=30&t=16061
model: T4
silnik: ABL

Podziękował: 7 razy
Pomógł: 0 razy
No cóż, dziękuje za liczne wypowiedzi i w ogóle aktywność ale jakby ktoś pytał to ten silnik chyba tak pracuje. Chwała tym, którzy tego nie słyszą albo maja to w d...nosie. Wiadomo, ze każdy telefon inaczej nagrywa i każdy silnik inaczej pracuje.

Tu jest jakiś abl z yt gdzie dzwiek o którym pisze jest bardzo dobrze słyszalny

https://youtu.be/ZU0nooJnRxE

A tak pracuje mój

https://youtu.be/0sTTMNKUiCk


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 16 kwietnia 2018, 11:36 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 10624
Lokalizacja: DW
opis: Artur
model: T4
silnik: AFN+
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 256 razy
Pomógł: 670 razy
Dudnienie z filtra to wytarty wałek i/lub szklanki.


Mój świętej pamięci abl chodził tak, takiego dudnienia sobie nie przypominam.
https://youtu.be/I0tNfxFZNdA


_________________
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 16 kwietnia 2018, 12:30 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 23 marca 2018, 02:17
Posty: 69
Lokalizacja: Brzeg (OB)
opis: http://www.t4-forum.pl/viewtopic.php?f=30&t=16061
model: T4
silnik: ABL

Podziękował: 7 razy
Pomógł: 0 razy
Zobaczę czy po wymianie rozrządu się zmieni, może jest zle ustawiony ale wydaje mi się, ze na szklanki i wałek u mnie za wcześnie. Chociaż miejska eksploatacja ma swoje wady to jednak tylko 120tys przebiegu.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 16 kwietnia 2018, 12:45 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 10624
Lokalizacja: DW
opis: Artur
model: T4
silnik: AFN+
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 256 razy
Pomógł: 670 razy
Pytanie jak olej wymieniany po drodze i jak sam wałek wygląda. Faktycznie przy wymianie rozrządu pokrywę powinno się zdjąć aby zbić koło z wałka więc idealna okazja do oględzin


_________________
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 16 kwietnia 2018, 12:59 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 23 marca 2018, 02:17
Posty: 69
Lokalizacja: Brzeg (OB)
opis: http://www.t4-forum.pl/viewtopic.php?f=30&t=16061
model: T4
silnik: ABL

Podziękował: 7 razy
Pomógł: 0 razy
Umówiłem się na 50zl wyższa kwotę i wymianę rozrządu ze sprawdzeniem synchronizacji a nie tylko przełożenie paska. Olej wymieniany na czas tylko raz na trzy lata bo tak wychodziło z kilometrów. Rozrzad ma najechane 30tys ale ma ponad 5lat dlatego zmieniam. A tak auto odpala i chodzi dobrze, jak mu się da czas to do 140 się rozpędza (4200obr). Po zdjeciu węża z obudowy filtra tez nie slychac nic niepokojącego, zwykły szmer ssania. Po założeniu jakby filtr wpadał w rezonans.

Auto odstawione, mechanik nie widzi nieprawidłowości.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 16 kwietnia 2018, 15:48 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 10624
Lokalizacja: DW
opis: Artur
model: T4
silnik: AFN+
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 256 razy
Pomógł: 670 razy
Dziwny to mechanik, który za prawidłową robotę jak książka każe prosi o dopłatę do robocizny. Takie mamy dziś warsztaty, ehh

Aby prawidłowo napiąć pasek koło trzeba zbić za każdym razem. Po napięciu dopiero się je dokręca korzystając z odpowiedniego klucza do przytrzymania koła.


_________________
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 16 kwietnia 2018, 16:15 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 23 marca 2018, 02:17
Posty: 69
Lokalizacja: Brzeg (OB)
opis: http://www.t4-forum.pl/viewtopic.php?f=30&t=16061
model: T4
silnik: ABL

Podziękował: 7 razy
Pomógł: 0 razy
No tak to jest. Cena jest dobra bo za przełożenie paska biorą 250 a za pełna robotę płace 300. Nie chciało by mi się zwalać pokrywy i zmieniać koła rozrządu i simmeringow za 50zl ;-)


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 16 kwietnia 2018, 16:23 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 10624
Lokalizacja: DW
opis: Artur
model: T4
silnik: AFN+
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 256 razy
Pomógł: 670 razy
Simmering zostaje na swoim miejscu, pokrywa tylko do zdjęcia i jej uszczelka do zmiany


_________________
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 16 kwietnia 2018, 16:34 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 23 marca 2018, 02:17
Posty: 69
Lokalizacja: Brzeg (OB)
opis: http://www.t4-forum.pl/viewtopic.php?f=30&t=16061
model: T4
silnik: ABL

Podziękował: 7 razy
Pomógł: 0 razy
Ale mój się poci wiec kupiłem oba i ma je wymienić oraz pompę wody.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 16 kwietnia 2018, 16:36 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 10624
Lokalizacja: DW
opis: Artur
model: T4
silnik: AFN+
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 256 razy
Pomógł: 670 razy
Oba? Na rozrządzie są w sumie 3 sztuki :-D


_________________
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 16 kwietnia 2018, 17:12 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 23 marca 2018, 02:17
Posty: 69
Lokalizacja: Brzeg (OB)
opis: http://www.t4-forum.pl/viewtopic.php?f=30&t=16061
model: T4
silnik: ABL

Podziękował: 7 razy
Pomógł: 0 razy
Cholera, kupiłem dwa na wał i wałek rozrządu... trudno mam nadzieje, ze ten trzeci jest bardzo wytrzymały <38>


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 16 kwietnia 2018, 18:52 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 10624
Lokalizacja: DW
opis: Artur
model: T4
silnik: AFN+
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 256 razy
Pomógł: 670 razy
Ten trzeci lubi cieknąć bo nikt go nie wymienia właśnie, jest taki sam jak na wał i wałek tylko się kręci w drugą stronę. Ja wszystkie uszczelniacze powymieniałem na takie z ptfe a tu już jest ważne, w którą stronę się ma kręcić.


_________________
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum



Za ten wpis autor Probe041 podziękował: Mirekm71 (poniedziałek, 16 kwietnia 2018, 19:36)
  Statystyki: 5%
Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 16 kwietnia 2018, 19:36 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 23 marca 2018, 02:17
Posty: 69
Lokalizacja: Brzeg (OB)
opis: http://www.t4-forum.pl/viewtopic.php?f=30&t=16061
model: T4
silnik: ABL

Podziękował: 7 razy
Pomógł: 0 razy
Postaram się go jutro podrzucić do samochodu. Najwyżej zapłacę więcej za robociznę.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 16 kwietnia 2018, 20:34 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 10624
Lokalizacja: DW
opis: Artur
model: T4
silnik: AFN+
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 256 razy
Pomógł: 670 razy
Na wałku pośrednim od pompy oleju i wakum.


_________________
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 17 kwietnia 2018, 22:31 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): środa, 17 stycznia 2018, 21:53
Posty: 80
Lokalizacja: Wlkp.
model: T4
silnik: 1.9TD

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 1 raz
Mirekm71 napisał(a):
U mnie buczy i znalazłem film na yt gdzie komuś tez buczy. Wszystko jeździ jak trzeba tylko ten dzwiek. Ktoś coś zechce skomentować? Coś szukać czy jeździć? Chociaż u mnie dużo ciszej niż na filmie.

https://youtu.be/H3bJ7qAXshk

tak mi się dzisiaj na parkingu przypomniało o Twoim poście i z ciekawości sprawdziłem,u mnie też buczy na wolnych,jak się ucho przyłoży do tej rury od filtra albo do błotnika gdzie jest wlot powietrza.ale nie widzę w tym nic niepokojącego.w innych abl-ach jakimi jeździłem też tak samo.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 16 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: bera5 i 10 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB